Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerneuzen - checkpoint/miami

Terneuzen - checkpoint/miami

55 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok bedankt lotje *Kus!
vind het wel sucken dat ik niet in een shop zou binnen graken. maarja..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
:) dat moet je behouden he jongen!
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drop is een foto neer kunnen we miss. beter schatten ken maar zat mensen van 16 die mee krijgen maar goed ligt er aan hoe oud je der uit zie.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#4
yo.
Had even een vraag over de Terneuzen-shops.
Kga dus binnen een week of 2 naar Terneuzen (kben belg)
Om daar wat te kopen.
Nu was mijn vraag, zijn ze in terneuzen zeer streng op leeftijd?,
daarmee bedoel ik of ze aan iedereen identiteitskaarten vragen.
omdat ik jammergenoeg minderjarig ben, 16 dus.
Ik zie er behoorlijk volwassen uit (al zeg ik het zelf). Kben ook wel groot en mensen durven mij wel 19 schatten.
Ik heb wel al paar keer in smartshop, paddo's meegekregen zonder problemen.
1 keer had ik problemen, maar dat was omdat de uitbater achter de leeftijd van mijn vriend vroeg. maar dit is bijzaak.

Iemand heeft me aangeraden om autosleutels mee te doen en als ze vragen voor je ID, zeggen dat die in je auto ligt, die ver van hier geparkeert staat en je autosleutels tonen.

Ik denk dat de vraag duidelijk is :)

Greetz. dé&kevn
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben ook al op mn 16-17 nr checkpoint geweest en daar maakten ze geen probleem van, allé ze vroegen toch allesinds nie achter paspoort, en alsk eerlijk mag zijn kzie der toch wel jonger uit dan mn leeftijd :)
maar in miamia vroegen ze wel mijn paspoort, maar toen was ik wel al meerderjarig...
moet er nog eens geraken he miljaar, ben nog nie eens geweest sinds de verbouwingen, shame on me :flushed:
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, in Miami vragen ze doorgaans achter je paspoort. In de Checkpoint al een keer of 6 geweest en ken niemand die ze controleerden. Zal daar wel lukken.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
denk niet dat je in de miami zal binnengeraken, checkpoint zal geen probleem zijn
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
zo heb ik het ook gehoord, kdenk da ik ook eens ga gaan, ik kan naar beide want kben toch al 18
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was 15 jaar toen ik eerste keer in coffeshop kwam en ik was ook de enige in de vriendenkring dus moest ik steeds gaan shoppen voor anderen na 1 maand was ik bevriend met verkopers enzo en heb ik eerlijk gezegd dat ik geen 18 was ze geloofden niet dat ik 15 jaar was omdat ik veel ouder uitzag maar verkoper zei dat ik alleen moest komen shoppen als baas niet in de buurt is en ze hebben mij altijd extra wiet gegeven zelfs :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
yellowmoon zei:
ik was 15 jaar toen ik eerste keer in coffeshop kwam en ik was ook de enige in de vriendenkring dus moest ik steeds gaan shoppen voor anderen na 1 maand was ik bevriend met verkopers enzo en heb ik eerlijk gezegd dat ik geen 18 was ze geloofden niet dat ik 15 jaar was omdat ik veel ouder uitzag maar verkoper zei dat ik alleen moest komen shoppen als baas niet in de buurt is en ze hebben mij altijd extra wiet gegeven zelfs :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Kijk dat moet je hebben :mrgreen: :stoned:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou ik ben al twee keer naar Checkpoint geweest en één keer naar Miami, de eerste keer naar Checkpoint en Miami was ik 17 en in Miami vroegen ze onmiddelijk mijn paspoort en aan de kassa vroegen ze het in Checkpoint ook
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mensen zeggen dat je n beetje op mij lijkt meplantismemoat, denk dat je wat langer bent dan ik, maar k ben juist weer wat breder in mn heupen etc.
Denk dat je het wel meekrijgt, ik kan iig zonder zorgen n hele dag in de shop zitten!
Gewoon proberen :grin:
Succes!
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#13
we willen echt wel eens in een shop zitten, lekker een jointje blowen van de nederwiet!! moet echt een zalig gevoel zijn! :stoned: ben je al in checkpoint geweest minn?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Terneuzen is echt een hoerige plaats, ik weet nog dat ik er elke week voor werk heen moest. Deprimerend dat stelletje sjagerijnige mosselkoppen, dat ze daar uberhaupt aan coffeeshops doen verbaasd me wel dat wist ik niet.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
joah :P en toen met onze chocokoeken oew die waren goddelijk :grin:
was een super gave dag!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
lot zei:
joah :P en toen met onze chocokoeken oew die waren goddelijk :grin:
was een super gave dag!
Klik om te vergroten...

ooohjaaa :grin:
Die eenooooooorme chocoladekoekjes :grin:
Die waren echt het toppunt :P
Psies wat we toen nodig hadden, ze lagen daar ook echt op ons te wachten volgens mij :grin:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
De checkpoint lijkt me wel een uber chille shop. Gister rustig het stuk in de high life erover gelezen en het staat op mijn: To go when 18 lijst.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Haze zei:
De checkpoint lijkt me wel een uber chille shop. Gister rustig het stuk in de high life erover gelezen en het staat op mijn: To go when 18 lijst.
Klik om te vergroten...
Ge moet elke shop eens doen, da's veel leuker :grin: een Coffeeshop trip door heel nederland en telkens een grammetje afhalen van hun beste wiet dat ze te bieden hebbeb, en dan op naar de volgende.

Ik Amerika hadde der ook zo ene, een man die elke cafe/bar ofzo ging bezoeken die er te vinden was in Amerika
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kom zelf uit regio Terneuzen.
Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve.
Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten.
Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 à 3uur) wachten door al die kkfranse + belge :smilingimp: nederlanders kom je er bijna niet tege.

Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat :smoke:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Secoo zei:
Kom zelf uit regio Terneuzen.
Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve.
Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten.
Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 à 3uur) wachten door al die kkfranse + belge :smilingimp: nederlanders kom je er bijna niet tege.

Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat :smoke:
Klik om te vergroten...

kkfranse?? :openmouth: kk JIJ jaa!!
lelijke aap

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."