Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVersnijden van coke

Versnijden van coke

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat je 50% coke toch nog goed coke was laat dus alleen maar zien wat voor bagger je gewend bent.
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Was dit weekend bij men dealer om wat lekkers op te halen maar hij had de coke nog in brok vorm ''FLAKES''.
Hij aan het mengen aan maar wat me opviel is dat die op een brok van 5 gram 5 gram mix opgooide.
Tot mijn verbazing was de coke nog extreem goed iemand een verklaring hievoorr
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, 5 gram coke vermengen met 5 gram versnijdings spul is 50% verlies van de orginele waarde van de coke.
Daardoor is de coke waarde nog goed voor de verkoop (mensen die het willen hebben kopen het toch wel).

Is wel slim als je weet dat het toch wel verkocht wordt, maar als je coke ineens lager uitvalt en mensen gaan merken dat er shit wordt verkocht dan gaan de verkopen weer kut lopen.


En dan nu ff in het kort het bovenste verhaal vertalen:

Weinig geld investeren en veel geld verdienen op een snelle en makkelijke manier.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de doodstraf voor de versnijder ....

:hearteyes:
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodstraf denk dat als je echt goede flakes heb die niet te snuiven zijn
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
danny05 zei:
Doodstraf denk dat als je echt goede flakes heb die niet te snuiven zijn
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit toch weer, goeie flakes zijn ALTIJD te snuiven. Al die verhalen toch dat goeie coke niet te snuiven is, kom op zeg.
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gah me nu niet vertellen dat 50% gewend ben en nooit beter heb gehad.
Men moeder is geboren op aruba heb daar ook nog familie wonen ga daar 1x per jaar heen op vakantie dus weet wel wat de echte shit is.
Het viel mij alleen op dat die 1 op 1 nog zo goed werkte
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je een goed scheermesje hebt, dan krijg je zelfs kristalletjes fijn.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
danny05 zei:
Gah me nu niet vertellen dat 50% gewend ben en nooit beter heb gehad.
Men moeder is geboren op aruba heb daar ook nog familie wonen ga daar 1x per jaar heen op vakantie dus weet wel wat de echte shit is.
Het viel mij alleen op dat die 1 op 1 nog zo goed werkte
Klik om te vergroten...

tsja op Aruba kost het een drol en is het zuiver.... neem is wat mee voor ons ? Want zodra het hier aankomt en die neger schijt het uit wordt het verneukt versneden en verkracht. De prijs is dan meteen 50 eu per gram en op Aruba 5 eu per gram. Het is dus geen vergelijking, hier in dit land is het lastig en moeilijk om goede geteste coke te verkrijgen.

Stoenie
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
verkrijgen daar niet zo erg moeilijk, maar hier krijgen zonder gedoe...

tja dat geeft risico's
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Dat je 50% coke toch nog goed coke was laat dus alleen maar zien wat voor bagger je gewend bent.
Klik om te vergroten...

Pas op, je zou kunnen schrikken hoe goed 50 procent is.
D
Dr.GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tuurlijk iedereen versnijdt het. Puurheid van coke is dieptriest in Nederland. Het heeft redelijk weinig te bieden deze drugs, dus laat het toch lekker zijn voor wat het is. Als het weer eens met manitol versneden is, kun je toch niets doen, behalve met degelijke focus op de pot zitten.

Als het trouwens toch versneden wordt, dan had ik het liefste edelweiss.
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snappen jullie het wel, hoe het in elkaar zit, pure shit krijg je hier niet, suriname of aruba meer in percentage als hier! Snijden is noodzaak!

Allle shit word versneden met manitol, ino, ldo en andere rommel! Sommige mensen denken nog dat krijt zuiver is!

Gasten die denken dat ze coc snuiven staan gewoon manitol te lurken, de juiste winkel heeft het juiste product en verkoopt fashion!

Kleren worden in sommige gevallen ook gemaakt door minder jarige kinderen!
Groet :wave:
m
mikew2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
goeie coce die ik krijg in blok vermeng ik op 8 gram coce 2 gram manitol.. dan hou je nog de goeie shit maar tog weer 2 gram winst..
dat van 50/50 vind ik maar onzin.. je betaalt tog niet voor niets genoeg geld.. en ik heb liever tevreeden klanten dan booze
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is nog dommer om dan als klant het nog steeds te kopen als je toch al ziet dat ie het 50% vermengt. Toch niet helemaal de "real deal".
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tony Montana zei:
Het is nog dommer om dan als klant het nog steeds te kopen als je toch al ziet dat ie het 50% vermengt. Toch niet helemaal de "real deal".
Klik om te vergroten...


Inderdaad, klanten willen toch de beste kwaliteit coke natuurlijk.. En de topicstarten ziet gewoon dat de dealer pure coke heeft, maar koopt alsnog 50% shit van hem.. ik zou hem dumpen of gewoon eisen dat je minstens 60/70% krijgt..
d
davevLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heh gelukkig heb ik wel me adresjes waar ik goeie zuivere coke krijg...

Elke gram die ik uitkook verlies ik echt maar een speldekopje van dus wat een mazzelpik ben ik toch :P :P

Het is een schande wat die straatdealertjes verkopen!!! Kook maar eens uit dan zul je schrikken wat je overhoud....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Door het versnijden van coke, gaat men dood.

:wave:
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben op zoek naar naar nieuw adresje omg R'dam.
pm me
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom word hier niks aan gedaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."