Immo zei:
Ik moet zeggen dat ik het helemaal geen verkeerd idee vind om van elke Nederlander de vingerafdruk in een grote database te zetten, justitie zal hiermee makkelijker misdaad kunnen oplossen.
Ik verbaas me telkens weer hoe laconiek sommige mensen er op reageren...snappen jullie dan echt niet waar dit allemaal heen gaat? Slimme energiemeters, chipknip, rekeningrijden mbv gps-kastjes, medisch dossier, bewaarplicht voor providers....
De overheid weet straks van iedereen waar hij/zij zich bevindt, op elk tijdstip, wat je eet, wat je koopgedrag is, hoeveel je verdient, wat je ermee doet, hoe (on)gezond je bent, wat je politieke en seksuele voorkeur is, of je drugs gebruikt....behalve van de echte criminelen natuurlijk...
Ik vind het een erg kwalijke ontwikkeling, die absoluut gestopt moet worden, dit gaat nergens meer over. Maar zolang de meerderheid van de burgers zich als makke lammetjes naar de slachtbank/vaccinatiekampen laat leiden, zie ik het somber in.