Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rabbithole;Leuk verhaal. Ik ben al jaren een Paddo/LSD tripper(Ik schreef LSD bijna met kleine letters en dat is "heiligschennis" in MIJN ogen,A.Hofman RULES!!!).Ik zie aan je vehaal dat je ook een "sterk koppie" hebt.DWZ;Je gaat niet snel fout ! Wat je dan echt een keer "moet" proberen is DMT.Het duurt een stuk korter als paddo`s/LSD maar is een ervaring op zich.Ik heb ook "nachtschaden" gebruikt maar vond dit als ervaren tripper toch iets "te".Te gevaarlijk.....te......???...!!!...???...!!! DMT is iets vriendelijker en niet zo "terror". Ik wens je het aller beste,groetjes uit de randstad;Eric."
"Hallo Joolie-ah. Ik ben ook 42 en ook al heel lang met die rotzooi bezig.Het begon met blowtjes,pilletjes trippies en later alles wat ik voor me kreeg.Ik ben tot 6 jr. terug de weg helemaal kwijtgeweest.Dat mis ik wel in m`n leven,ik zou best een zoon of dochter willen hebben(NU niet toen ik zo verrot was !). Heeft Pamela "advies" van 2 ervaringsdeskundigen,LOL.Ik ben het ook zo met je eens dat zij ook een schouderKLOP verdient en aan zichzelf moet blijven denken.Als zij hiedoor afglijdt en depressief wordt kan ze ook geen goede hulp voor haar zoon zijn.We(De ex-\\verslaafden moeten wel weten dat we het allemaal zelf hebben gedaan !!!).Ik heb veel ellende in m`n leven gehad maar de KEUZE is altijd van jezelf !!! Als ik dan naar m`n moeders leven kijk,die heeft veel meer ellende gehad en die heeft nooit ergens naar gegrepen.Nou is niet iedereen hetzelfde maar als je een "vent bent" gooi je niet alles daarop.En wat Joolie-ah ook zegt,soms moet je het echt dag voor dag bekijken !(In`t begin zeker !!!).Joolie-ah,jij zal nu wel heel veel kracht en trots uit`t feit dat je`n dochter hebt halen.Tof om te horen dat`t goed met je gaat...HOUWE ZOOOOO !!!!!...Je hoort uit dat wereldje eigenlijk alleen maar negatieve verhalen,het is ook wel eens leuk en belangrijk positieve te horen !!! (Dat kan de hele wereld trouwens wel gebruiken !). Ik wens jullie heel veel sterke,de zomer komt eraan(Verandert ook weer chemie in je hoofd,op een positieve manier...o.a.melatonine en nog wat meer!!!). Heel veel S6;Eric..."
"Hoi Joolie; Met mij begon de onzin toen ik m`n enige 2 broers verloren was en m`n pa me verrot had geslagen.Ik heb toen +/-15jr. gedacht;"Ze kunnen me wat".M`n moeder werd 6 jr.terug zo ziek dat ze 24/7 hulp nodig had en ik had haar beloofd dat ik haar NOOIT in een tehuis zou stoppen.Ik had verder geen broers meer en m`n pa was een KL*****K dus alles kwam op mijn bordje.Mensen zijn altijd zo snel met ver-/oordelen maar dat soort dingen vergeten ze dan.Het ging,sinds ik die beslissing had genomen voor haar te zorgen,allemaal best goed.(Misschien ook omdat ik 24/7 met haar bezig was).Toen verloor ik +/- 11mnd. terug m`n pa,m`n stiefpa en m`n moeder en ben ik toch weer een paar keer onderuit gegaan.Ik wil dus zeggen;Je bent NOOIT helemaal van die zooi af.Je moet ervoor zorgen dat je kracht haalt uit dingen die je vroeger misschien burgelijk of saai zou noemen maar die dingen zijn vaak de mooiste dingen in`t leven,B.V.:Je dochter,het is toch kicken als je trots bent op haar.(Daar kan toch geen drug tegenop!!!).Ik doe dat nu ook,ik heb wel geen kinderen,ik zei altijd;"zolang ik nog "kind" ben ga ik geen kind op de wereld zetten(Ik oordeel niet hoor ik denk dat dat als man toch heel wat makkelijker is als dat je vrouw bent,(denk ik).Mannen zetten ze op de wereld en zijn dan VAAK snel weg!)maar ik heb lol in dingen waar ik vroeger op zou "neerkijken".Je moet ook trots zijn op jezelf in deze wereld,en op de mensen om je heen(en het ook ZEGGEN!),mensen geven elkaar VEEL TE WEINIG complimentjes !!! Nou.....ik hoop dat alles heel goed gaat met alle moeders,dochters en zoons en ik wens iedereen heel veel sterkte en geluk !!! Groetjes;Eric... Doorbijten he,zolang je nog aan die pillen zit komt je eigenwaarde NOOIT helemaal terug !!! Je blijft dan als`t ware toch een beetje aan die rotzooi hangen.Heel veel S6 !!!"
"Beste Pamela; Daarom zei ik;"Je bent pas gestopt als je ook echt gestopt bent".Zolang je nog aan die pillen zit blijf je een soort van houvast houden aan die heroine,het blijft vreten aan je eigenwaarde.Als hij straks een tijdje echt helemaal gestopt is is`t net of je lijf tintelt van de energie(En ook trots\\eigenwaarde is heel belangrijk!).De tijd die hij nu doorgaat is`t moeilijkste van alles,VERREWEG !!! Nu is de tijd dat hij/jullie goed moeten opletten.Je heb`t gevoel;"Is dit`t dan"? Je denkt\\voelt;Ik heb me zo ingespannen en m`n best gedaan,nu moet alles in een keer "goed" zijn.Alleen werkt`t niet zo,de puinhoop die je door je gebruik gemaakt hebt is veel moeilijker op te ruimen als stoppen met die shit !!! In`t Buddhisme vind ik dat altijd mooi;"zoek alles(problemen,oplossingen ect.)in jezelf.Zo moet je ook stoppen,voor jezelf,door jezelf.Als je dit niet doet hoeft er maar iets mis te gaan en je gebruikt weer ! Hij mag zich gelukkig prijzen met zo`n moeder ! (Geef jezelf ook af en toe eens een "schouderklopje",meestal doet`n ander het niet voor je!).Als mensen nou eens wat vaker elkaar positief helpen ipv veroordelen,maar ja daar heb ik`t al zo vaak over gehad.Ik weet niet met hoeveel jullie zijn(Ik geloof dat je ooit gezegd had nog`n kind te hebben)maar zie dat gewoon als`t "heilige" groepje,jullie zullen alles met elkaar moeten oplossen.(Mijn moeder ook,m`n pa en ik spraken niet en hij heeft ons vroeg verlaten,zij alleen moest mij proberen te "redden" in d`r eentje). Dit is wel de tijd dat je moet blijven opletten,kijk of er niks in z`n dagindeling verandert,DAT is n.l.een van de eerste tekenen.Let ook op z.g."vrienden".Ik weet niet of je hem vertelt van dit forum(Maakt mij niet uit hoor!)maar ik weet zeker dat hij PRECIES weet wat ik bedoel in al m`n "brieven".Probeer zo dicht mogelijk "bij" hem te blijven.(Ik bedoel in afstand maar ook in gevoel). Heel veel succes,maak er leuke dagen van,met de mensen waar jullie ECHT om geven(Koninginnedag ect.),dat "laadt z`n batterijtje weer wat op"! Sterkte,liefs en groetjes;Eric. PS;Daarom is`t ook zo belangrijk dat jij jezelf een beetje "beloont",als jullie straks beiden in de put zitten,daar heeft niemand wat aan !!!(Op een moment dat hij werkt of zo doe lekker iets voor jezelf,zorg er ook voor,indien mogelijk,dat ook jij iemand hebt waar je je hart kan luchten !!!)."
"Ik kan natuurlijk niet voor anderen praten maar ik had`t gevoel dat zolang ik nog pillen slikte ik nog steeds "slaaf" van een middel was,nog steeds niet 100% controle over m`n eigen leven.Dat gevoel vrat aan m`n eigenwaarde,IK vind`t vreselijk "slaaf" te zijn van wat dan ook ! Ik merkte dat ook heel sterk toen ik helemaal stopte,m`n hele lijf,smaak en emoties waren anders.Mijn hele lijf bruisde van de energie.(M`n geest ook!).Ik ben iemand die het vreselijk vind als ik geen contole heb over m`n eigen lijf,ik vond dat`t ergste van het gebruik.Ik was ook zo dat ik JUIST wat pijn wou voelen in m`n afkick(Een soort van straf en wakkerschudden van\\voor m`n gebruik,m`n stommiteit!).Wel goed dat je met je meta gestopt bent,VOLHOUDEN !!! Ik ga af en toe nog op m`n bek en blow of zuip me klem,dit gebeurt alleen steeds minder en ik denk dat ik nooit een heilige zal worden.Die +20jr.gebruik haal ik er nooit helemaal uit.Ik heb ook veel te veel LSD/Ketamine/Paddo`s en zo gebruikt,wat m`n koppie goed door elkaar geschud heeft ! Nou,ik brei er weer een eind aan.Ik wens iedereen die aan`t vechten is,of`t nou voor je zoon,of tegen de drugs is heel veel sterkte. Groetjes;Eric. (Pamela jij ook,veel geluk,gezondheid en sterkte !). PS:Wat mij altijd zo opvalt is dat "de buitenwereld" vaak over gebruikers denkt dat`t allemaal aggressieve idioten zijn,maar wat mij is opgevallen is dat er veel van dat soort figuren zijn MAAR dat er ook heel veel gebruikers zijn die juist heel gevoelig zijn.<=Ik wou dit alleen effe melden."
"Joolie-ah; Ik heb van alles geprobeerd.Ik heb Metadon gebruikt,wat ik altijd heel kort deed omdat ik al genoeg problemen had met al die andere rotzooi.Ik heb Buprenorphine gebruikt,wat ik wel een goed middel vind alleen moet je eerst "schoon" zijn voor je het kan nemen.Dit betekent dat je eerst anderhalf a twee dagen moet afzien voor je het kan nemen en het "aanslaat".Buprenophine is een halfopiaat wat je receptoren in de hersenen "in de maling" neemt,dit is dan ook beter voor je als je wilt stoppen.Ik ben ook wel eens gestopt met alleen downers,alleen werkte dit niet meer toen ik echt heel erg verslaafd was.Ik weet niet of dit de eerste keer is dat je stopt maar ik weet uit ervaring dat je pas echt clean bent als je ook echt clean bent.Je hele smaak verandert,je gedachtes,je reuk ect.ect.Ik heb voor`t eerst in 10 a 12 jr. gejankt.Je hele lijf gaat soms tintelen van`t stoppen en de kick van`t stoppen.Dit kan je alleen ervaren als je echt helemaal op 0 staat ! (OOK PILLEN!).Ik heb ook een paar jaar geshot maar ben met al die rotzooi gestopt toen m`n moeder heel erg ziek werd.Zij was de "springplank" voor m`n stoppen.Ik heb het nog steeds af en toe heel erg moeilijk !!! Ik ben dan ook nog steeds niet het hele jaar door clean.Er zijn nl dagen,als`t me teveel wordt,dat ik me klem-blow/zuip/paddo`s neem ! Ik denk dat ik daar nooit helemaal vanaf kom,al probeer ik`t wel ! Ik weet wel dat ik nu een huis heb,een computer,een studiootje(hou vreselijk veel van muziek en muziek maken)ect.wat me veel kracht geeft !Ik zag heroine altijd als een "warm ridderpak/deken",het schermde me af van foute gevoelens en beschermde me tegen het te diep nadenken.Uiteindelijk lost`t niets op,je schuift alleen alles voor je uit ! (Emoties,ellende en al !). Nou genoeg ge****d,ik wens een ieder heel veel sterkte en geluk,groetjes;Eric. PS: R@[email protected] gedicht !!! En zo waar als wat !!!"
"Hoi Bladerunner; Ikzelf ben niet zo`n grote fan van methadon.Ik heb`t eigenlijk alleen maar gebruikt om HEEL snel af te kicken(Bajes en zo).Buprenorfine is(in MIJN ogen)een veel beter middel.Dit is een halfopiaat(syntetisch)wat er voor zorgt dat je lijf een beetje in de maling wordt genomen(Vraag je arts,als ik dat allemaal moet gaan opschrijven ben ik nog wel ff bezig,het werkt in ieder geval heel "slim").Het mooie is is dat`t "niet" veslavend is,het nadeel is is dat echt ALLE bruin\\methadon uit je lijf moet zijn eer je kan beginnen(Je moet dus ff 1 a 2 dagen doorbijten),maar het is dan wel ook een soort "rem" op je gebruik !!!Ik ben zelf nou al een tijdje van de bruin af en lijd een vrij "normaal" leven door de buprenorfine(Heel af en toe een terugval,2a3X per jaar).De eerste +/-2 dgn. is kl***te en zal je effe moeten doorbijten. Ik wens je heel veel success,groetjes;Eric."
"Joolie-ah; Ik ben harstikke trots op je dat je nu al een week op nul staat.Het lijkt voor sommigen misschien kort maar(zeker in`t begin!)je moet genoegen nemen met de kleine stapjes.Ik ging altijd onderuit omdat ik dacht;Ik heb nu m`n best gedaan en alles moet nu in een keer 100% zijn.Of;waar blijft m`n "beloning",na m`n harde werk ? Omring je lekker met lieve mensen en accepteer ook lekker complimentjes....IEDER mens heeft dat nodig,ze worden alleen te weinig uitgedeeld,jammer genoeg ! Mijn muziek....Ja eigenlijk alles wat emotie opwekt..IK vind muziek=emotie,als muziek bij mij geen emotie losmaakt dan vind ik`t geen muziek,zeker geen goede muziek.Ik maak over`t algemeen elektronische muziek,dit mede omdat ik dit mooi vind maar ook omdat bij mij alles op de computer moet "gebeuren".Ik ben een oude "house-hippie" maar ik kan alles mooi vinden zolang`t iets in mij losmaakt.Ik weet nog,ik zat in Alkmaar af te kicken(Cold-Turkey)en luisterde naar "Chicane-No-ordinary morning",ik had in geen jaren meer gejankt en ik zag hoe mooi sommige dingen waren waar ik me eigenlijk al jaren voor had afgesloten,Ik schoot toen vol in de tranen om dingen waar ik vroeger niet eens naar om had gekeken !!! Mannen moeten toch altijd hard zijn,zeker in`t wereldje waarin ik LEEFDE.Ik heb n.l. veel vastgezeten(Omdat`t me niet meer interesseerde),ik heb alleen nooit "goede" mensen wat aangedaan,alleen "foute" figuren. Nou.....genoeg over mij....hou vol,je zult zien dat er een wereld voor je opengaat....Als je maar volhoudt !!! (ECHT!!!). Sterkte,liefs en groetjes;Eric..."
"Joolie-ah,fijn dat je doorbijt ! Ik kan ook een harde zijn,dat leer je vanzelf wel in dat wereldje(Ook +/- 6 a 7 jaar gezeten,nooit foute dingen gedaan naar "goede" mensen hoor! En ik leef nu ook heel anders !).Blijf gewoon alles dag voor dag overleven,het is mooi weer,en vanzelf wordt alles wat makkelijker.Verwacht alleen niet teveel te snel ! Omring je met positieve mensen,als mogelijk,en zoek anders iets waar je je ei in kwijt kan ! <= IS ZEER BELANGRIJK ! Probeer jezelf ook te "belonen" de eerste dagen,de moeilijkste dagen ! Ga iets lekkers eten/maken of zo,zeker na een zware dag ! Probeer ook niet alle ellende "aan elkaar te schakelen",zie iedere dag apart en probeer iedere dag apart te overwinnen.En`t belangrijkste;GEEN reddingsboeitjes naar je oude leven,vrienden ect.TOTAAL nieuwe start ! Als je het echt niet meer trekt heb ik`n goede tip;Als je je echt ellendig voelt neem een Ibuprofen en ga in een bad zitten wat je steeds warmer maakt,en zet een heel spacy nummer op op je koptelefoon!(Voor je`t weet is`t een tijd verder en is je hele instelling/gedachtegang verandert,dit is een oude bajestruck,alleen moet je het daar met een douche doen,als je geluk hebt,een bad gaat veel beter!). Ik zeg niet dat dit voor iedereen werkt maar ik vond`t een redding ! Het is effe "smokkelen" omdat je toch een beetje stoned wordt maar alles is beter als die rotzooi en jezelf weer een paar stappen naar beneden zetten op de "afkick ladder" ! Sterkte,gezondheid en geluk;Eric. HEEEEEEEEEEEEL veel sterkte ! PS:Pamela en zoon,ook heel veel sterkte !"
"Lieve mensen; Maak er inderdaad een mooi/leuk weekend van.(Een ander doet`t niet voor je !). Laad die batterijtjes lekker op ! Ga lekker eten\\leven\\sexen of in de zin zitten,heel veel geluk en liefs uit de randstad;Eric..."