Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstopte neus

Verstopte neus

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all,

Ik heb 3 weken geleden voor het eerst gesnoven. Dit was toen 1 keer een sleutelpuntje. Afgelopen zaterdag heb ik het ook gedaan alleen toen 3 sleutelpuntjes (over de hele avond).

Sinds midden vorige week heb ik last van een verstopte neus. Overdag merk ik hier overigens niks van, alleen als ik ga slapen. Vreemd genoeg raakt ie alleen verstopt als ik lig. Als ik dus sta merk ik niets.

- kan dit door de coke komen?
- is hier een methode tegen? (neusspray, stomen met heet water, dampoo onderje neus)
- Hoelang duurt 't voordat coke helemaal je lichaam uit is ?

Tnx voor de antwoorden alvast :mrgreen:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
zal wel wat door heen zitten..
Dextro naturel
Manitol
Codaiene
of andere wasverzachter hahaha
Ik snuif altijd even wat water op als ik thuis kom na een montana avondje..
gewoon even flink ophalen en uitsnuiten dan krijg je ook geen last van korstjes en freestyle neuspeuter acties :wink:
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#3
hm oke, is er nu nog wat aan te doen? Of gewoon ff doorbijten en t zal over n paar dagen over zijn.

Zal dat ook helpen tegen een 'chronisch' verstopte neus (de week na je coke gebruik) als je je neus spoelt met water?
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehehe vooral geen neusspray gebruiken zou ik zeggen.. en niet teveel ophalen gewoon lekker laten revalideren :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je veel gesnoven hebt is het misschien een goed idee om een klein beetje vaseline te smeren aan de binnenkant. Hierdoor hetstelt het allemaal wat sneller en krijg je geen vieze korstjes ofzo.
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
Als je veel gesnoven hebt is het misschien een goed idee om een klein beetje vaseline te smeren aan de binnenkant. Hierdoor hetstelt het allemaal wat sneller en krijg je geen vieze korstjes ofzo.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is hetgeen wat ik mijn beginpost schrijf niet veel (3 sleutelpuntjes over de gehele avond).

Maar oke, ik zal het gewoon natuurlijk laten genezen :) Overigens, last van korstjes e.d. heb ik helemaal niet.
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#7
zijn er nog mensen met dezelfde klacht / ervaring als deze?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
maxor zei:
zijn er nog mensen met dezelfde klacht / ervaring als deze?
Klik om te vergroten...

Bij slechte coke ja.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
maxor zei:
zijn er nog mensen met dezelfde klacht / ervaring als deze?
Klik om te vergroten...

Bij slechte coke ja.
Klik om te vergroten...
hmmz,da denk ik toch nie dat da altijd waar is want ik heb hier ook een beetje last van soms...
ma nie altijd!! :wave: :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als men neus zo plakt ist geen goeie coke geweest. Na 1 gram heb ik nooit echt last. Pas als het er over gaat tot een stuk in de voormiddag. Dan kan ik geen lijn meer pakken, want dan zit ik maar proberen dat poeder naar binnen te werken maar dat lukt gewoon niet dan. Soms wel grappig :P.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Als men neus zo plakt ist geen goeie coke geweest. Na 1 gram heb ik nooit echt last. Pas als het er over gaat tot een stuk in de voormiddag. Dan kan ik geen lijn meer pakken, want dan zit ik maar proberen dat poeder naar binnen te werken maar dat lukt gewoon niet dan. Soms wel grappig :P.
Klik om te vergroten...
zal volgens mij gewoon van persoon tot persoon afhangen...
de ene zijn gaten zullen vanbinnen groter zijn oid :confused:
ma meestal zijn het u sinussen die vol zitten hé...mijn neus zelf zit ook nooit dicht,had het meer over mijn sinussen!!
onder mn ogen is dan ook een beetje dik meestal en daar kunt ge dan zo op duwen,dan voelt ge da vanbinnen ook ook zitten!!!
snuiten da helpt meestal toch geen fuck,smorgens komt er dat altijd pas uit bij mij.... :wave: :P :grin:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
maxor zei:
Hi all,

Ik heb 3 weken geleden voor het eerst gesnoven. Dit was toen 1 keer een sleutelpuntje. Afgelopen zaterdag heb ik het ook gedaan alleen toen 3 sleutelpuntjes (over de hele avond).

Sinds midden vorige week heb ik last van een verstopte neus. Overdag merk ik hier overigens niks van, alleen als ik ga slapen. Vreemd genoeg raakt ie alleen verstopt als ik lig. Als ik dus sta merk ik niets.

- kan dit door de coke komen?
- is hier een methode tegen? (neusspray, stomen met heet water, dampoo onderje neus)
- Hoelang duurt 't voordat coke helemaal je lichaam uit is ?

Tnx voor de antwoorden alvast :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik heb helemaal hetzelfde wat jij hebt.
overdag geen last van verstopte neus tot je gaat slapen, dan begint het.
Maar ik gebruik geen coke.
alleen nog maar weed laatste tijd.
Grz
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nja ben in ieder geval blij dat 't niets ernstigs is ofzo hehe.... _______// :grin:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
maxor zei:
Nja ben in ieder geval blij dat 't niets ernstigs is ofzo hehe.... _______// :grin:
Klik om te vergroten...

Ernstig is het niet, alleen ZEER vervelend.
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb er nog steeds last van, alleen wel ietsje minder. Zal dit door de coke komen ? (nu zo'n 1,5 week geleden) Of zit 't gewoon tussen mn oren :P
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit komt omdat de coke met iets is gemengd! Coke lost op in je neus, het vreet zelfs aan je vlees. De troep die er door is gemengd lost waarschijnlijk niet goed op en gaat irriteren. Dus ik denk dat je gewoon gaare coke hebt.
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flitskikker zei:
maxor zei:
Nja ben in ieder geval blij dat 't niets ernstigs is ofzo hehe.... _______// :grin:
Klik om te vergroten...

Ernstig is het niet, alleen ZEER vervelend.
Klik om te vergroten...
afgelopen nacht een stuk minder last van gehad. Had wat dampoo in mn neus gesmeert
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
maxor zei:
heb er nog steeds last van, alleen wel ietsje minder. Zal dit door de coke komen ? (nu zo'n 1,5 week geleden) Of zit 't gewoon tussen mn oren :P
Klik om te vergroten...

volgens mij ben je gewoon verkouden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."