Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zit een brandplek op je huid ? maar is niet door het plastic zakje + je broekzak heen gebrand. (uberhaubt branden ) misschien was je broekzak van binnen vies, en door het volume van het zakje , drukte je broekzak meer op je been , en door veel bewegen is er wrijving ontstaan. en ''brandde'' de vuiligheid van je binnenzak op je huid"
"kan je geen foto van je brandplek posten ? dan kunnen we beter oordelen over wat het is"
"Schijnbaar lang niet zo'n idiote vraag als ik dacht ."
"Ten eerste, Ik lees al geruime tijd mee, maar nooit de intensie gevoeld iets te posten . maar deze vraag brandde mij toch echt even. Ik zou graag een x´tje dexamfetamine willen proberen. Maar ik wil niet een half doosje achterover gooien en maar zien wat er gebeurt. Dus zou iemand mij kunnen vertellen , hoeveel je nodig hebt, en hoelang het blijft hangen. alvast bedankt !"
"lysergine25 zei: waar haal je die doosjes dan ouwe ? Klik om te vergroten... was figuurlijk bedoel Bedoel dat ik niet een handje vol van die zooi naar binnenwerk, en maar kijk wat er gebeurt"
"tsja, eigen schuld , dikke buld? wat voor straf heb je van de politie gekregen ? ( voor de mierenneukers, jaja , politie deelt de straffen niet uit bla bla bla. You catch my point)"
"Ik had vanmiddag wel dat ik nergens zin in had, beetje het gevoel dat ik ieder moment kon kotsen. dat ik eventjes moest slapen , heb dat ook maar gedaan , en echt absoluut nergens zin in ... jammer."
"Hmm, zal inderdaad wel weer zo'n uit-de-context-docu worden. we zullen wel weer zien."
"styn zei: ready to do what i want to do , Klik om te vergroten... 't heeft je ook o zo ver gebracht. Wil je echt verbetering, dan zal je moeten stoppen, en je schouders er onder zetten. Zo als nu kom je nergens. Je kan het wel, ook jij , je moet wel willen. Een zwaar leven mag, en moet geen reden zijn. Hou jezelf voor dat je (als je nuchter bent) vanaf nu zelf de touwtjes in handen neemt. Je zelf je richting bepaald. Ik heb slechts Lana Del Rey als profielfoto, maar ben toch zeker in bezit van een sjorstaaf."
"Liefste op zichzelf, geld voor alle drugs. Maar met alcohol vond ik wel een leuke combi ( overigens de enigste combi die ik hiermee heb gemaakt)"