"Velen zullen me een dommerik vinden,waarom denk ik dat?
Als ik heroïne gebruik op 1 volledig jaar,kan ik dat op mijne 1ne hand bijhouden. Als ik de keuze had,zou ik een medicijn willen gebruiken met een opiaat/opiöd,niet om te misbruiken,maar om effectief te gebruiken.
Mijn psychiater is mijn alles,tegen hem, kan en zeg ik dingen ,die ik nooit tegen mijn ouders zou zeggen,noch tegen mijn zus of m'n broer zelf.Ik zie hem iedere week,hij schrijft mijn methadon voor.
Hij weet dat ik hem alles toevertrouw,alles,heb geen geheimen voor hem.En heb hem gevraagd,dokter:als je kan kiezen tussen heroïne van op het straat,of pijnstiller met opiaat/opiöd van bij een apotheek. Een domme vraag,weet ik ook,maar hij praatte het ook uit m'n hoofd,wat een goede psychiater ook doed.
En er is een reden dat in dat zwijg tegen familie en vrienden,wil niet dat ze bezorgd zijn,wederom om mij,dat zou ik niet willen ook.
In het begin is het mss leuk die heroïne,tot bv:10/20/30 jaar verder,zal je waarschijnlijk al mss overwogen hebben tot IV,sommigen,niet iedereen.Heroïne is in mijn ogen,de grootste vuiligheid die er is,en is:een echte drugs,echt waar!
Voor die gene dat het graag is zouden willen doen om toch is gedaan te hebben,of voor is te proeven,mensen,proef het niet,voor je de smaak te pakken hebt/krijgt!
Het geeft me lichamelijke schade aangericht,niet alleen lichamelijk,ook flink,maar flink,m'n hersenen/geheugen aangetast.En dat is er duidelijk aan te merken !
Heb dit misschien al gezegd,jullie mogen je mening zeggen,maar ik ga heel simpel: geen instelling meer binnen,geen!
Ik rook al jaren joint's,met mijn dagelijkse voorziene medicatie,en dat houd,en doet me niet zo aan heroïne denken(craving)+ graag maar echt van enkel joint en mogelijk benzo,ben ik niet meer
Ik neem nu,ja nog methadon,enja,kan sommigen al horen denken,methadon is net hetzelfde als heroïne.Wat NIET zo is,voor mij dan.
Ik was wel een verslaafde,maar verslaafde is het juiste woord niet.Ik ben een persoon met een ziekte,een eeuwige ziekte 9/10.
Mensen die daar anders over denken,boeit me niet.Zeg gerust jullie gedacht. Ik vind wel,als het iets persoonlijk is,stuur privébericht=pb
Ben van die drugs wel vanaf,maar toch zou ik zo weer naar een opiaat grijpen.Eerder en veel liever een pijnstiller.
Zou me echt goed doen,qua pijn dat ik heb,of ik nu mijn methadon verhoog,doet niks uit denk ik dan,want die keren dat ik dan heb gebruikt h,je zou zeggen,dat zal zoals in het begin zijn. Bij mij dan toch niet.
Had is in een ander jaar maar 1x gebruikt,en dan voelde ik amper iets,niet gelogen heb last in kuiten bij de kleinste helling of trappen)ook al neem ik methadon,iedere dag rugpijn,en ook,alles kraakt,kaakbeen,neus,nek,rug,knieën,pff. Aan de ene kant wil ik een pijnstiller met opiaat of opiöd,maar met verleden. Maar verleden heb ik volledig onder controle,dus
Ik zou veel minder benzodiazepinen gebruiken,mocht ik pijnstiller met opiaat of opiöd voorgeschreven krijgen(heb is 1 malig 15 of 20,valtran druppeltjes op suikerklontje gedaan,ik was niet ,neen,deed me echt goed,had niks van last of pijn+was actiever,had het warmer,nu (alléz,anders dan anders)en liep er niet vies,of belabberd uit).Maar aan gezien benzodiazepinen veel makkelijker te vragen zijn bij arts,dan een opiaat/opiöd. Jullie snappen me wel veronderstel ik?
Groetjes Ganja-man"
In: V d heroïne af,en toch een opiaat/opiöd willen hebben.
1-1-2024