#1
Heeft hij het overleefd?
Ganjaman181 zei:Een vriend van mij nam een bump van iets zonder smaak en met een structuur van keta. 20 min later lag ie te kitse 8x ofzo na een half uur weer twee keer wat zou dit zijn hij voelde zich verder alleen wazig meer niet.

Lekker kort ook.Exceptional Insight zei:Goed verhaal.
Life on the edge.. Kan ik wel waarderen.ooscaar zei:Echt vet cool ook dat je gewoon een onbekend poedertje naar binnen gooit. Dikke street credibility man!
Whahahaha, lol. Maar goed,had iemand al gezegd dat het sarcasme is? Immers, je moet er niet aan denken dat member "Ganjaman181" je bericht serieus neemt.ooscaar zei:Echt vet cool ook dat je gewoon een onbekend poedertje naar binnen gooit. Dikke street credibility man!Ganjaman181 zei:Een vriend van mij nam een bump van iets zonder smaak en met een structuur van keta. 20 min later lag ie te kitse 8x ofzo na een half uur weer twee keer wat zou dit zijn hij voelde zich verder alleen wazig meer niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."