#1
Hoi,
Misschien is deze post helemaal niet van toepassing, maar ik wil graag jullie opinie weten.
Het zit zo. Wegens een lastige jeugd was ik naar alternatieven middelen wezen zoeken die mij meer afstand lieten nemen van de realiteit. Al gauw kwam ik uit bij wiet en hasj. Ik heb er nooit echt plezier uit kunnen halen, maar het effect waar ik naar zocht was er wel en ik heb dit een periode van 2 jaar wekelijks gebruikt. Ik was toen 16/18. Ik heb ook een aantal badtrips hiervan achter de rug helaas met grote paniekaanvallen.
Op mijn 18e een keer truffels gebruikt en toen is eigenlijk alles bij mij compleet misgegaan. Ik wil niet zeggen dat het enkel daardoor is gekomen, maar het is in ieder geval één van de dingen die mijn problemen tot onverdraaglijk hebben gemaakt. Ik gebruikte dit allemaal in een toestand dat ik compleet niet goed in me vel zat. Ik ben persoonlijk al een stuk gevoeliger dan andere van nature.
Ik zit nu al 2 jaar thuis en mijn wereld is compleet ingestort. Mijn grootste struikelblok is derealisatie en depersonalisatie. Een vrij onbeschrijfelijk gevoel, maar dit zijn wel gevoelens die ik ook ervoer met mijn truffel trip. Ik heb enorme angst om de controle van mijn lichaam en gedachte te verliezen. Iets in me zegt dat dit wel onder andere is gekomen door mijn negatieve ervaring met het trippen.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken en eventueel wat er tegen deze dingen te doen is. Het is nu al een hele tijd geleden dat ik iets heb genomen. Ik neem ook al 2 geen druppel alcohol en koffie omdat dit mijn klachten vergroot. Ik heb ook therapie voor mijn klachten, maar ik vind dit een lastig onderwerp om over te praten.
Misschien is deze post helemaal niet van toepassing, maar ik wil graag jullie opinie weten.
Het zit zo. Wegens een lastige jeugd was ik naar alternatieven middelen wezen zoeken die mij meer afstand lieten nemen van de realiteit. Al gauw kwam ik uit bij wiet en hasj. Ik heb er nooit echt plezier uit kunnen halen, maar het effect waar ik naar zocht was er wel en ik heb dit een periode van 2 jaar wekelijks gebruikt. Ik was toen 16/18. Ik heb ook een aantal badtrips hiervan achter de rug helaas met grote paniekaanvallen.
Op mijn 18e een keer truffels gebruikt en toen is eigenlijk alles bij mij compleet misgegaan. Ik wil niet zeggen dat het enkel daardoor is gekomen, maar het is in ieder geval één van de dingen die mijn problemen tot onverdraaglijk hebben gemaakt. Ik gebruikte dit allemaal in een toestand dat ik compleet niet goed in me vel zat. Ik ben persoonlijk al een stuk gevoeliger dan andere van nature.
Ik zit nu al 2 jaar thuis en mijn wereld is compleet ingestort. Mijn grootste struikelblok is derealisatie en depersonalisatie. Een vrij onbeschrijfelijk gevoel, maar dit zijn wel gevoelens die ik ook ervoer met mijn truffel trip. Ik heb enorme angst om de controle van mijn lichaam en gedachte te verliezen. Iets in me zegt dat dit wel onder andere is gekomen door mijn negatieve ervaring met het trippen.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken en eventueel wat er tegen deze dingen te doen is. Het is nu al een hele tijd geleden dat ik iets heb genomen. Ik neem ook al 2 geen druppel alcohol en koffie omdat dit mijn klachten vergroot. Ik heb ook therapie voor mijn klachten, maar ik vind dit een lastig onderwerp om over te praten.