#1
Droge mond krijg ik ook als ik gewoon rook, en de rode ogen komen omdat THC de bloedvaten in je ogen verwijdt.


Flitskikker zei:ik zelf heb het nog nooit meegemaakt.
Er zullen hier vast wel mensen zijn dat u meer uitleg kunnen geven...![]()

raizeredge zei:ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken![]()
Elentherelién zei:raizeredge zei:ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken![]()
Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.
Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
*slaat advies in de wind*shokora zei:Elentherelién zei:raizeredge zei:ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken![]()
Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.
Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
Als je dit heftig vond, zou ik maar afblijven van psychedelica :P
Neej doe nog geen andere drugs.jcutter123 zei:Dit was geen flashback? ^ Wink
TrippyShit zei:Misschien had je gewoon teveel op. Zelfs toen ik na een periode van dagelijks 2joints een joint rookte mer 3gram erin werd het me teveel. Ik kreeg zomaar uit het niets een kutgevoel/angstig, ging voor frisse lucht bij t raam staan en zag alle dakpannen heen en weer gaan enzo, alles draaien.
Misschien dat je ook zoiets had?
Tip van het jaar!Welhallodaar zei:wiet is soms ook best wel heftig, ik zou gewoon elke dag wat nemen dan raak je eraan gewend

Riel zei:Lijkt me wel. Je krijgt niet voor niets een droge mond en rode ogen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."