Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHero tandjes,had ik het geweten. Waarschuw jullie.

Hero tandjes,had ik het geweten. Waarschuw jullie.

19 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha, lullig om te moeten toe te geven Amaricanhigh, maar had dat ook. AMper door die tekst heen te komen.
sorry, niet lullig bedoelt Ganja man, maar je schrijft op een erg speciale manier die moeilijk te volgen is.
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#2

Hallo,ik ben dus een ex-heroïne verslaafde. Wat al niet goed is he,en niet iets is om fier op te zijn! :flushed: a
Zoals al in een vorige post stond,ben ik bijna al de helft van mijn leven ,verslaafd geweest aan die vuile rotzooi. In het begin is het allemaal leuk en kicken hé :rock: ,voor velen toch. Ik was toen ik verslaafd was aan die rotzooi,niet trots of fier op mijn eigen hoor,bijlange niet!! En dan, na je enkele jaren verder bent,en je eigen begint te verwaarlozen!
En na enkele jaren haal je misschien gekke dingen in je hoofd,of juist niet.Dat hangt af van persoon tot persoon. Ik heb er echt wel iets uit geleerd,
Wat ik gewoon wil duidelijk maken,als ik 18 jaar was waren mijn tanden al zwaar aan het afbrokkelen+daarbij moest ik om de zoveel tijd bij de tandarts,leuk is anders. Dan pot ver nog eens altijd van die superlange naalden in mijn tandvlees,voor verdoving voor m'n rotte tandjes te laten trekken,had zelf is kiste op m'n tandvlees gehad. En op m'n 20 ste op mijn had ik al veel tanden kwijt,conclusie,mocht als mijn tandvlees genezen was,dan moest ik weer bij de tandarts en die stak zo een bol klei in je mond,en dan moet je dicht bijten,en dan hebben ze een afdruk die ze hard laten worden en dan vervolgens naar laboratorium sturen voor je valse tanden gdvd :(
En geloof me heb ze nu hé,maar voel me daardoor niet gelukkiger hoor. Ik was en ben er nog steeds kapot van. Echt te "leuk" voor woorden hoor :( :angry: :openmouth: en echt plezant,in een broodtje bijten,of een pistolet . Laat het zover niet komen,ben tot op de dag van vandaag er nog niet gelukkig ,heb wel prothese. Maar kom hé zeg,op zo een jonge leeftijd,ik weet niet of jullie dat ervoor over hebben,ik in ieder geval niet ze,zo jong,op wat let een meisje,je tanden toch, ga ik dan vanuit,niet alleen dat,maar kan of kunnen jullie je dat voorstellen. Dat was een slag in men aangezicht. Heb het er iedere dag moeilijk mee :cry: ,en dan vooral als ik mijn tanden poets,dan denk ik ,fu*k zeg,dat ik iedere keer denk als ik ze poets,voor het zelfde had ik ze nog,en was en zag er mijn leven volledig anders uit ,dat ik denk dan soms mensen die 60/70/80,oudere mensen die dan wel niet gebruiken maar in rusthuis zitten,daarom ook niet,velen van die mensen hebben zelf alllemaal nog. :rock: ze,pffff :stoned:
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet je hoe dat komt beste Ganja-man, dit heeft niets met je gebruik te maken. Natuurlijk gaan je tanden er van achteruit. Maar veelal omdat je door omdat te stoned bent en daar niet aan denkt. Je tanden niet poetst na gebruik. Had je dit wel gedaan, dan had het er waarschijnlijk heel anders uitgezien.

Groet Erick
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, denk ook dat dit niet direct de heroine is.
van coke is bekend dat het erg slecht voor je tanden is, zeker wanneer je het er ook nog eens op smeert. Maar heroine gebruik leid vaak tot slechte verzorging, en dus minder of niet poetsen.
Tevens hebben vele gebruikers ook de aparte gewoonte om veel meer zoetigheid tot zich te nemen.
Velen van mijn gebruikers kennissen gooien ik weet niet hoeveel suiker in hun koffie/thee, om maar een voorbeeld te noemen.

dus, goed poetsen!!
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kreeg echt wel bruine aanslag op mijn tanden van bruin; van blowen trouwens ook sinds ik ben gestopt zijn mijn tanden weer wit. Methadon is volgens mij ook slecht voor de tanden.
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja natuurlijk catootje, dat is de aanslag van de dope, en als je dat laat zitten zijn je tanden zo weg. Als je het gewoon eraf poetst is de schade veel minder. Die aanslag vreet in je glazuur en maakt je tanden kapot. Niet de dope zelf. Het is dezelfde aanslag als die blijft hangen als je dope rookt door een buisje met folie erin.

Ik heb ook gebruikt hoor, maar altijd gewoon gepoetst erna, hoe stoned ik ook was. En heb al mijn tanden nog, in prima staat. Verzorging word nogal eens vergeten.

En of Methadon slecht is voor je tanden ik zou het niet weten, maar koffie is ook slecht, roken ook, en ga zo maar door.

Groet Erick
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#7
Erick zei:
Weet je hoe dat komt beste Ganja-man, dit heeft niets met je gebruik te maken. Natuurlijk gaan je tanden er van achteruit. Maar veelal omdat je door omdat te stoned bent en daar niet aan denkt. Je tanden niet poetst na gebruik. Had je dit wel gedaan, dan had het er waarschijnlijk heel anders uitgezien.

Groet Erick
Klik om te vergroten...


Erick zei:
Weet je hoe dat komt beste Ganja-man, dit heeft niets met je gebruik te maken. Natuurlijk gaan je tanden er van achteruit. Maar veelal omdat je door omdat te stoned bent en daar niet aan denkt. Je tanden niet poetst na gebruik. Had je dit wel gedaan, dan had het er waarschijnlijk heel anders uitgezien.

Dag Erick
Klik om te vergroten...
,

Ik denk Erick, dat het toch wel van de klodden komt hoor,je hebt misschien al berichten gelezen van me,waarin staat dat al enkele jaren op het 'goede pad bent,ben hier ook nog maar nieuw. Maar ook mijn tanden :smoke: ,dan verzorgde ik me wel nog,iedere dag nam ik douche,douchte me soms 2x per dag,nu ook als ik een inspanning doe,douch ik me nogsteeds 2x per dag hoor. Ik ben genen vuilaard niet meer hoor,heb dat jaren niet voorgehad. Dus van het blowen kan het volgens mij niet zijn. :smoke: doe ik al van jonge leeftijd(dus dat zou oorzaak niet kunnen) en doe dat eerste .En dan een 2/3-tal jaren later experimenteerde ik heroïne & cocaïne proefde,die heroïne :smilingimp: was ik direct/verkocht was,vooral voor van de bruin dan en wit ook als ik er goed voor stond , net zoals Ik zal open kaart spelen met je. Over wat we het hier hebben over hero- tandjes ,dat rotten van die tanden,.Deze donderdag word ik geopereerd donderdag word ik geopereerd.x ben rt Ik ben nu ook ge nog 3x7 meer he. Wat ,laat ons zeggen ,of wat ik wou zeggen,ik ben nu al ruime tijd van die klodden methadon ,en als ik zou gebruiken,zou ook niet voor bruin kiezen,als ik dan iets zou kunnen kiezen zou het eerder een opiaat of stoffen met opioïden . Maar ja,begint daar is achter te zoeken,neen dank u.Ik ga morgen of zo nog eens iets posten terug. Als ik dan zou zeggen dat dan ,heroïne zou gebruiken,en je moet mij niet geloven,maar ik heb alsnog er juist mee begon me bijna altijd zogoed als altijd verzorgd,behalve ja ,naar de jaren toe,maar ben er nu al enkele jaren af ze,want we zijn er nog niet. Wat ik wil gewoon wil zeggen,is: ik heb het nu weer even zwaar,op 3maand tijd 5 sterfgevallen,en waar ik het ergste mee inzit is dat ze van een jonge gast dat op zo een leeftijd als valse randen heb,en misschien nog 5of6 echt. En zoals ik al zei:ben van die rotzooi wel vanaf,en ik onderhoud ze dan nu dubbel ,na mijn verslaving,ben en zr van,onderhoud mij terug zoals vroeger maar zatt wel me de. Ik blijf van die rotzooi af,alleen juist :smoke: ,en dan die medicatie
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#8
leveldesigner zei:
Ja, denk ook dat dit niet direct de heroine is.
van coke is bekend dat het erg slecht voor je tanden is, zeker wanneer je het er ook nog eens op smeert. Maar heroine gebruik leid vaak tot slechte verzorging, en dus minder of niet poetsen.
Tevens hebben vele gebruikers ook de aparte gewoonte om veel meer zoetigheid tot zich te nemen.
Velen van mijn gebruikers kennissen gooien ik weet niet hoeveel suiker in hun koffie/thee, om maar een voorbeeld te noemen.

dus, goed poetsen!!
Klik om te vergroten...



Heb nooit zoetigheden gegeten ik,ook de jaren terug niet
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#9
kan iemand mij vertellen wat klodden zijn?????????????????? :confused:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gelukkig maar, maar dan neemt dat toch niet weg dat men goed moet poetsen.
Want ook in gewoon eten zitten veel natuurlijke suikers en zuren die een kapot verschrikkelijk
kunnen aantasten.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nooit van gehoord en ik loop al heel wat jaartjes mee in de scene.
Denk dus dat het een woord is wat ergens plaatselijk gebruikt wordt, dialect.

Misschien dat ze brokjes bedoelen>?
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn interesse werd gewekt door de titel, maar jezus christus wat was het een uitdaging/moeite dit verhaal te lezen. Ik heb het halverwege maar opgegeven. Vervelend van je tanden.
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#13
leveldesigner zei:
hahaha, lullig om te moeten toe te geven Amaricanhigh, maar had dat ook. AMper door die tekst heen te komen.
sorry, niet lullig bedoelt Ganja man, maar je schrijft op een erg speciale manier die moeilijk te volgen is.
Klik om te vergroten...


@ leveldesinger: hoe en wat bedoel je juist? Ik schrijf op een speciale manier,die moeilijk te volgen is,snap niet juist wat je er mee wilt zeggen. Sorry mocht dit dom overkomen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoi, je had me een pm gestuurd en die heb ik al beantwoord. Maar zal het toch ook hier nog even vertellen. Je schrijft nogal uitgebreid, en daar is niets mis mee. Maar het kost ons allemaal erg veel tijd om van die lappen tekst te lezen, en niet allemaal hebben we daar de tijd voor of zin in.
Dus, wil je dat veel mensen je verhaal lezen, dan is het beter om het korter te houden.
Denk dat wanneer je zelf lappen tekst van iemand anders tegenkomt hier, ook niet altijd zin hebt om die helemaal door te worstelen.
Dat was alles, verder staat het je vrij om zoveel te vertellen als je wilt, en op jou manier. Maar, hoe korter hoe meer mensen je lezen. Dat is niet enkel hier zo, maar overal hoor, op het internet. We leven allemaal een druk bestaan meestal, en dan is een kwartier vaak te lang om iemands kommentaar te lezen.

groetjes,
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#15
Erick zei:
kan iemand mij vertellen wat klodden zijn?????????????????? :confused:
Klik om te vergroten...



Sorry Erick ,klodden=vuiligheid,voorbeeld:door die vuiligheid van een drugs
Was inderdaad geen ABN,maar dialect. Mijn excuses daarvoor Erick

Groetjes Ganja-man :stoned:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#16
AmericanHigh zei:
Mijn interesse werd gewekt door de titel, maar jezus christus wat was het een uitdaging/moeite dit verhaal te lezen. Ik heb het halverwege maar opgegeven. Vervelend van je tanden.
Klik om te vergroten...



Ik snap wat je bedoeld AmericanHigh. Volgende onderwerpen en/of berichten posten,zal de volgende keren,het goed posten,maar dan wat sneller 2 the point komen,en het niet zo uitleggen,alléz,wel uitleggen. Maar dan wat minder verwarrend. Mijn excuses voor lange post,snap wat je bedoeld,sorry daarvoor,... Maar ga en zal er zeker op letten.

Mvg Ganja-man :stoned:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganja-man zei:
Erick zei:
kan iemand mij vertellen wat klodden zijn?????????????????? :confused:
Klik om te vergroten...



Sorry Erick ,klodden=vuiligheid,voorbeeld:door die vuiligheid van een drugs
Was inderdaad geen ABN,maar dialect. Mijn excuses daarvoor Erick

Groetjes Ganja-man :stoned:
Klik om te vergroten...

Ganja-man : Toevallig niet van mijn kanten in BE in Oost-Vlaanderen vlak tegen de grens met Vlaams Brabant?? :wink:

Dialect dat jij wss zal verstaan : "Ja skaan, tzen echt voil klodden hein deinen broinen." :mrgreen:

OF

"Mijn mokke doe gralijk ambetant, ik peins da ze eir klodden é."

In het ABN : de 1ste zin : "Ja man, het is echt een vuile troep he die heroine (bruinen)."

2de zin in het ABN : "Mijn vriendin doet zeer lastig, ik denk dat ze met haar regels zit."
.....
Klodden wilt hier zeggen bij ons dat het vuil/een vuiligheid is of dat woord gebruikt men hier ook om te verwijzen naar een vrouw die haar regels/maandstonden heeft

:P :tearsofjoy: :tearsofjoy: :wink: :wink: :wink: Even een stukje uitleg, haha :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Men zou een topic moeten openen bij het juiste sub-forum over dialecten of woorden die plaatsgebonden zijn. Zo kan je naar dat topic verwijzen wanneer je iets neerzet en je even het juiste ABN woord niet weet, zo kunnen we een verwijzing plaatsen later. Ook leuk om eens van die zeer speciale woorden te leren zowel uit een regio uit NL als uit BE

Greettzz :grin: :wave:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganja-man : Toevallig niet van mijn kanten in BE in Oost-Vlaanderen vlak tegen de grens met Vlaams Brabant?? :wink:

Dialect dat jij wss zal verstaan : "Ja skaan, tzen echt voil klodden hein deinen broinen." :mrgreen:

OF

"Mijn mokke doe gralijk ambetant, ik peins da ze eir klodden é."

In het ABN : de 1ste zin : "Ja man, het is echt een vuile troep he die heroine (bruinen)."

2de zin in het ABN : "Mijn vriendin doet zeer lastig, ik denk dat ze met haar regels zit."
.....
Klodden wilt hier zeggen bij ons dat het vuil/een vuiligheid is of dat woord gebruikt men hier ook om te verwijzen naar een vrouw die haar regels/maandstonden heeft

:P :tearsofjoy: :tearsofjoy: :wink: :wink: :wink: Even een stukje uitleg, haha :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Men zou een topic moeten openen bij het juiste sub-forum over dialecten of woorden die plaatsgebonden zijn. Zo kan je naar dat topic verwijzen wanneer je iets neerzet en je even het juiste ABN woord niet weet, zo kunnen we een verwijzing plaatsen later. Ook leuk om eens van die zeer speciale woorden te leren zowel uit een regio uit NL als uit BE

Greettzz :grin: :wave:[/quote]

En ben van BE,maar niet van oost-Vlaanderen hoor
Hoop en denk dat dat niet sarcastisch bedoeld is? Ik was inderdaad fout en bedankt voor de verbetering ,of beter gezegd correctie hé :) :beer: ,neen bedankt daarvoor

Groetjes Ganja-man :stoned:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#19
En met 3x7 bedoel ik idd , ben geen 21 jaar ,maar wel stilletjes aan naar de 30 toe,stilletjes he
Maar ben wel nog i d 20 ja,,maar al meer dan de helft van mijn leven,a d drugs bezig en geëxperimenteerd met wiet. Mvg


Groetjes Ganja-man :smoke:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb gezegd ben geen 3x7 niet meer,en zo voel ik me dan ook echt niet. Ik ga het proberen kort houden. Het gaat hem hier over iets belangrijk tog,je tanden. Toen ik in begin begon met H,en er enigste jarer aan zat. In het begin verzorgde ik me nog prima,tot ik nog wat verder en verder zat,heb ik mijn eigen enorm verwaarloosd ! ! En dat ja,heb ik inderdaad mijn eigen aangedaan :angry: ,we kunnen de tijd niet terug draaien 1x :(

Jullie hebben gelezen dat het 1rst bij afbrokkelen begon,tanden trekken,...bij de tandarts altijd van die dikke spuiten met lange naalden,gezellig is anders. En dat ik een prothese had wisten jullie,toen had ik nog 4tanden bovenaan,en onderaan 6(dat was mijn 1rste prothese)

ik moest geopereerd worden en zo snel mogelijk,zat met een cyste op mijn tandvlees,en was zo danig groot van binnen,zo groot hadden ze nog nooit gezien. De dokter die me ging opereren zei ja,het zal zo en zo verlopen.
Jaja,was compleet anders verlopen,werd naar mijn kamer gebr8 en voel dat de helft van mijn gehemelte open was gesneden,en ja genaaid en dat er meer tanden dan voorzien zijn weg gehaald,kon ik ook niet mee lachen !

Ben dan eind februari geopereerd,met en door die cyste op mijn tandvlees. Het was ook vrij gevaarlijk,want eens het je sinussen bereikt,kan het snel naar hersenen gaan. Dus was gevaarlijk.
Nu bovenaan g1 tanden meer,maar mag om 12 mei eindelijk om m'n bovenste prothese. Eindelijk :wink: Ik had liever mijn echte,maar beter prothese dan g1 tanden op mijn leeftijd Ik wil alles behalve medelijden!!

Wil jullie gewoon zeggen en duidelijk maken,het zijn niet all1 je tanden die eronder lijden,je lichaam,je hersenen,je lever bij sommige en noem maar op,je gaat eraan kapot,en als je H gebruikt. Het zal er iedere dag op verslechteren en niet op verbeteren. En als je nog g1 H hebt gebruikt,blijf er af!! Jullie zijn vrij om te kiezen,ik zou zeggen,doe en begin er NIET mee.



Groetjes Ganja-man :smoke: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."