Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace brownies...trippen van wiet?

Space brownies...trippen van wiet?

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Droge mond krijg ik ook als ik gewoon rook, en de rode ogen komen omdat THC de bloedvaten in je ogen verwijdt.
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zelf heb het nog nooit meegemaakt.
Er zullen hier vast wel mensen zijn dat u meer uitleg kunnen geven... :mrgreen:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedemiddag mensen!

3 dagen terug heb ik voor de laatste schooldag space brownies gemaakt.
Voor het hele pakket zo'n 20 gram eigen kweek gebruikt.
Eergister had ik eerst een klein stukje genomen, 1-2 uur later had ik een cabaret voorstelling en ik kreeg een gigantische lachkick, wat wel komisch is onder cabaret, als de man stil is en niks zegt en een of andere idioot lacht zich slap haha.

Gister was de laatste schooldag, weer een klein stukje genomen om mee te beginnen, alles ging prima lekker stoned.
Na weer een beetje 'nuchter' te zijn ben ik vervolgens omstreeks 7 uur de brownies op gaan maken, ik schat dat ik toen 1/3 van het hele pakket heb op staan vreten.
Uurtje later kwam ik er al mooi in, ik begon te lachen me licht te voelen en was in me eigen wereld.

Zo rond 9 uur ging het heftig.
Ik stond in een discozaaltje i.v.m. mijn laatste schooldag feest.
De lichten die gingen naar mijn idee heel heftig heen en weer, de bodem van het zaaltje ging heel erg heen en weer, het was een grote mengelmoes van kleuren geluid en beweging, ik ervaarde alles alsof het een grote droom was, ik voelde me ver verwijdert van alles.
Op een gegeven moment scheurde het plafond en er kwam een kleur uit in de vorm van een stuk papier...allemaal erg vreemd.
Ik voelde me nu wel zo apart en duizelig dat ik moest vasthouden aan een tafeltje.
Nu heb ik nog nooit zo'n eng tafeltje gezien, ik zag voor me hoe mijn hoofd op het tafeltje viel en dat mijn hoofd dan zeer deed.
Ik was nu echt aan het trippen realiseerde ik mij en toen werd ik een beetje bang.

In mijn geringe verstand wat ik nog had ben ik suiker gaan vreten en een rustig plekje opgezocht.
Zo rond 12 uur/1 uur stond alles weer stil, en bewoog de zaal niet meer.
Toen zijn we naar huis gegaan, ik begon alweer een beetje nuchter te worden.

Al met al was het een geweldige ervaring die ik zeker niet had willen missen.
Maar toch, trippen op wiet was niet de bedoeling, om eerlijk te zijn wist ik niet dat het bestond, op een gegeven moment was het ook erg eng!

Iemand anders ervaring met wiet trips?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm oke... ik heb het nog nooit gehad, misschien nog maar een keer een spacecake bakken met nogmeer wiet erin. :mrgreen:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flitskikker zei:
ik zelf heb het nog nooit meegemaakt.
Er zullen hier vast wel mensen zijn dat u meer uitleg kunnen geven... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Laten we het hopen.
Oow ja nog een dingetje: zou het kunnen meehelpen dat ik bijna nooit weit gebruik?
Dit was mijn 4e keer wiet.
Die 3 keer daarvoor waren thee waarvan 1 keer niks voelen was.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat je nu beschrijft heb ik zelf nog nooit meegemaakt, en met deze resistentie betwijfel of ik ooit zo hard zal gaan op wiet. Wel heb ik soms rare droomachtige effecten wanneer ik veel wiet geconsumeerd heb en op de rand van slapen ben.

Maar wiet eten kan altijd behoorlijk heftig uitpakken. Je eet snel veel te veel, en dan ga je hard :) Ik heb zelf meer dat ik me kut voel omdat het body effect veel te veel aan me trekt als ik teveel wiet gegeten heb.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#8
raizeredge zei:
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.

Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elentherelién zei:
raizeredge zei:
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.

Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
Klik om te vergroten...

Als je dit heftig vond, zou ik maar afblijven van psychedelica :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit was geen flashback? ^ :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien had je gewoon teveel op. Zelfs toen ik na een periode van dagelijks 2joints een joint rookte mer 3gram erin werd het me teveel. Ik kreeg zomaar uit het niets een kutgevoel/angstig, ging voor frisse lucht bij t raam staan en zag alle dakpannen heen en weer gaan enzo, alles draaien.

Misschien dat je ook zoiets had?
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#12
shokora zei:
Elentherelién zei:
raizeredge zei:
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.

Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
Klik om te vergroten...

Als je dit heftig vond, zou ik maar afblijven van psychedelica :P
Klik om te vergroten...
*slaat advies in de wind*
Hahaha neej ik wil nog keer paddo's doen.
Alleen dan houd ik de dosis klein.

jcutter123 zei:
Dit was geen flashback? ^ Wink
Klik om te vergroten...
Neej doe nog geen andere drugs.
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Misschien had je gewoon teveel op. Zelfs toen ik na een periode van dagelijks 2joints een joint rookte mer 3gram erin werd het me teveel. Ik kreeg zomaar uit het niets een kutgevoel/angstig, ging voor frisse lucht bij t raam staan en zag alle dakpannen heen en weer gaan enzo, alles draaien.

Misschien dat je ook zoiets had?
Klik om te vergroten...

De oorzaak is dus gevonden haha.
Er zat 20 gram thuiskweek in die brownies.
Ik heb de helft in 1 dag opgegeten (met tussenpozen hoor!)
Misschien heb ik wiet toch wel onderschat XD

Maar toch...ik zou het zo weer doen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
wiet is soms ook best wel heftig, ik zou gewoon elke dag wat nemen dan raak je eraan gewend
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Welhallodaar zei:
wiet is soms ook best wel heftig, ik zou gewoon elke dag wat nemen dan raak je eraan gewend
Klik om te vergroten...
Tip van het jaar! :beer:

OT:
Wat zou kunnen is dat je niet genoeg gedronken hebt, thc droogt je uit en als je uitdroogt ga je je ook heel raar voelen en kan je visuals krijgen. Verder is het mogelijk dat je teveel THC binnen hebt gekregen, wat jij zo beschrijft doet me denken aan mijn eerste keer blowen en dit was ook heel apart maar niet echt zoals het hoorde zeg maar :P Wat ook nog kan is dat het een lichte psychoze was... ik weet niet of je vaker THC gedaan hebt, maar het zou kunnen dat je een psychotische aanlegt hebt. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dit zou ook nog mogelijk zijn.
Ik zou het verder niet weten, maar pas een beetje op :)

Take care! :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met alcohol en xtc droog je uit, maar uitdroging van thc?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Riel zei:
Lijkt me wel. Je krijgt niet voor niets een droge mond en rode ogen :wink:
Klik om te vergroten...
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lijkt me wel. Je krijgt niet voor niets een droge mond en rode ogen :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet wel dat nicotine uitdroogt, het zou idd kunnen dat je van alleen THC niet uitdroogt :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zowieso niet genoeg om hallucinaties van te krijgen denk ik, maar daar zorgt de hallucinogene werking van THC wel voor :wink:

Ik heb op meerdere plakken spacecake soortgelijke dingen ervaren, bijvoorbeeld dat ik, en de stoel waarin ik zat stil stonden, en de rest van de kamer om zijn as begon te draaien en te morphen.
Kan iig behoorlijk heftige hallucinaties veroorzaken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."