#1
meestal zeg ik gewoon dat ik teveel gezopen heb als mijn pupillen op half 11 staan.
Japi-10 zei:Ander punt waar je mee moet oppassen is dat je niet de hele tijd slikt,daar herkent MIJN vader het nog beter aan.
Soms heb je het niet eens door dat je zo slikt,of kauwt.

Nick de Neger zei:Gewoon zeggen dat het donker is
En als je het bommetje aan het begin van de avond inneemt heb je aan het eind van de avond niet echt grote ogen meer denk ik... Zolang je niet bij neemt natuurlijk![]()



lol ja, zaterdag had er ook ene dat in de room , vind ik toch wel overdrevensannetjuh zei:wat ook leuk is..lenzen indoen met katteogen..ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad whaha...
ibra_is_imba zei:lol ja, zaterdag had er ook ene dat in de room , vind ik toch wel overdrevensannetjuh zei:wat ook leuk is..lenzen indoen met katteogen..ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad whaha...![]()

DreamWeaver zei:Leer liegen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."