Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEphedra vs Speed

Ephedra vs Speed

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WopzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu zo'n 2,5 jaar ephedra (ong 1x per 2 maanden)... nu wil ik een keertje pep pakken... (omdat ik steeds meer ephedra moet pakken voor hetzelfde gevoel)
Veel mensen zeggen dat speed en ephedra kwa gevoel niet veel uitmaken! Heeft iemand hier ervaring mee...
En wat is een goede dosering om mee te beginnen om een nacht door te halen en sóchtend toch aardig te kunnen slapen/rusten (ik wil een bommetje pakken)...

Alvast bedankt
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Endymion heeft gelijk. Van efedra bouw je niet zo snel tolerantie op als van speed. Als je tolerantie heb verdenk ik je ervan niet helemaal de waarheid te spreken en vaker dan eens in de twee maanden te pakken. ik gebruikt het elke dag en voelde elke keer hetzelfde.

X
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 keer per 2 maanden en dan steeds meer moeten pakken? Ik geloof er niks van.

Ik nam soms weken lang 1 a 2 keer per dag 30 mg efedrine hcl en bleef dat ook gewoon merken.

Speed werkt totaal anders. Efedrine geeft geen echte lekkere rush, en daarom dus ook geen afkick of verlangen naar meer.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ephedrine lijkt meer op cafeine dan op speed vind ik.
Het lijkt eigenlijk helemaal niet op speed.
Hou er rekening mee dat speed veeel langer werkt, zeker de eerste keren, en zorg dat je de dag(en) erna weinig te doen hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."