Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB + xtc

GHB + xtc

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe ik 3 a 4 keer per jaar zo'n combi.
Let wel op dat je niet teveel ghb neemt, wat met die xtc heb je nog al snel teveel op, en dan je neer.
Een combi om totaal op los te gaan, zaaaaaaaaaaaaalig. Maar ik hou het bij max 4 keer in een jaar
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ervaring mee?? Kwil graag weten hoe het voelt :mrgreen:
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#3
In een woord: SUPER!!!
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#4
de Ghb heft de MDMA op dus je voelt gewoon de ghb is niks super aan dus
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtc Bob zei:
de Ghb heft de MDMA op dus je voelt gewoon de ghb is niks super aan dus
Klik om te vergroten...

Tuurlijk....
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind de combi
MAAR ik merk wel dat ik voorzichtiger moet wezen met de dosering vanwege het snelle out gaan.. dat is voor ieder natuurlijk verschillend.. alleen goddelijk-hemels-bedankje doe ik het ook goed op...
e
ekstesieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken wel de combi coke, xtc, whiskey cola en toen ghb maar dan heeft de ghb dus geen effect meer...teveel middelen die al bezig zijn...
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#8
de combi!!!

Dan kan me me wegdragen
denk ik....
e
ekstesieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Begin er ook maar niet aan, was wel heel lekker allemaal maar of het zo verstandig was...
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Xtc Bob zei:
de Ghb heft de MDMA op dus je voelt gewoon de ghb is niks super aan dus
Klik om te vergroten...

Kun je dat ff onderbouwen? Beetje loze uitspraak zo...
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugeltje zei:
Doe ik 3 a 4 keer per jaar zo'n combi.
Let wel op dat je niet teveel ghb neemt, wat met die xtc heb je nog al snel teveel op, en dan je neer.
Een combi om totaal op los te gaan, zaaaaaaaaaaaaalig. Maar ik hou het bij max 4 keer in een jaar
Klik om te vergroten...

zo zo.. jij bent braaf....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan blijf je de xtc het beste voelen :wink:
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wordt mij net uitgelegd, dat als je X hebt genomen...en zo'n 2 uur daarna een beetje GHB pakt, dat je dan toch best prettig bezig bent :sunglasses: ik ga het toch eens proberen ... wish me luck this weekend! :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Good luck :wink:
Meestal begin ik met ghb en eindig ik ook met ghb :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste combi vind ik zelf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."