Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrote pupillen

grote pupillen

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
ReennieLid
01-01-2024, 00:00
#1
meestal zeg ik gewoon dat ik teveel gezopen heb als mijn pupillen op half 11 staan.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Japi-10 zei:
Ander punt waar je mee moet oppassen is dat je niet de hele tijd slikt,daar herkent MIJN vader het nog beter aan.

Soms heb je het niet eens door dat je zo slikt,of kauwt.
Klik om te vergroten...

das bij mij ook het geval, niet dat ze het herkennen of weten dat ik iets genomen heb. Maar altijd is het dan op zondag 'wat slik je moeilijk, heb je het in je keel ofzo?'
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#3
gisterenniet echt goe geslapen, zat met van die mega grote pupillen op het werk, ... en ik weet dat ze dat hebben gemerkt, allesinds neem ik geen speed meer voor te werken no way!!!, morgen gewoon wat ephedrine mee nemen, om niet in slaap te vallen!
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, vrijdag dus feest gehad. Ik kon geen Speed krijgen want het was op helaas. Dus ik heb me vermaakt met een aantal pillen, maar helaas kon dat andere meisje dus niks doen. Maar ze kon dus ook niet gepakt worden met haar ouders gelukkig. Oja ze werd niet opgehaald ze ging met de scooter, was later afgesproken dus daar zou ze ook mazzel mee gehad kunnen hebben.

:wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Gewoon zeggen dat het donker is :)
En als je het bommetje aan het begin van de avond inneemt heb je aan het eind van de avond niet echt grote ogen meer denk ik... Zolang je niet bij neemt natuurlijk :beer:
Klik om te vergroten...

Juist de ochtend erna als het uit begint te werken of daar al mee bezig is.. In het zonlicht zie je het niet, maar oh wee als je ineens op een donkere plek komt.

Oke met XTC/MDMA is het altijd erger.. :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zwaar vals alarm .....

Ok volgende maar doorlopen mensen .....

:wave:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je drugs gebruikt en naar een feest gaat krijg je meestal grote pupillen, is een natuurlijke reaktie van de ogen, tis vaak donker binnen en de ogen willen toch licht naar binnen krijgen om wat te kunnen zien vandaar.
wil je dat het niet opvalt gewoon (kleur)lenzen indoen die houden het effect aardig tegen!
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat ook leuk is..lenzen indoen met katteogen..ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad whaha...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ OMG dat is echt vet! Heb je daar foto's van? :mrgreen:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
uhh die heeft een vriendin van me..zal ff vragen
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#11
sannetjuh zei:
wat ook leuk is..lenzen indoen met katteogen..ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad whaha...
Klik om te vergroten...
lol ja, zaterdag had er ook ene dat in de room , vind ik toch wel overdreven:confused:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
ibra_is_imba zei:
sannetjuh zei:
wat ook leuk is..lenzen indoen met katteogen..ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad whaha...
Klik om te vergroten...
lol ja, zaterdag had er ook ene dat in de room , vind ik toch wel overdreven:confused:
Klik om te vergroten...

heb ze ook maar uur in gehad..daarna zag ik er niks meer door en dede ze pijn..maar was wel lache voor 1x..gewoon de reacties
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind t wel wreed, uploaden als je die foto's hebt :grin:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort naar een feest, maar ik ga wat gebruiken. Maar... me ouders gaan me ophalen, dus kan ik dan een speed bommetje doen? Of krijg ik daar grote pupillen van? Want mijn ouders merken echt alles.. Ze hebben me al eerder met grote pupillen gezien, en toen vroegen ze ook wat ik gebruikt had. Maar heeft iemand hier een oplossing voor? Drank is ook geen oplossing. :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon zeggen dat het donker is :)
En als je het bommetje aan het begin van de avond inneemt heb je aan het eind van de avond niet echt grote ogen meer denk ik... Zolang je niet bij neemt natuurlijk :beer:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb nooit grote ogen van speed. (verwaarloosbaar)
Ze gaan wel glinsteren.

Maar hoe langer ik wakker ben hoe groter ze worden.
T
Tedere tronikaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is moeilijk te zeggen verschillende mensen reageren heel anders op speed. als je bij je ouders in de wagen zit, en brgint tegen 200 woorden per minuut door te ratelen over hoe gezellig het was, ... zullen ze ook wel merken dat er iets niet helemaal in de haak is. Ikzelf heb nooit grote pupillen van speed, en wordt er helemaal niet druk of aktief van, anderen die ik ken hebben danwel weer schoteloogjes, of stuiteren heel de avond in het rond.
Iedereen ervaart het anders, ik zou zeggen, probeer het voor het feest een keertje uit, met een klein lijntje en zie hoe het gaat.
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#18
verscheeld per persoon! ik heb er nauwelijks last van.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn ogen zijn alleen vrij ver open, grote pupillen heb ik geen last van ze worden altijd extreem klein bij mij.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamWeaver zei:
Leer liegen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."