Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerst was ik verslaafd aan speed Het laatste jaar dagelijks ghb De laatste maand niets meer, enkel endorfine"
"Je moet niet afkicken met drank, je moet afkicken met ghb, want daar vraagt je lichaam naar. Vooral die speed in het weekend is gevaarlijk. In combi met speed neem echt veel ghb."
"Ik voel weer dingen, ik zie weer dingen. G demt echt veel gedachtens en gevoelens! Als je langer door gebruikt bedoel ik. Klik om te vergroten... Net zoals de meeste drugs waarin je kan vluchten als je jezelf niet goed voelt."
"Ik de kliniek vertelden ze mij dat de afkick van GHB (vooral als je zo lang verslaafd bent) levensgevaarlijk is. Eerst stoppen de nieren en lever en later je hart, vandaar idd het afbouwen (heel belangrijk!). Klik om te vergroten... True, omdat je lichaam ghb nodig heeft om te blijven functioneren. Ghb is immers lichaamseigen. Externe toediening zorgt voor inwendige stopzetting van de productie"
"Nu gaat ie weer prima. Ben er volgens mij helemaal vanaf. Geestelijk voel ik me ook weer de oude Klik om te vergroten... Dat vraag ik mezelf af. Voelde je je geestelijk zo brak ? Je hersenchemie zal wel een beetje verstoord zijn, maar voor de rest heb ik er weinig last van ?!? Het kan ook wel zijn omdat ik veel sport, en sport zorgt er ook voor dat je hersenchemie in balans blijft.... Kun je eens beter het verloop van je gevoel naarmate je gestopt was beshrijven ?"
"Thx mate, mooi antwoord, dit waardeer ik echt. Herkenbaar, en misschien is jouw reply misschien de doorslag dat ik enkele weken ga stoppen Ik ben zeker niet ongelukkig, maar mijn gevoelens zijn zo neutraal. Ik moet de zin en de energie van het leven terug vinden, die slurpt ghb als het ware weg. Soms lukt het me om 5 dagen niets te nemen, op die laatse dagen heb ik enkele keren waar intens geluk gevoelt. Ik voel me eigenlijk super gelukkig, maar ghb dempt mijn geluk.... Drink je nog wel eens iets, of volledige onthouding ?"
"Om ghb verslaafd te worden moet je het goedje al smerig hard misbruiken"
"Ilse zei: Heel erg herkenbaar Mrs. G. Ik had enorm vette huid met grote porien door de ghb. Ook had ik 11 kilo vocht bij mij door het zout in de ghb Ik sliep ook bijna niet meer en daardoor kreeg ik steeds meer angstaanvallen. Valium heeft mij geholpen om weer wat bij te slapen voordat ik werd opgenomen. Ik kan je alleen maar aanraden om hulp te zoeken, ik ben opgenomen geweest bij Novadic Kentron en zonder hun hulp was het mij nooit gelukt! Sterkte! en je kan mij altijd pb'en. Klik om te vergroten... 11 kg vocht ??? Max 3-4 kg vocht kan je vasthouden"
"- Elke dag ghb - Endorfine (na een zware training een potje ghb ) - Ook wel een beetje koffie - In het weekend een blowtje met vrienden"
"Regelmatig een paar dagen per week dat je bewust clean blijft. Dan weet je dat je verslaving niet uit de hand loopt."