Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kut drug is niet het goeie woord.. Vind het een van de minst boeiende drugs.. laat ik het daar op houden.. Aangeschoten zijn is zeker wel een chill gevoel.. alleen echt dronken zijn vind ik (het IS) echt zwaar kut.."
"Ik ben er al een jaartje of 2 actief naar op zoek, als het voorjaar begint tot eind v/d zomer. Maar ik kan die dingen echt nergens vinden, al komen ze wel op verschillende plekken in NL voor... Wil ze nu wel eens een keertje proberen.. iemand met tips? En ervaringen? Greetz!"
"Stel ik vind ze een keer, kan je die dingen vers eten? En welke hoeveelheid? Meeste ervaringen die ik lees zijn van gedroogde.."
"Anyone?"
"Anders doen we 't wel met witte.. Hoeveel (verse) heb je nodig voor 2 personen? 1 voor een hele pot thee ofzo?"
"Zo dan, zo veel?"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik heb een tijdje geleden bovenstaande cactus gekocht bij een cactuskwekerij, hij zweert erbij dat dit een echte San Pedro is (er schijnen verschrikkelijk veel soorten San Pedro's te zijn). Nu is mijn vraag of iemand dit kan bevestigen, aangezien ik op i-net alleen maar gladde San Pedro's met stekels tegenkom.. ik wil geen risico lopen.. Anyone?"
"Iemand?"
"Waarom koop je niet gewoon heel simpel een lekkere fles Grand Marnier? Sterk, lekker, makkelijk en net zo duur"
"Re: lysergine25 zei: Snuifdoos zei: Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =) Klik om te vergroten... Van snuiven krijg ik last van puisten Klik om te vergroten... Hahahaha wat een onzin zeg!!! Die krijg je evengoed wel of je nou snuift of slikt.. als je d'r aanleg voor hebt tenminste.."