Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Love2021 zei: Schouderklopje voor de hoeveelheid Klik om te vergroten... Zijn die pillen wel puur? Laat je ze wel eens testen?"
"Love2021 zei: Ik gebruik al jaren geen pillen meer alleen MDMA kristallen. Ik haal altijd meteen een voorraadje en de laatste is door de jellinek getest op 80%. In het begin gebruikte ik uiteraard niet dit soort hoeveelheden. Ik begin meestal met 120mg (96mg) en dan pak ik om 1,5 uur soms 2 uur 100mg (80mg) bij. Ik heb eerlijk waar nooit ergens last van ook de volgende dag niet. Vroeger dronk ik erbij of snoof ik wel eens wat coke maar dat doe ik allang niet meer. Het enige wat ik soms heb is dat ik wat moeilijker kan plassen later op de nacht/ochtend. Ik zorg altijd wel dat ik genoeg drink maar niet teveel. En ik gebruik bijna alleen maar thuis samen met mij partner. Zij is ook 40 weegt 67 kilo en gebruikt over dezelfde periode ongeveer 300mg. Klik om te vergroten... Damn, nooit een psychose gehad van zoveel?"
"Love2021 zei: Eerlijk waar echt nooit ergens last van gehad vandaar dat ik ook een bericht plaats op dit forum. Ik denk dat ik een beetje immuun geworden ben en ik probeer hier echt niet stoer om te doen. Ik schaam me er zelfs een beetje voor maar ik heb persoonlijk het idee dat zuivere MDMA helemaal niet zo slecht voor je is zolang je geen drank of andere drugs erbij gebruikt en je niet in een warme ongeving bent en zorgt dat je genoeg maar ook niet teveel water drinkt. Ik heb zelfs gelezen dat sommige onderzoekers van mening zijn dat de gevaren van zuivere MDMA overdreven worden en dat het in de categorie softdrugs geplaatst moet worden. Ik zal het artikel proberen op te zoeken en de link hier plaatsen Klik om te vergroten... Nou schamen hoeft niet, maar ik zou het wel iets rustiger aan doen, ook ivm met je leeftijd."
"Love2021 zei: Is meer met de jaren gekomen omdat ik denk ik wat meer nodig heb om het echte gevoel te bereiken en dat ik bereik ik altijd wel maar niet met ze adviseren (max 1,5 per kg lichaamsgewicht) Klik om te vergroten... Ik heb in de jaren '90 veel mdma genomen, meer dan gezond voor je is en heb er geen enkel gevoel meer bij. Ik ga er van slapen. Dus ik gebruik het al jaren niet meer."
"Love2021 zei: Verder nooit ergens last van gehad? Klik om te vergroten... Psychoses"
"Snuifduif00 zei: Lees al een aantal maanden mee op het forum en nu toch maar besloten zelf een account aan te maken om de reden dat ik mezelf het een en ander afvraag. Ik ben een Nederlandse jongen van begin 20 en heb wel wat ervaring met drugs al is het nog zeer beperkt. Ik blow dagelijks en heb xtc en ketamine genuttigd en dat was het dan zo een beetje. Binnekort komt hier 2cb bij 😋. Waarom ik dit topic gestart ben is om de reden dat ik mezelf sterk afvraag of ik mdma al misbruikt heb voor mezelf. vorig jaar in februari mijn eerste keer xtc gehad ( wat een ervaring😀). Daarna volgde al best snel de volgende keren, wist er niet veel over en gebruikte het wanneer dit voor mijn gevoel weer kon. Heb nooit wekelijks gebruikt omdat ik zeer dedicated ben met fitness maar de 2-3 maanden regel wist ik niks van af. Dan nog niet gesproken over mijn hoeveelheden.... eerste keer xtc was midden februari, schrik niet btw.... ik schat dat ik zo een 700mg mdma genomen heb. Alles verliep perfect en heb zeer sterk zitten trippen op het einde ( ook nog de nodige grammen haze gerookt tijdens de trip). de 2e keer was echter pas 3 maanden later. Deze keer 400mg mdma genuttigd. Wederom een geslaagde avond op de hoge dosering. Toen volgde de 3e keer , deze was meteen 4 weken later. Deze avond heb ik zo een 700 mg mdma genomen , wederom weer een onnodig hoge dosis ( Maarja ik wist van niets)... dit was een mindere ervaring . Had een ontzettend lange dag van te voren en veel gezeik gehad op t werk . Wederom had ik dit gemerkt in de trip. Ik had het gevoel dat ik na 250mg mdma nog steeds bijna niks voelde en bleef maar nemen . Heb toen 350mg genomen in 2 uur en ging daarna echt veel te hard, was meer aan het letten op mezelf dan dat ik kon genieten van de drugs . Ben toen wel ff goed geconfronteerd met het impulsieve slik gedrag wanneer je zogenaamd niet genoeg voelt. na 6 weken kwam de vierde keer en weer na 6 weken de 5e keer. Beide keren heb ik ongeveer 300mg mdma genuttigd en deze ervaringen waren wel iets minder dan de keren ervoor. toen na 6 weken weer gebruikt, dit was tevens mijn laatste keer . Heb toen weer 700mg genuttigd en ook dit was wel een hele leuke ervaring. Wel minder dan de eerste keren maar wel prima. nu al 6 weken niks meer gebruikt en dit blijft ook zo voor de komende maanden , natuurlijk pas na het lezen van de nodige informatie hier! ik weet dat de doseringen veel te hoog waren en dat de pauze te kort was , maar ik vraag me toch wel echt af of ik het nu al verpest heb voor mezelf ? Heb ik de mdma-feeling nu al verpest na deze keren ? Klik om te vergroten... Dat zou mij niets verbazen met die hoeveelheden, zou wel jammer zijn. Welkom in ieder geval op het forum👍"
"25 jaar geleden zat er veel meer in een pil dan alleen mdma. Ik flipte de pan uit met de salmiakjes en witte hartjes. Mozes kriebels."
"Trippeling zei: Hallo, Ik heb over de afgelopen 2 jaar om de paar maanden MDMA gebruikt. Nou merkte ik al heel snel dat effect veranderde. Waar ik de eerste paar keer nog helemaal smolt in mijn omgeving en opging in de liefde ervaar ik dit gevoel steeds minder. Het begint fijn en alles voelt anders, maar ik krijg al gauw cravings naar meer en krijg veel meer nare bij effecten. Kaakschaatsen, trillen, zweten en op het eind van de avond niet meer naar de wc kunnen terwijl je toch zo nodig moet. Nou weet ik dat MDMA over tijd en vooral na misbruik, hoge doseringen en frequent gebruik, haar magie kan verliezen. Echter ben ik naar mijn idee altijd verstandig omgegaan met mijn gebruik, Ik probeer niet vaak te gebruiken. Minimaal een maand tussen de trips, maar meestal langer. Ook heb ik nooi hoge dosereingen gebruikt ik ben zelden over de halve gram per avond geweest. Meestal kon ik met 250/300 mg de hele avond vooruit. Zijn er hier meer mensen die ook hebben ervaren dat de magie zo makkelijk verdween? Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn? Misschien had ik toch streng 3 maanden moeten hanteren tussen de trips of heb ik gewoon ongeluk gehad met hoe mijn lichaam hier op reageert. Ik merk waar ik eerst nog wel een soort psychedelisch gevoel bij MDMA had dat het nu steeds meer neigt naar eigenlijk mijn idee van hoe ik me bij amfetaminen voel. Op amfetaminen reageer ik altijd heel slecht. Ik wordt moe, zenuwachtig en ga voel me gewoon niet fijn. Dit komt mede door mijn ADD denkik. Ik dacht er ook over om mogelijk analogen van MDMA te proberen. Ik weet dat 6-apb goede verhalen heeft, maar dit kan ik niet meer vinden. 5-apb zou een optie kunnen zijn. Of combinaties zoals een nexusflip of candyflip om het toch wat variatie te geven. Als iemand hier raad mee weet hoor ik het graag. Klik om te vergroten... Ik heb hetzelfde, na mijn kuur van een jaar Antidepressiva "deed" het niets meer. Voor mij helaas no more😔"
"Ik grijp wel wat vaker naar mijn LSD, maar daar blijft het dan ook bij. Ik ben gestopt met de uppers, ik kan er niet meer tegen. Benzo's alleen na de trip om te slapen. Wiet, zoveel ik maar kan😅"
"Love2021 zei: Hallo, Ik ben zelf een liefhebber van MDMA en gebruik dit ongeveer een keer of 6 per jaar en doe dit ongeveer sinds mijn 18e (ben nu bijna 40). Als ik MDMA gebruik moet ik toegeven dat ik meestal ongeveer gemiddeld 600mg gebruik verspreid over de hele nacht, ochtend. En soms wel rond de 800 Mg. Meestal vanaf ongeveer 23:00 t/m 14:00 in de middag. Ik vind het heerlijk om dan door te halen 😎. Ik weet dat dit beeld teveel is maar ik heb nog nooit ergens last van gehad. Na wat onderzoek op deze site kwam ik erachter dat de mensen er hier veel verstandiger mee omgaan dus ik vraag mij af of er helemaal geen mensen zijn die deze hoeveelheden gebruiken? Ben ik echt de enige die deze hoeveelheden gebruik? Alvast bedankt voor jullie reacties en vast een prettig weekend! Klik om te vergroten... Sodeju, ahum."