#1
in the grasshopper in Eindhoven verkochten ze al aardbei wiet
maar nu is er sinds kort ook appel wiet te verkrijgen, lekker lekker lekker
wat vinden jullie van deze lekkere soortjes?
en heeft iemand al andere smaken gezien ?
maar nu is er sinds kort ook appel wiet te verkrijgen, lekker lekker lekker
wat vinden jullie van deze lekkere soortjes?
en heeft iemand al andere smaken gezien ?