Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 Weken gratis GHB in de afkick

2 Weken gratis GHB in de afkick

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#1
De dag voordat ik naar rehab zou moeten gaan heb ik dus een overdosis gehad van GHB waarna ik 3 nachten in coma lag. Gelijk toen ik wakker werd kreeg ik 4ml GHB. Dit zou om de 4 uur herhaalt werden en tot mijn verbazing zou dit dus herhaalt worden om veilig te ontwennen. Na twee weken elke 4 uur GHB gehad te hebben stelde ik de vraag of dat echt na 3 dagen zo heftig en lang moest. 'Je bent toch een GHB verslaafde?'. Had de dokter gecommuniceerd dat ik een voorafgaande afhankelijkheid had die ik niet had.
Dacht een leuk verhaaltje, in rehab gratis 2 weken GHB gekragen omdat ze dachten dat ik er aan verslaafd ben. Minder leuk dat ze daarna naar de benzos geswitcht zijn en ik er nu een maand later eindelijk vanaf ben. :sweatsmile:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar je was niet verslaafd aan GHB?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee ik kon er heel goed mee omgaan. Ik heb al 6 jaar lorazepam tot 6mg per dag voorgeschreven gekregen (ik pakte dan 2mg eens in de week bij psychotische symptomen en soms 3mg om te slapen) op mijn piek en GABA drugs gaan bij mij goed. Ze zijn voor mij bij 0 tolerantie euforie opwekkend maar na steady gebruik gaat die euforie weg waardoor ik het voor lichamelijke afhankelijkheid al laat staan. Ik heb 2x in mijn leven 500ml GHB gekocht en allebei de keren toen het op was geen lichamelijke verslaving gehad.
Rivalrie zei:
Maar je was niet verslaafd aan GHB?
Klik om te vergroten...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begrijp het niet hoor, waarvoor ging je dan naar rehab?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snap het ook niet
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychologische drang naar serotonine werkende drugs als MDMA en de methcathinonen.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verslaving dus.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit je nog in de rehab? Veel sterkte daar! Hoe bevalt het daar?
K
K-hole KardashianLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen de GHB zelf al is 750 euro geloof ik, en dan komen er de kosten nog bij van het verblijf/verzorging. Gelukkig betaald de verzekering dit wel, alleen het gaat wel van je eigen risico af. Ik hoop dat je die niet verhoogd hebt/ dat die al gebruikt is!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#10
"Gratis" ghb😂

Niets is gratis in het leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."