Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsaardbei & appel wiet !!!

aardbei & appel wiet !!!

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
in the grasshopper in Eindhoven verkochten ze al aardbei wiet :hearteyes:
maar nu is er sinds kort ook appel wiet te verkrijgen, lekker lekker lekker :hearteyes:
wat vinden jullie van deze lekkere soortjes?
en heeft iemand al andere smaken gezien ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eens bananenskunk gehad, maar ik prefereerde toch normale wiet hoor.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Huh :confused:

Ik kende alleen smaakblunts en smaakjesvloei maar fruit wiet :confused:
Orange bud vind ik wel lekker, maar ik proef geen sinaasappel slechts een zoet/fris nasmaakje.

Hoe maken ze die dingen?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat te furrr. :openmouth:

Doe mij maar lekker wiet wiet, en geen fruit/flut wiet. :P
Als je zo nodig fruit wil proeven ga dan aan de fruit tabak en gooi daar wat wiet bij. Is trouwens wel echt een aanrader, vooral met hasj. :grin: :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet heeft al zo'n kruidige aroma om zich heen. Dan is het zonde als je dat gaat verbergen met appelwiet.
Soms in de waterpijp rook ik appeltabak, maar een joint met appelwiet? Hmm, nee hoor.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#6
honinghasj met black devils (vanille) is ook superlekker
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amaranth zei:
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Klik om te vergroten...

het zit in de vloei hoor.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Wiet heeft al zo'n kruidige aroma om zich heen. Dan is het zonde als je dat gaat verbergen met appelwiet.
Soms in de waterpijp rook ik appeltabak, maar een joint met appelwiet? Hmm, nee hoor.
Klik om te vergroten...

kan je gelijk in hebben maar aardbei en appel wiet is best duur,
maar toch is leuk om te roken, lekker aardbei/appel wiet smaak en lekker stoned worden
en sommige mensen vinde gewone wiet niet eens lekker van smaak ( rare mense :openmouth: )
maar door de aarbei en appel smaak gaan ze het misschien toch lekker vinde.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar bij mentholsigaretten zit het in het filter. Dat is wel zo bij KENT MENTHOL! :hearteyes:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
underworld zei:
Amaranth zei:
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Klik om te vergroten...

het zit in de vloei hoor.
Klik om te vergroten...
De vloei om het filter ja :P

Extisi zei:
Maar bij mentholsigaretten zit het in het filter. Dat is wel zo bij KENT MENTHOL! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Kent is het ranzigste merk ooit, de menthol en de normale al helemaal.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja. Bij eltorro in Utrecht hebben ze; Strawberry Haze en Choco Haze :grin: Die SH maar keertje halen.. Is wel prijzige shop maar je vind er wel soortjes en kwaliteit die je niet overal vind, zeker in utrecht niet..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
underworld zei:
Amaranth zei:
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Klik om te vergroten...

het zit in de vloei hoor.
Klik om te vergroten...

Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
nycd ruikt naar ananas
erdbeer= aarbeismaak

erdbeer haze x nycd = tutti frutti

vast nog wel meer soorten die naar fruit ruiken.

de natuur heeft toch een redelijk overzichtelijk aantal hoofdgeuren voor bloemen...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Sjeik zei:
underworld zei:
Amaranth zei:
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Klik om te vergroten...

het zit in de vloei hoor.
Klik om te vergroten...

Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.
Klik om te vergroten...

Bij die vieze kent menthol zittie wel in de filter
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Sjeik zei:
underworld zei:
Amaranth zei:
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Klik om te vergroten...

het zit in de vloei hoor.
Klik om te vergroten...

Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.
Klik om te vergroten...

het zit wel degelijk in de vloei hoor, alleen trekt dat aroma na een tijdje beetje de tabak in volgens mij :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb nu Pompelmoen van de upstairs in Arnhem, tis klote duur, ruikt heerlijk, smaakt goed. Maar wat het met fruit te maken heeft. :confused: Dit zal dan wel niet een van die fruit wietjes zijn, maar wel goeie wiet.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kent Menthol 4 life. :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fruit? Zover ik weet kan je ook niet bij de groente/fruitboer vragen om een kilo pompelmoen :P Das toch helemaal geen fruit? Het klinkt alleen als fruit :P

Of heb ik het nou helemaaaal fout?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Juist net wel proeven. En je kunt ook altijd nog bluntjes kopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."