Hallo,ik ben dus een ex-heroïne verslaafde. Wat al niet goed is he,en niet iets is om fier op te zijn!
![:flushed:]()
a
Zoals al in een vorige post stond,ben ik bijna al de helft van mijn leven ,verslaafd geweest aan die vuile rotzooi. In het begin is het allemaal leuk en kicken hé

,voor velen toch. Ik was toen ik verslaafd was aan die rotzooi,niet trots of fier op mijn eigen hoor,bijlange niet!! En dan, na je enkele jaren verder bent,en je eigen begint te verwaarlozen!
En na enkele jaren haal je misschien gekke dingen in je hoofd,of juist niet.Dat hangt af van persoon tot persoon. Ik heb er echt wel iets uit geleerd,
Wat ik gewoon wil duidelijk maken,als ik 18 jaar was waren mijn tanden al zwaar aan het afbrokkelen+daarbij moest ik om de zoveel tijd bij de tandarts,leuk is anders. Dan pot ver nog eens altijd van die superlange naalden in mijn tandvlees,voor verdoving voor m'n rotte tandjes te laten trekken,had zelf is kiste op m'n tandvlees gehad. En op m'n 20 ste op mijn had ik al veel tanden kwijt,conclusie,mocht als mijn tandvlees genezen was,dan moest ik weer bij de tandarts en die stak zo een bol klei in je mond,en dan moet je dicht bijten,en dan hebben ze een afdruk die ze hard laten worden en dan vervolgens naar laboratorium sturen voor je valse tanden gdvd
En geloof me heb ze nu hé,maar voel me daardoor niet gelukkiger hoor. Ik was en ben er nog steeds kapot van. Echt te "leuk" voor woorden hoor
![:openmouth:]()
en echt plezant,in een broodtje bijten,of een pistolet . Laat het zover niet komen,ben tot op de dag van vandaag er nog niet gelukkig ,heb wel prothese. Maar kom hé zeg,op zo een jonge leeftijd,ik weet niet of jullie dat ervoor over hebben,ik in ieder geval niet ze,zo jong,op wat let een meisje,je tanden toch, ga ik dan vanuit,niet alleen dat,maar kan of kunnen jullie je dat voorstellen. Dat was een slag in men aangezicht. Heb het er iedere dag moeilijk mee
![:cry:]()
,en dan vooral als ik mijn tanden poets,dan denk ik ,fu*k zeg,dat ik iedere keer denk als ik ze poets,voor het zelfde had ik ze nog,en was en zag er mijn leven volledig anders uit ,dat ik denk dan soms mensen die 60/70/80,oudere mensen die dan wel niet gebruiken maar in rusthuis zitten,daarom ook niet,velen van die mensen hebben zelf alllemaal nog.

ze,pffff
