Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iraqio zei: wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van Klik om te vergroten... Je slaat de spijker al zelf op de kop"
"Mirrorball zei: dirtbag zei: Mindgamer zei: Op 7-jarig leeftijd, was ik met oudere jongens in een stoombad waarheid,durven of doen aan het spelen. Ik was aan de beurt, en zei: "doen" Toen werd er een grap gemaakt dat ik een kusje moest geven op de piemel van een jongen. Dat wou ik niet. Met z'n alle gingen ze mij onderdruk zetten, en hielden ze mij vast enzo. Toen werd ik met mijn hoofd op de penis van deze jongeman gedrukt en moest ik hem een zoentje op zijn piemeltje geven, anders gingen ze aan iedereen vertellen dat ik een jongen had gepijpt Klik om te vergroten... wut? nooit een paar rake klappen uitgedeeld later? Klik om te vergroten... En weer iemand die valt voor mindgamer's eeuwige sarcasme Klik om te vergroten... Mindgamer is niet onze dorpsgek, maar onze forumgek hoe kom je erbij."
"Deranged zei: En zo relatief is schoonheid niet, een gedrocht is een gedrocht. Klik om te vergroten... Daar moest ik effe van lachen Ik vind dat wij een hoop lekkere vrouwen hier hebben ja, alleen moet ik er wel weer eentje te pakken krijgen want anders heeft dat allemaal geen zin he"
"Zelfs wat je opvangt met behulp van de grinder met zeefje is geen pure THC. Het is wel sterker dan normale weed. Wat je opvangt met de het zeefje word ook wel 'skuff' genoemd"
"uw gaarne opgesmokete hasj joint de as verzamelt, en de niet goed gebrande hasj eruit haalt, en weer een nieuwe van maakt neej nooit gedaan, toch tegen me principes"
"^"
"Ej hej heeejjj! Omg Arnhem ook goed? Ligt eraan wat ik te doen heb op de desbetreffende dag. Anders neem ik effe de trein na Arnhem. Gelukkig is dat dicht bij Nijmegen Ben alleen nog nooit in Arnhem geweest . Toen ik klein was misschien wel... @Wave De Dakota ja? Dobbelen voor de spaarkaartjes Ik kan me herinneren dat ik vroeger aan me pa vroeg of dat dat nou een vliegtuigmaatschappij was. Alleen vind ik het wel een beetje toeristenshop, de weed/prijs is wel echt dubbel niks. Maar meestal is de kwaliteit wel erûg goed"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } 500 jaar geleden gebruikte ze het ook hoor :P"
"Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben Mazzelaars"
"iraqio zei: Eury zei: Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben Mazzelaars Klik om te vergroten... helaas, ik ben al bezet Klik om te vergroten... Zou je anders de hele dag stil op me kamer willen staan? En waar kan ik de weed droppen? En sucke? Nee neeeeeeeeeeeeee. ik stop me gedachte, ik ga slapen"