Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. Klik om te vergroten... iedereen kan er aangeraken!"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Hoe is dit mogelijk ?"
"1. Geslacht :Jongen 2. Je leeftijd :18 3. Drink je wel eens alcohol? ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? Alleen in het weekend 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? mixdrankjes en sterke dranken, ook wel eens gewoon een biertje 6. Hoeveel glazen drink je per keer? ligt eraan, kan verschillen van 5glaasjes tot 10 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Omdat het lekker is 8. Drinken je ouders alcohol? nee, niet vaak , af en toe zo is een wijntje 9. Kan je zonder alcohol leven? dat zou gaan, maar zou het toch wel missen 10. word je over alcohol ingelicht?, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? wat word ik over alcohol? voorlichting gekregen op school lange tijd geleden, . . . maar moet eigenlijk niet! ik weet zelf wel wanneer ik genoeg heb"
"Giow zei: 8 gr voor 50 euro ? Klik om te vergroten... is toch niet veel? ik had pas voor 40€ 9gram gekregen, pepsi weed en da is ook 7€ / gram, mjah dat heb je dat je veel in ene coffeeshop komt"
"Maximum uit de shop in ettelur, (weet de naam van shop niet meer goed) die is egt goed, mjah is ook wel duur: 12.50€/ gram! zijn ook veell goedkopere soorten ze!, kwaliteit is zeker goed daar! Aaanrader"
"Uit een 5je rol ik er meestal 3 goede, zoiets rond een 0.5 gram / joint. Als ik blunt rol is het gewoon ineens 5je erin Zoals daarnet"
"ik zelf heb het nog nooit meegemaakt. Er zullen hier vast wel mensen zijn dat u meer uitleg kunnen geven..."
"Ik ben juist terug van roosendaal! shops waren daar gewoon open hoor azul, liberty, christiana waren open, yellow moon ben ik niet geweest, maar waarschijnlijk ook wel! maar even tijd voor een"
"liberty ! al 1.5 jaar mijn vaste shop. personeel is lachen daar! Wietverkoper ook, vooral de smalle! Egt geweldige kerels daar vind ek persoonlijk! De andere shops in roosendaal vind ek iets minder. liberty is enigste dat ik doe in roosendaal, af en toe zo eens naar etten-leur, breda... Kga er nu weer heen!"
"lysergine25 zei: ja joh vraag in de shop naar de lsd ...., Klik om te vergroten... Geweldig!"