#1
ok bedankt lotje *Kus!
vind het wel sucken dat ik niet in een shop zou binnen graken. maarja..
vind het wel sucken dat ik niet in een shop zou binnen graken. maarja..

yellowmoon zei:ik was 15 jaar toen ik eerste keer in coffeshop kwam en ik was ook de enige in de vriendenkring dus moest ik steeds gaan shoppen voor anderen na 1 maand was ik bevriend met verkopers enzo en heb ik eerlijk gezegd dat ik geen 18 was ze geloofden niet dat ik 15 jaar was omdat ik veel ouder uitzag maar verkoper zei dat ik alleen moest komen shoppen als baas niet in de buurt is en ze hebben mij altijd extra wiet gegeven zelfs![]()

ben je al in checkpoint geweest minn?lot zei:joah :P en toen met onze chocokoeken oew die waren goddelijk
was een super gave dag!
Ge moet elke shop eens doen, da's veel leukerHaze zei:De checkpoint lijkt me wel een uber chille shop. Gister rustig het stuk in de high life erover gelezen en het staat op mijn: To go when 18 lijst.

Secoo zei:Kom zelf uit regio Terneuzen.
Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve.
Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten.
Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 Ã 3uur) wachten door al die kkfranse + belgenederlanders kom je er bijna niet tege.
Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."