#1
Doe ik 3 a 4 keer per jaar zo'n combi.
Let wel op dat je niet teveel ghb neemt, wat met die xtc heb je nog al snel teveel op, en dan je neer.
Een combi om totaal op los te gaan, zaaaaaaaaaaaaalig. Maar ik hou het bij max 4 keer in een jaar
Let wel op dat je niet teveel ghb neemt, wat met die xtc heb je nog al snel teveel op, en dan je neer.
Een combi om totaal op los te gaan, zaaaaaaaaaaaaalig. Maar ik hou het bij max 4 keer in een jaar

