Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb: een karikatuur van de werkelijkheid

2cb: een karikatuur van de werkelijkheid

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eric zei:
Rabbithole;Leuk verhaal.
Ik ben al jaren een Paddo/LSD tripper(Ik schreef LSD bijna met kleine letters en dat is "heiligschennis" in MIJN ogen,A.Hofman RULES!!!).Ik zie aan je vehaal dat je ook een "sterk koppie" hebt.DWZ;Je gaat niet snel fout ! Wat je dan echt een keer "moet" proberen is DMT.Het duurt een stuk korter als paddo`s/LSD maar is een ervaring op zich.Ik heb ook "nachtschaden" gebruikt maar vond dit als ervaren tripper toch iets "te".Te gevaarlijk.....te......???...!!!...???...!!! DMT is iets vriendelijker en niet zo "terror".
Ik wens je het aller beste,groetjes uit de randstad;Eric.
Klik om te vergroten...

Pfiieeuuuwww, ik hoop dat jij hier nooit een trip report schrijft...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat hoop ik ook :P

Waarom gaan mensen eigenlijk tv kijken tijdens een trip..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eric zei:
Rabbithole;Leuk verhaal.
Ik ben al jaren een Paddo/LSD tripper(Ik schreef LSD bijna met kleine letters en dat is "heiligschennis" in MIJN ogen,A.Hofman RULES!!!).Ik zie aan je vehaal dat je ook een "sterk koppie" hebt.DWZ;Je gaat niet snel fout ! Wat je dan echt een keer "moet" proberen is DMT.Het duurt een stuk korter als paddo`s/LSD maar is een ervaring op zich.Ik heb ook "nachtschaden" gebruikt maar vond dit als ervaren tripper toch iets "te".Te gevaarlijk.....te......???...!!!...???...!!! DMT is iets vriendelijker en niet zo "terror".
Ik wens je het aller beste,groetjes uit de randstad;Eric.
Klik om te vergroten...

Beste Eric, fijn dat je mijn tripreport leuk vindt en bedankt voor je goedbedoelde advies, maar ik ben allang op de hoogte van alle soorten psychedelica die Moeder Aarde en Vader Laboratorium ons te bieden hebben, en ik zou maar eens mezelf inlezen voordat je zomaar een dodelijk middel als nachtschade gaat proberen. :) Je hoeft me daar dus niet voor te waarschuwen, gelukkig bezit ik zelf een goede dosis gezond verstand. Je bedoelt het niet verkeerd, maar het komt nogal onnozel op mij over als iemand een lid van de nachtschadefamilie onderschat en dan zegt dat je beter DMT kunt proberen. Dat is net zoiets als tegen iemand zeggen dat diegene beter geen proeven met kernenergie op zijn zolder kan doen, en dat het gezonder is om groenten te eten en niet aan asbest te likken.

Vigilante zei:
Dat hoop ik ook :P

Waarom gaan mensen eigenlijk tv kijken tijdens een trip..
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Het is ontzettend leuk om simpele verhalen te zien die je dan ineens niet meer begrijpt of die een hele andere dimensie krijgen, het is geweldig om naar felle kleuren te kijken en alles te zien vervormen, je kunt heerlijk wegspacen terwijl je naar vormen kijkt die op zichzelf kan staan, het zet je aan het denken..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Films + trippen = :hearteyes: Er gewoon de ballen van snappen, je ziek lachen met misvormde hoofden en idiote situaties enz... Een film duurt trouwens ook geen 12u, dus je hebt nog tijd zat om andere dingen te doen, dat is net het leuke van LSD.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Films + trippen = :hearteyes: Er gewoon de ballen van snappen, je ziek lachen met misvormde hoofden en idiote situaties enz... Een film duurt trouwens ook geen 12u, dus je hebt nog tijd zat om andere dingen te doen, dat is net het leuke van LSD.
Klik om te vergroten...

Al gaat dit over 2cb. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Al gaat dit over 2cb. :wink:
Klik om te vergroten...
Maar dit niet:
Vigilante zei:
Waarom gaan mensen eigenlijk tv kijken tijdens een trip..
Klik om te vergroten...
:grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee maar goed, als iemand zich afvraagt waarom ik tv ga kijken tijdens een trip en dit onder mijn 2cb tripreport plaatst ga ik toch even uit van het voorbeeld 2cb, en niet LSD, of paddo's, of mescaline, of wat dan ook. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Nee maar goed, als iemand zich afvraagt waarom ik tv ga kijken tijdens een trip en dit onder mijn 2cb tripreport plaatst ga ik toch even uit van het voorbeeld 2cb, en niet LSD, of paddo's, of mescaline, of wat dan ook. :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, mijn excuses. Ik had even helemaal niet meer door dat het over 2cb ging..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maakt verder niet uit hoor. :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kijk zelf ook wel eens naar tv of beeldscherm als ik trip maar bij mij gaat de tijd dan altijd 5x zo snel en voor ik het weet zit ik heel de tijd naar een scherm te staren en denk ik achteraf: Wat heb ik nou eigenlijk gedaan/getript?

Daarom ga ik liever altijd voor non-tv/beeldscherm. In mijn ervaring krijgt de trip dan diepgang, gebeurt er meer en heb ik er aan het eind een beter gevoel bij.

Ieder zn eigen ding natuurlijk maar ik zeg altijd maar: Er zijn al genoeg bewegende kleuren dus laat de tv maar uit.
s
shadowlandsLid
01-01-2024, 00:00
#11
:grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen. Moest weer even terug denken aan mijn eerste keren trippen, die zijn altijd het leukst omdat je het dan nog niet weet en je nog vrolijk kunt verbazen om alles. Volgende stap is LSD, vind ik persoonlijk leuker dan 2c-B. Het gevoel wat je beschreef van is dit alles en gaat het nog komen dat heb ik ook altijd met 2c-B. En het maakt niet uit welke doses je neemt, dat blijft. Maar bij LSD is dat dus niet, vanaf 100µg heb je het gevoel van een volledige trip en hoeft het niet persee nog harder. :wink:

Goed geschreven ook, maar vond sommige delen te lang dradig wat het lezen iets minder aangenaam maakte. Ook de stukken tekst wat vaker onderbreken, ziet er beter uit en leest prettiger. En nogmaals, ik heb het met plezier gelezen. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt! :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen. Moest weer even terug denken aan mijn eerste keren trippen, die zijn altijd het leukst omdat je het dan nog niet weet en je nog vrolijk kunt verbazen om alles. Volgende stap is LSD, vind ik persoonlijk leuker dan 2c-B. Het gevoel wat je beschreef van is dit alles en gaat het nog komen dat heb ik ook altijd met 2c-B. En het maakt niet uit welke doses je neemt, dat blijft. Maar bij LSD is dat dus niet, vanaf 100µg heb je het gevoel van een volledige trip en hoeft het niet persee nog harder. :wink:

Goed geschreven ook, maar vond sommige delen te lang dradig wat het lezen iets minder aangenaam maakte. Ook de stukken tekst wat vaker onderbreken, ziet er beter uit en leest prettiger. En nogmaals, ik heb het met plezier gelezen. :)
Klik om te vergroten...

Dank je :) het is inderdaad erg lang geworden, maar ik heb het eigenlijk ook vooral voor mezelf geschreven :wink: kan me wel goed voorstellen dat het voor andere mensen minder boeiend is om te lezen. Wil alleen graag alles van mn trip onthouden :) over dat tekst onderbreken heb ik ook nagedacht, alleen dat hele lange stuk gaat allemaal over de muziek, vandaar dat ik geen goed punt kon vinden om een nieuwe alinea te starten.

Over een tijdje inderdaad aan de LSD, heb daar wel hogere verwachtingen van. Had eigenlijk verwacht dat een hogere dosis 2cb ook een mooiere trip zou opleveren, maar jij bent dat "is dit alles?" gevoel dus altijd blijven houden?
A
ApparatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Leuk report! Lekker uitgebreid, maar het lezen heeft me geen moment verveeld.
In mijn volgende trip zal ook zeker the mystic's dream op zetten. Wat een geweldig mooi nummer is dat zeg :hearteyes:
Wel grappig dat jullie ook Mango van Sasha Funke hebben gedraaid! Kan wel begrijpen dat je na al die rustige muziek die je ervoor hebt gehoord, bij dat nummer opeens een overload ervaart.
Wat betreft dat gevoel van 'is dit alles?' kan ik me niet voorstellen dat het niet uitmaakt welke dosis je neemt. Misschien hangt het meer af van wat je verwachtingen vooraf zijn en wat de intensiteit van je trips in het verleden is geweest.
Zou stonie trouwens bij deze 2cb trip ook hebben gedacht: Is dit alles? :grin: viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=code+red+2cb
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een geweldig report! :grin:
Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha.
Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Apparat zei:
Leuk report! Lekker uitgebreid, maar het lezen heeft me geen moment verveeld.
In mijn volgende trip zal ook zeker the mystic's dream op zetten. Wat een geweldig mooi nummer is dat zeg :hearteyes:
Wel grappig dat jullie ook Mango van Sasha Funke hebben gedraaid! Kan wel begrijpen dat je na al die rustige muziek die je ervoor hebt gehoord, bij dat nummer opeens een overload ervaart.
Wat betreft dat gevoel van 'is dit alles?' kan ik me niet voorstellen dat het niet uitmaakt welke dosis je neemt. Misschien hangt het meer af van wat je verwachtingen vooraf zijn en wat de intensiteit van je trips in het verleden is geweest.
Zou stonie trouwens bij deze 2cb trip ook hebben gedacht: Is dit alles? :grin: viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=code+red+2cb
Klik om te vergroten...

Dankje! :grin: Ik had tijdens onze trip het idee dat ik alles nooit zou kunnen verwoorden, maar uiteindelijk is het toch aardig gelukt :) Jaa the mystic's dream is echt geniaal, echt een must voor iedere trip! Ik denk dat we van tevoren inderdaad er iets teveel van verwachtten, want we dachten dat wij bij lage hoeveelheden 2cb misschien zelfs al wel open eye visuals zouden krijgen. Maar toch vind ik het achteraf een leuke trip, we hadden alleen de hele avond het gevoel alsof we ergens op zaten te wachten (we weten niet op wat), maar dat kwam maar niet. Al zal stonie daar inderdaad anders over hebben gedacht :grin: Het beruchte voorbeeld.. Ik ben toch ook wel benieuwd naar een hogere dosis, of wellicht een keer in combinatie met mdma :wink: wat vond je van die combi trouwens?

Smulpaapje zei:
Wat een geweldig report! :grin:
Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha.
Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei.
Klik om te vergroten...
Ja toch wel bizar dat we alles hetzelfde hebben ervaren! Daar kwam ik eigenlijk ook pas bij het schrijven achter. Heb ik alles goed verwoord, of ben ik nog wat vergeten? Vond het achteraf toch een erg leuke nacht :) volgende keer misschien nog meer spelen met de zintuigen, lekker veel eten klaar zetten enzo :grin: maar eerst lsa! :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een plezier!

Als ik dit zo lees, dan ga je helemaal verrukt zijn van LSD.

Ook opmerkelijk dat je nog zoveel kon onthouden, hoewel je aangaf behoorlijk vaag te zijn en je gedachten vluchtig waren.

2C-B! :hearteyes:
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou, ik heb met 2cb toch niet meteen het "is-dit-alles"-gevoel, vind het juist heerlijk trippen zonder meer (en met zonder meer bedoel ik : zonder dat je gedachten 1000 zijsprongen maken, wat ik dus wel heb op LSD, dan draaien mijn hersenen overtoeren die ik zelf nauwelijks volgen kan, en die me soms toch even doen schrikken ... maar 2 seconden later zit ik weer in een andere hersenkronkel etc etc.)
Op 2cb kon ik precies beter "genieten" zonder meer ...
A
ApparatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
wat vond je van die combi trouwens?
Klik om te vergroten...

Ik merkte heel weinig van die combi mdma+2cb omdat ik toen maar een halve 2cb pil op had. Het enige wat ik merkte was dat er een enorme spanning op mn hele lichaam stond waardoor ik overal tintelingen voelde.

Misschien dat jullie te veel hadden verwacht omdat ik J had verteld over die keer dat ik 1 2cb pil op had en enorme vervormingen in de realiteit waarnam. Helaas hebben we die pillen nooit kunnen testen op hoeveelheid 2cb..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."