Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"No trouble zei: ( En die eetkick Had jij dat ook ? ) Klik om te vergroten... Jah die heeft iedereen wel :P Wees blij dat je geen lachkick heb gekregen van de 1ste x blowe joh"
"BIj mij was het welgeteld 80 uur wakker (moet er wel bij zeggen dat ik toen wel wazige dingen ging zien :P)"
"^_^ zei: Ik heb net wat pure gbl genomen ongeveer 2,3 ml. Normaal neem ik 4 a 4,5 ml ghb. Ghb is normaal 40a50% ligt aan de sterkte natuurlijk, verdunning etc. GBL is 2x zo sterk de PH schijnt nogal laag te zijn. Het smaakt gewoon ranzig, werkt wel gewoon goed. Zou het mengen met genoeg drinken is het niet zo agressief in je maag Klik om te vergroten... Mee eens.. je kan het ook beter gewoon in een drankje gooien dat serieus ontiegelijk zoet is:P van GBL werd ik draaierig of dronkeheidsgevoel (wat hardstikke tof was en je voelt je zoo relaxed"
"pretty fucked up :/ Tja ach.. eigen schuld toch .."
"Ik wens je er suc6 mee"
"Zonnebril opzetten helpt ook wel en anders kleurlenzen in doen"
"ik wens je veel suc6 ermee ik zal voor je duimen xx"
"vanaf donderdag heb ik pep op.. Ben 3 nachten lang wakker geweest, naar verschillende feestjes geweest.. Nu weer ffies rustig aan doen :P"
"Foei ruth maar.. ik doe met je mee hoor :P"
"echt he! Jwt!"