#1
Weet iemand wat dit is ?
lysergine25 zei:Ik vroeg toendertijd om Mescaline dots ..... en deze rotzooi geven ze je dan.
Ik had er 3 heb er 1 ingenomen en je raad het al !! voelde er geen reet van.
10 euro per stuk .... nou ja weer wat geleert.
zommes zei:Synthetische mescaline is wel een stuk duurder dan dat en sowieso vrij zeldzaam bij dealtertjes op festivals.
Wat voor rozijnen heb jij?FlipMeister zei:lijkt wel een rozijntje
lysergine25 zei:@ Balon,
Das waar ik heb begrepen dat de mescaline pillen groot zijn veel groter.
Als een soort enorme zetpil.
Stonie
lysergine25 zei:De trip zelf is omschreven zoals in de paddo en de lsd maar net iets anders.
Intoxicated zei:LME? Als in liquid mescaline?

sjaartrol zei:jep het waren er goeie, heb ze gisteren getest.![]()
1 microdot was, vond ik, de perfecte dosis voor een avondje chillie trippen.
echt wel visueel, en het voelde precies een beetje anders dan karton-lsd... Hoewel er waarschijnlijk geen verschil is tussen karton en dots, aangezien lsd toch altijd lsd is...

Frisko zei:whiskas ecstasy kattenbrokken!!!![]()
![]()
idd en zelfs nu ik weet van "zommes" dat het dots zijn vind ik het nog altijd meer op kattebrokken lijken!!! heb nog nooit dots in die vorm gezien maar zo zie je maarExceptionalInsight zei:Frisko zei:whiskas ecstasy kattenbrokken!!!![]()
![]()
Prachtig! Dat was ook het eerste wat in mij opkwam, die bovenste lijkt zelfs al aangevreten![]()

Frisko zei:whiskas ecstasy kattenbrokken!!!![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."