Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees al een tijd met plezier mee op het forum. Afgelopen week besloten ook maar eens een report te maken. Hoop dat het wat toevoegt aan het forum! Wie? Ik 19 jaar, man, 80 kilo. Sporadisch gebruiker.(1x per maand) Wat. 3mmc 100 mg nasaal. 175mg oraal. 100 mg oraal. Setting? Voor de tv lekker gamen met met een muziekje aan. Later wat hangen met een vriend en even eruit. Ervaring met uppers. Xtc, mda, speed, 4fa, 4fma, coke en methylfenidaat. Ik had al het een en ander gehoord over 4 en 3mmc. Vooral veel positiefs over de 4 variant. echter kon ik deze bij geen enkele vendor vinden, en de 3 was gewoon bij de plaatselijke smartshop te koop. Ik had geen sterke verwachtingen aangezien de gelezen reports, maar wou het toch eens proberen. Ondanks dat het zo erg cardiotoxisch zou zijn. (kan iemand mij vertellen hoe gevaarlijk cathinones nou echt zijn, kan er zelf niet veel over vinden) 18:30. Ik zit lekker te gamen en bedenk me dat ik wel zin heb in een extratje deze avond. Had toevallig aantal weken geleden de 3mmc gehaald dus kwam nu goed van pas. Ik weeg 100 mg af en neem deze nasaal. Brand aardig in de neus en blijft lang doorbranden. Drip is ook redelijk vies. 18:40. Merk dat ik scherper word. En goede focus, gelijk een potje cod ww2 28-5 voor de gamers onder ons. 18:50. sterk verhoogde hartslag, tot het punt dat ik eventjes moet gaan wandelen om mij weer prettig te voelen. Ook begon ik hevig te zweten. Was na 5 minuten over. Merk verder nog weinig euforie of bewustzijnsverandend effect. 19:00. Alleen maar lichte energie en het valt me toch wel aardig tegen ondanks dat ik geen hoge verwachtingen had. Tot zover lijkt het voor mij sterk op 20mg methylfenidaat. 19:15 effect neemt af en besluit bij te pakken. Deze keer oraal omdat ik net even had gegoogled, en daar heb vernomen dat oraal wat meer het euforische effect zou geven. Ik weeg 175 mg af en neem dit in een capsule. ga weer eventjes verder spelen om het effect af te wachten. 19:40. ik merk dat dat de energie weer terug komt, ook krijg ik het koud en begin wat te rillen. Dit is verder niet storend en kan er wel van genieten. Playstation uit gedaan want merk dat de benodigde focus het effect onderdrukt. 20:00 laatste kwartier komt hij steeds harder op. De euforie komt echt tevoorschijn. Oraal is dus idd the way to go. Lekker muziekje aan en in mijn eentje losgaan haha. Het lijkt voor mij een beetje op 4fa zonder een echte energierush. maar meer het mellow, (lichtere variant) oogdraaiende effect van mdma. Zonder de echte wauw van mdma uiteraard. Besluit een vriend uit te nodigen want in mijn eentje weet ik niet zo goed wat ik met de vrolijkheid aan moet. 20:15. Vriend (B) 22 jaar komt aan en ziet direct aan mij hoelaat het is. Kaken gaan namelijk vrij hard, dit heb ik normaal nooit bij andere stimulanten. Dit is echter wel prima te onderdrukken als ik er even op let. Hij vraagt hoe en wat en besluit ook wat te nemen. Hij heeft ook geen ervaring met 3mmc. Ik maak voor B een capsule van 250mg (hij weegt 100kg en heeft een redelijke tolerantie voor stims vandaar wat meer). voor mezelf maak ik er nog 1 van 100mg. Zou wel meer willen maar ben toch een beetje bang dat dat teveel zou worden met die vermeende cardiotoxiteit. 20:30. effect bij mij ebt weg. 20:45. B voelt hem hard inkicken. Wat ik vreemd vind aangezien het bij mij zo geleidelijk ging. maarja wat maakt het uit. Ook voelt hij direct een beetje euforie die ik in het begin na de nasale dosis miste. Effect komt bij mij ook alweer terug. 21:15 B en ik hebben een halfuur lang alleen maar gepraat over persoonlijke dingen waar je normaal niet gauw over zou praten. Echt een heel overdreven verbonden gevoel alsof je elkaar echt begrijpt, je weet hoe dat gaat haha.. effect is bij mij weer op die piek. Maar niet hoger dan eerste piek. Enige verschil is dat ik nu ook van die lekkere tintelingen in mijn nek heb.B vind het ook op 4fa lijken. Maar dan wel met een wat magischere gloed, die ik dus niet zo erg merk. We besluiten een stukje te gaan lopen en een jointje te roken. Heerlijk vrolijk en energiek. 21:30. weer terug thuis. Wiet overheerst bij ons beide en de euforie zak wat weg, voor mij is met mooi geweest. B neemt nog 100 mg nasaal. En vindt het ook erg branden. En krijgt ook niet de euforie terug. Verder gaan we gewoon nog wat tv kijken en slap ouwehoeren met een biertje erbij. Conslusie. Bovenverwachting leuke stim, vooral oraal, nassaal merk ik vooral meer nadelen dan voordelen. Vooral die erg hoge hartslag inclusief zweten waar ik wel even van schrok. Naar mijn mening meer geschikt voor een avondje relaxen met wat vrienden en minder voor een feest. Kreeg er wel wat energie van maar niet echt die boost dat je alles aankan. Ook ben ik er geen moment vaag van geweest, gewoon heerlijk mijn vrolijke zelf die naar boven kwam. Wel jammer van de korte werkingsduur waardoor je eerder blijft bijpakken Het is echter denk ik wel eenmalig voor mij. Vind het toch geen prettig gevoel dat het zo'n gevaarlijk goedje zou moeten zijn. Wat dat betreft heb je genoeg anders leuks met vergelijkbare effecten en minder risico's. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn eerste reportje! Bedankt voor het lezen. Tips zijn uiteraard welkom!"
"Dank voor de complimenten en informatie! PsyTekZ zei: Ga je hoger of fel bingen op dit stofje dan kan je wel in de problemen komen en is de comedown een rit van paranoide spinsels in je hoofd en een vet draaiend hardstyle feestje in je borstkas Klik om te vergroten... Daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan. Bij mij was de comedown vrij mild, maar had wel tot circa 4 uur snachts, ( 8 uur na laatste inname) een aardig verhoogde hartslag. Toen dat over was probleemloos geslapen."
"Memento zei: fijn en leesbaar report! ik heb een tijd terug alleen nasaal gedoseerd, zal het de volgende x dus oraal proberen Klik om te vergroten... Hoe beviel nasaal bij jou?"
"Kevin92 zei: Wat ik begrijp van dosering is dat een beetje zelf zoeken naar wat het best werkt? Als ik zo zie dan wordt het verkocht in capsules van 500mg, Maar dat is waarschijnlijk te veel voor de effecten die je wilt bereiken/GHB effecten te krijgen. Klik om te vergroten... Bij doseringen onder de 1,5 a 2 gram heeft een wat kalmerend effect maar weinig recreatief, in mijn ervaring krijg je daarboven wel GHB achtige effecten. Zelf doseerde ik op 2,5/3 gram voor een goede roes. Maar beter niet gelijk zo hoog gaan zitten, want sommige ervaren bij 2 gram al flink wat effect. Kevin92 zei: En als ik het goed begrijp wordt het als een soort slaapmiddel verkocht? Of is dat nu een beetje om het beestje een reden te geven om te verkopen omdat "Ja dit is een soort GHB drugs" niet een hele logische verkoopmodel is? Maar is als je te veel neemt evengoed de kans op out gaan zoals bij GHB en is die outgaan ook erg? Klik om te vergroten... Tsja je kan er ook goed van slapen dus niets van gelogen. De kans op out gaan is veel minder groot dan bij GHB, Tenzij gecombineerd met alcohol, benzo's etc. Bij een te hoge dosis wordt je misselijk en voel je je niet prettig, maar voordat je out zou kunnen gaan moet je echt wel 5gr+ gaan nemen en daar wordt het niet prettiger van."
"de maximale dosis voor AD(H)Ders is volgens mij 3 x 20 mg, dus daar zit je nog onder. Maar volgens mij is de gemiddelde dosis wel wat lager dan 15mg. Heb je jezelf weleens laten testen testen op AD(H)D? want zelf met medicatie aan de slag gaan kan voor problemen zorgen."
"DonPadrePadrone zei: maar wat je daar zegt over problemen spreek je dan over buikkrampen, uitgeputte spieren? Klik om te vergroten... Dit lijken mij gewoon de bijwerkingen van de Dexamfetamine. wat ik bedoel is voornamelijk afhankelijkheid, dat je uiteindelijk toch je dosis omhoog gooit om het fijne gevoel wat dex kan geven te behouden. en daarvan ga je waarschijnlijk nog wel meer standaard ongemakken van krijgen die bij (Dex)amfetamine gebruik horen. De belangrijkste tip als je besluit door te gaan met functioneel gebruik: hou je dosis zo laag mogelijk, ga deze dus niet verhogen om enige milde euforie te behouden. Dan heb je veel minder risico op deze problemen."
"Ik heb toevallig zelf van t weekend een soortgelijke situatie gehad, net voor t feest 2 puntjes pep en 2 uur later ging ik verder met xtc. Ik wist dat het effect van de mdma vestoord kon worden door de speed, maar dacht met mijn eigenwijze hoofd 2 kleine puntjes kan toch geen kwaad. Opkomst van mdma was veel trager dan normaal en een echt lekker gevoel van de mdma bleef uit. Ondanks netjes 4.5 maand pauze. Als je dan toch de hersenschade wil riskeren zou ik de pep bewaren voor na de mdma. Want ik vond het zonde van de m."
"waarschijnlijk doseer je meerdere keren op een avond en/of je neemt te hoge doseringen. Dan ga je namelijk vrijwel altijd wat hallucineren is mijn ervaring. ook heb ik het idee dat slaaptekort ook hallucinaties bevordert. probeer eens een normale dosering (1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht) en neem niet bij. Dit verkleint de kans op hallucinaties heel erg."
"Zelf ongeveer hetzelfde gehad, wellicht iets minder heftig maar na 2 jaar vaak blowen en af en toe andere drugs, ook last gekregen van derealisatie. Getriggerd door lsd in combinatie met wiet. Heel herkenbaar de angst om de controle te verliezen/gek te worden, hier had ik de eerste weken ook erg last van. Nadat ik er een poos last van had gehad, merkte ik dus ook dat er eigenlijk verder niks ernstigs aan de hand was behalve dat rare gevoel. De angst werd hierdoor steeds minder en derealisatie verdween hierdoor uiteindelijk na 2 maanden ook. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat dat het belangrijkste is, om de angst ervoor aan te pakken. Succes !"
"Redelijk wat ervaring mee, bij nasaal gebruik weinig leuks aan, veel bijwerkingen zonder leuke effecten. Oraal kan het zeker een leuk stofje zijn. Jammer dat die piek zo kort duurt waardoor je snel meer pakt dan voorgenomen, kijk hier dus mee uit. 125 mg vind ik een goede dosis om het eens te proberen. Veel plezier morgen!"