Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was met een vriend een jointje aan het roken terwijl we door de begraafplaats van het dorp liepen. We waren wat grafstenen aan het bekijken, plots blijft die vriend bij een graf staan en roept: "Eh kom eens kijken!". Ik ging kijken en wat was de naam van de vrouw die er lag begraven? Maria Joanna Echt gebeurd Ik kwam pas na een half uur weer bij"
"DrippTone zei: TrippyShit zei: Fruit? Zover ik weet kan je ook niet bij de groente/fruitboer vragen om een kilo pompelmoen :P Das toch helemaal geen fruit? Het klinkt alleen als fruit :P Of heb ik het nou helemaaaal fout? Klik om te vergroten... Dat heb je fout, pompelmoen is ander woord voor grapefruits. :P Klik om te vergroten... Hier in België noemen we dat toch wel Pompelmoes Of ben ik nu gewoon te stoned??"
"ExceptionalInsight zei: MauZer zei: Als je wiet puur rookt dan kom je sneller in een high dan wanneer je het met tabak rookt. Tabak verminderd de werking van de THC, dus als het te hard gaat, doe er wat tabak bij! Klik om te vergroten... Ok, I gotta call bullshit. Tabak vermindert de werking niet, maar verandert het. Anders zou een kleine pure joint hetzelfde werken als een dikke joint met tabak, right? Klik om te vergroten... Inderdaad, wiet vermengd met tabak geeft een ander effect dan pure wiet. Misschien is het voor een 'niet-regelmatige' blower misschien ietsje te hard om (zoveel) puur te roken."
"Het zal heus wel overgaan, je moet gewoon geduld hebben en doorzetten en na een paar weken ben je weer zo goed als nieuw."
"Rook je jointje gewoon op een rustige plaats waar je niet gestoord wordt, neem je tijd, ontspan je en rook enkel als je zin hebt En zeker niet zenuwachtig zijn, dat gevoel wordt alleen maar versterkt nadat je wiet gerookt hebt Wees blij dat je wiet kan roken en geniet van je jointje!"
"Lijkt me wel een heftige ervaring Maar misschien zou je toch maar wat beter gedoseerd moeten hebben"
"Mooi report Hoelang heeft de trip in totaal geduurt?"
"gtje zei: en btw ... ligt eraan hoeveel water erbij de ghb is gedaan ???? er zit in ghb gewoon altijd een vaste verhouding aan naoh , gbl en gedis water in hoor ... ( welek verhouding weet ik nog niet precies :P ) maar anders zou je nooit op op een ph waarde van 7 kunnen uitkomen !!! Klik om te vergroten... Concentratie van een GHB-oplossing heeft niks te maken met de pH-waarde ervan Gedemineraliseerd water is immers een neutrale stof (pH 7) en de hoeveelheid water in de oplossing verandert dus niks aan de pH-waarde."
"Ik ben uiteindelijk toch naar een dokter gegaan angezien Ritalin niet echt goed hielp (ik kreeg er alleen maar een opgewekt gevoel van, concentratie werd niet beter). Er werd vastgesteld dat ik autismespectrumstoornis en het syndroom van Asperger heb (een lichte vorm, niet echt zwaar). Hiervoor bestaat er niet echt specifieke medicatie. Ik merk wel dat blowen mijn gedachten rustiger maakt en dat ik er gewoon kalmer van word, er is dus geen chaos in mijn hoofd. Spijtig dat ik erdoor wel veel dingen vergeet Maarjah, nu is het gewoon een kwestie van praten met begeleiders, psychologen, psychiaters en nog allemaal gelijkaardige lui. Dat maakt me niet uit, zolang ik maar gelukkig ben"
"Waarschijnlijk lidocaïne."