#1
Hoi hoi! Voor de nieuwe mensen hier, ook al is het een oud forum. 3mmc met thee mixen is top! Ik doe het nu in mijn eentje en ik zit heerlijk op bed een filmpje te kijken. Ga dit echt vaker doen als ik een weekendje lekker geen plannen heb!
Thee is eigenlijk bij bijna alles lekker! (Theeleut hiero) . Beetje verse geraspte gember er in is helemaal lekker.
Goed bedoelde tip:
Pas je een beetje op met je 3mmc gebruik? Het is een drug die op je serotonine werkt en ook extra belastend is voor je hart en bloedvaten. Er wordt geadviseerd het maar maximaal 1x per 2 a 3 maanden te gebruiken. Net als bij 4mmc, mdma en xtc, etc. Ook is 3 mmc rete verslavend.