Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC

3-MMC

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey peeps from the forum.

3-MMC
A copple of question

Is goedje goed?:lolol:
Nee maar serieus.
Heeft iemand ervaring met dit spul.
Hoe voel je je?
Is het zo slecht en bloedvaten vernauwend
dat je om duveld?

Is het leuk om op een festival tedoen?

Slapen?

De kater van 1 - 10?
Im fine - i feel braindead

En eventuel andere leuk aanteraden stofjes. Niet perse in de mix. Maar bijvoorbeeld een betere aanrader.

Ps keta word gebruikt na het festival :nevergonnagiveyouup:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.Pilska zei:
Is goedje goed?
Nee maar serieus.
Heeft iemand ervaring met dit spul.
Hoe voel je je?
Is het zo slecht en bloedvaten vernauwend
dat je om duveld?

Is het leuk om op een festival tedoen?

Slapen?

De kater van 1 - 10?
Im fine - i feel braindead

En eventuel andere leuk aanteraden stofjes. Niet perse in de mix. Maar bijvoorbeeld een betere aanrader.
Klik om te vergroten...

http://lmgtfy.com/?q=3-mmc

Nee maar serieus.
Waarom moeten wij een elevator pitch houden voor een stofje waar je zelf mee aan komt zetten? Google is je vriend.

Mr.Pilska zei:
A copple of question
Klik om te vergroten...

Argh.

Mr.Pilska zei:
Ps keta word gebruikt na het festival
Klik om te vergroten...

Besluiten dat je een goedje gaat combineren met ketamine in de after voordat je er überhaupt iets over gelezen hebt. Briljant!

Nee maar serieus.
Wanneer je iets voor het eerst gebruikt, niet combineren. Gewoon niet doen. (Sowieso eigenlijk niet combineren met RC, maar goed).


Ik vind je naam wel tof though :handok1:
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fenrir thanks voor de snelle reactie.
En mooi dat je mijn naam leuk vind.:)
Ik snap wat je bedoelt.

Ik heb wel gegoogled
Maar antwoorden van mensen persoonlijk
Vind ik veel fijner maar dat ligt misschien aan mij.

En het forum is er juist om tekunnen vragen.
Toch?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.Pilska zei:
Fenrir thanks voor de snelle reactie.
En mooi dat je mijn naam leuk vind.:)
Klik om te vergroten...

No problem. En ik kan een woordgrap altijd waarderen!

Mr.Pilska zei:
En het forum is er juist om tekunnen vragen.
Toch?
Klik om te vergroten...

Dat is absoluut waar! Ik denk dat je het verste komt met specifieke vragen, aangevuld met alle informatie waarvan je denkt dat die relevant kan zijn (zoals fysieke kenmerken, gezondheidsproblemen, setting, verslavingsgevoeligheid, ...)

Bijvoorbeeld:
Hoi! Ik ben Mr. Pilska, een gezonde 420-jarige alien uit Den Dungen. Ik wil op een festival voor het eerst 3-MMC gaan gebruiken. Mijn plan is om te beginnen met 80mg, en na anderhalf uur eventueel nog 40mg bij te nemen.
Nou heb ik gehoord dat dit stofje erg slecht is voor hart- en bloedvaten, kan iemand vertellen hoe erg ik me hier bij incidenteel gebruik zorgen over moet maken?
En ik heb me natuurlijk ingelezen over de effecten, maar zoveel is er online niet te vinden aan trip reports. Is er hier iemand met ervaring met 3-MMC?


... anyway, ik ga weer verder met plafonddienst. Ciao!
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey fenrir
hoop dat je een beetje door je plafond dienst bent gekomen. Je weet dus wel wat ik bedoel. Wat jij daar nu neer zet is ongveer wat ik bedoel. Maar dan anders verwoord

En hoe wist je dat ik 420jaar oud ben:rolleyes:

Okey back on topic meer mensen die mij antwoord kan en wil geven over dit onderwerp. Festival is zaterdag:rockband:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey Fenrir


Ik heb het eenmaal gebruikt, eerst 80mg en dan een halfuurtje daarna ongeveer 60mg. Dit vond ik een aangename dosering, en zelfs nog iets aan de lage kant, het leek me dat er nog meer uit te halen viel. Het effect is wel leuk en ik denk dat het op een leuk festival ook wel tof moet zijn, zelf had ik veel zin om wiet te roken, van de eerste joints voelde ik weinig maar na een tijd overheerste het stoned gevoel wel en werd ik erg moe, ondanks dat ik niet kon slapen die nacht.
Dat het slecht is voor je hart en bloedvaten heb ik weinig gemerkt, maar ik had best lang een kater die vergelijkbaar is met een mdma-kater. Of toch naar mijn gevoel daar op leek.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb twee keer gebruikt. Één keer voelde ik niets, omdat ik dagen ervoor al te veel drugs had gebruikt en ik al mijn serotonine en dopamine had opgemaakt. Tijdje erna opnieuw geprobeerd, en toch een redelijk positieve ervaring gehad. Ik had niet veel genomen, maar voelde hem zeker wel. Snuiven is wel ontzettend pijnlijk. Kan het gevoel niet heel specifiek plaatsen, maar het lijkt op milde xtc gemixt met speed. De kater is gelijk aan speed. Verder heeft het niet heel veel meerwaarde vind ik. Het voordeel is dat het legaal te krijgen is.
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dudelijk bedankt voor de info.
Heb het bestelt ben benieuwd.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lees mee, deze staat ook op mijn "to do list". Bij RC's ben je echt je eigen proefkonijn, dus ik zou zeker voorzichtig doseren en niet combineren met andere drugs.

Laat je even weten hoe je het vond? :nerd:
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey sanne banne.

Laat ik zeker weten morgen is het zo ver.
Erg nieuwschierig ga het vamiddag afwegen ga een dosis doen van 125mg.
F
FreewayLid
01-01-2024, 00:00
#11
Redelijk wat ervaring mee, bij nasaal gebruik weinig leuks aan, veel bijwerkingen zonder leuke effecten. Oraal kan het zeker een leuk stofje zijn. Jammer dat die piek zo kort duurt waardoor je snel meer pakt dan voorgenomen, kijk hier dus mee uit. 125 mg vind ik een goede dosis om het eens te proberen.
Veel plezier morgen!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond het nasaal wel aardig. Gewoon lekker chillen vrolijk dansen kletsen zonder al te veel gedoe of bodyload of heftigheid. Let een beetje op dat je niet te veel gaat bijnemen maar hou voor jezelf een tijd aan.
O
Onzeker1983Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Freeway zei:
Redelijk wat ervaring mee, bij nasaal gebruik weinig leuks aan, veel bijwerkingen zonder leuke effecten. Oraal kan het zeker een leuk stofje zijn. Jammer dat die piek zo kort duurt waardoor je snel meer pakt dan voorgenomen, kijk hier dus mee uit. 125 mg vind ik een goede dosis om het eens te proberen.
Veel plezier morgen!
Klik om te vergroten...
Is dat ook zo ongeveer Met 4mmc? dat 125mg goede dosis in capsule?
F
FreewayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Onzeker1983 zei:
Is dat ook zo ongeveer Met 4mmc? dat 125mg goede dosis in capsule?
Klik om te vergroten...
ik heb 4mmc zelf nog nooit gebruikt. Maar aangezien het een stuk potenter is, zou je denk ik eerst wat minder kunnen proberen van 4mmc dan dat je van 3mmc zou doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."