Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsApart

Apart

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vermoed dat je coke al in freebase-vorm aan je is verkocht.
Basen dus met die handel
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,
Ik zelf gebruik niet zo heel veel sos, (gemiddeld 1-1.5 gram per week)
Nu haal ik meestal bij dezelfde persoon maar de laatste tijd heeft hij sos die erg azijn achtig ruikt.

Sommige vrienden van me gebruiken meer 4-6 gram per weekend nacht Volgensmij is het wel goede coke, en als ik een sealtje koop is het vaak een hard blok on verkruimeld dus moet ik het eerst met een aansteker kapot maken.

Wat kan dit azijn achtige geurtje zijn eerst was dit niet.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
MindTraveler zei:
Ik vermoed dat je coke al in freebase-vorm aan je is verkocht.
Basen dus met die handel
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

Doorgeven die pijp! Crackhoeren eerst!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pijpuhhhh! :beer:
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hm wat is het verschil in prijs, en is deze ook te snuiven,
kreeg dagen erna beetje misselijkheid en flinke diarree :P????
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
wausie zei:
Hm wat is het verschil in prijs, en is deze ook te snuiven,
kreeg dagen erna beetje misselijkheid en flinke diarree :P????
Klik om te vergroten...

Maar wat kreeg je er verder voor gevoel bij na het snuiven ervan?
Anders zou ik het die kerel eens vragen. Hij is toch je vaste dealer.
Dus vragen kan geen kwaad.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
wausie zei:
Hallo,
Ik zelf gebruik niet zo heel veel sos, (gemiddeld 1-1.5 gram per week)
Klik om te vergroten...

Jaja... :rolleyes:
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed van de kaart was wel goede sos denk ik ofzo,
Geen speed ofzo erin dat weet ik zeker
maar tog een appart azijn achtige geur zit eraan, niet ammoniak maar egt azijn achtig
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Base-Coke
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je de bijsluiter erbij gevraagd???

maargoed base-coke is wel geinig maar qua snuiven duidelijk minder dan snuifcoke....
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#11
wausie zei:
Goed van de kaart was wel goede sos denk ik ofzo,
Geen speed ofzo erin dat weet ik zeker
maar tog een appart azijn achtige geur zit eraan, niet ammoniak maar egt azijn achtig
Klik om te vergroten...
base-coke ruikt ook helemaal niet naar ammoniak. ik denk dat jij het 't een en 't ander nog niet helemaal snapt over sos. :rolleyes:
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb tog niet gezegd dat base coke naar ammoniak ruikt??

maar het brand wel een beetje in de neus en de geur is azijn achtig.

Het is dus niet schadelijk ofzo om base coke te snuiven? want ik word er wel lekker van hoor :P
M
MrHenryLid
01-01-2024, 00:00
#13
wausie zei:
Het is dus niet schadelijk ofzo om base coke te snuiven? want ik word er wel lekker van hoor :P
Klik om te vergroten...

Schadelijk? Coke? Tuurlijk niet! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."