Volkomen waar, de laatste bovenstaande uitspraak.
EHash is niet direct de oorzaak.
Nee.
Wat het w茅l is, en zeker bij heel vaak gebruik, is dat het tot allerlei psychische narigheden een aanzienlijke bijdrage levert. Zoals psychoses.
Het op zoek gaan naar jezelf herken ik h猫lemaal.
Toen ik voor de eerste keer een papertrip nam, was toen ik van uiterste verba zing hoe mooi planten en natuur an sich kan zijn, en deze trip volledig omsloeg naar een h猫le dikke bad trip, ging ik dus 贸贸k al trippende op zoek naar mijzelf. Naast een enorme angst bleef ik in die z贸ektocht hangen, want juist deze speurtocht levert geen antwoord op.
Ik ben ervan overtuigd, dat cannabis voor mensen, die hiervoor gevoelig zijn, veel meer narigheden oplevert, dan dat een joint joy oplevert. Tenminste , wat mij betreft.
Wat mij betreft, ik heb maar enkele keren een echte "joy" aan een joint kunnen beleven.
De rest was meer een pure vlucht, een afhankelijkheid voeden pl煤s een aant aantal mensen met wie ik ," in een groepje" om kon gaan, totdat mijn reis naar Marseille zich had aangediend.
Toen was het einde van de blowtijd daar.
Vroeg met dit goedje begonnen, en veel te laat gestopt...
Klopt ik ben van mening dat je geen drugs moet nemen om dingen uit de weg te lopen of om je beter te voelen in een moeilijke periode. Er zijn vast mensen die er wel baat bij hebben, maar over het algemeen gekeken geloof ik niet dat dit het geval is.