Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het zat

ik ben het zat

79 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
kleine terugval :(

zit hier een beetje te drinken, en toen kwam ik er achter dat ik nog een klein beetje had, net genoeg voor een mini lijntje.

heel dom van mezelf :(
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm dat is klote en dom ja, mag je je onderschrift in ieder geval weer veranderen.
Maargoed, morgen is er weer een dag... succes, heel erg veel succes toegewenst.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik lees hem te laat

net 3 gram gehaalt, 100 euro aan uitgegeven :(
H
HessaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet opgeven aub, je hebt een terugval. Ik had afgelopen vrijdag een hele heftige terugval.

Zal me even voorstellen, ben een vrouw van 38 met een zoontje van 3. Een anderhalf jaar geleden had een zwaar probleem met basen, het begon in het weekend maar al gauw zat ik doordeweeks te basen in mijn keuken terwijl de kleine op bed lag. Ben er niet trots op, schaam me zelfs diep ervoor. Ik was in die tijd meer een lijk dan dat ik goed functioneerde, ben gelukkig net niet mijn baan kwijtgeraakt maar dat scheelde ook niet veel. Dit alles heeft een half jaar geduurd, maar het was echt de hel. Mijn god, wat ik er allemaal niet voor over had, heb nog net niet mijn lichaam ervoor verkocht, bij wijze van spreken. Maar ik kwam in een wereld terecht die te vergelijken was met de hel, alles voor de flash.

Ik ben op een gegeven moment uit het centrum weg verhuisd naar een buitenwijk, ook dichter bij mijn familie en ben radicaal gestop met basen maar ook met snuiven. Al deed ik dat laatste niet meer omdat ik alleen nog maar wilde basen.

Nu afgelopen vrijdag had ik een waanzinnige ruzie met mijn vriend en ben ik naar mijn (oude) stamcafe gegaan om een beetje te drinken dacht ik, het eindigde met het leegplunderen van mijn huishoudgeld en heb weer mijn oude dealer opgebeld, heb 60 euro aan coke uitgegeven en heb er nog eens 40 verzopen.

Zit nu op de blaren thuis en voel me kut, schuldig en schaam me dood tegenover mijn kind. Het allerergste is dat ik thuis nog de resterende coke heb proberen uit te koken voor een base. Gelukkig was de coke van een dusdanige slechte kwaliteit dat er niets overbleef, zag het zo oplossen in de ammonia...maar als het niet zo was gegaan dan had ik weer zitten basen....en dat na een anderhalf jaar. Bizar!!!
Ik ben nu echt bang, bang dat het nooit meer overgaat die hang naar coke en vooral naar base.
Ik ga nu dus ook mijn bankpas afgegeven aan een vriendin, zodat ik ook al kom ik in zo'n situatie terecht, ik simpelweg geen geld heb om het te kunnen kopen.

Voorlopig moet ik aan damagecontrole doen, en zien hoe ik de maand uitzing, maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten, en dat gaat voor mij wel op.
Voel me lichamelijk een wrak, maar geestelijk is het nog erger...schaam me echt maar dan ook echt kapot.

Ik heb het wel aan mijn vriend verteld, die overigens nog nooit hard drugs heeft gebruikt, een jointje vind hij al gek genoeg. Het luchtte wel vreselijk op. Ik hoop dat ik me weer snel normaal ga voelen, voor mijn zoontje was het ook vreselijk, die had gisteren een moeder die als een zombie door het huis heen liep. Echt schaam me dood.

Dus hou vol, ik hou vol met je mee!!!!!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
yea yea yea GOGOGOG je kan het !
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat klote! Denk even goed na waarom je er ook alweer zo graag af wilde, het lijkt misschien zonde van je geld, en van de coke, maar aan de andere kant, als je het nu wegsmijt zal dit wel een mentale kick opleveren. Dan voel je je waarschijnlijk echt sterk, omdat je het ondanks dat het letterlijk voor je neus ligt toch kan weerstaan.

Ik hoop dat je het doet... en als je al wat lijnen ophebt... het is nooit te laat om midden in je stack te stoppen. Al lijkt dit misschien niet tot de mogelijkheden te behoren. Het is het sterkste wat je kunt doen, en het zal je wat vertrouwen in jezelf teruggeven...

En het belangrijkste: ga je absoluut niet schuldig voelen later over wat je nu doet. 1 terugval is niet het einde van je strijd om eraf te komen, het is enkel een zwak moment, en het enige wat je nu nog kan doen is er vanaf nu weer goed mee bezig te gaan.

Sterkte ... ik hoop het beste voor je
D
DuisterPersoontjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wens je er suc6 mee :)
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#8
space scientist zei:
ik walg van me zelf, ik trap mezelf naar beneden. Vrienden die ik minder ga zien, familie waar ik alleen nog maar ruzie mee maak. Mijn geld gaat alleen op aan dat en ik zit in de schulden.

Het moet eens afgelopen zijn, ik ben het zat, ik stop er mee. Het is al ver genoeg gegaan.

alles wat ik had heb ik weg gegooit, mijn snuifkitje geef ik aan iemand anders. De mensen die het doen probeer ik te vermijden, telefoon nummer van dealers verwijderd.

nu rest alleen mijn eigen kracht om het niet te doen nog.........
Klik om te vergroten...

Dit klinkt heel bekend...
Ik had werkelijk precies hetzelfde...

Ook meerdere terugvallen gehad...

Ben er nu helemaal van af... al blijft de verleiding groot... af en toe blijft het moeilijk maar ik kan het aan nu...

Enige wat ik af en toe nog doe is een pilletje op een feestje... That's it...

Ben er helemaal zelf vanaf gekomen en ben daar best wel trots op...

If I can help you in any way... (ik was ook echt een junk... al mijn geld ging daarheen)

liefs xx
H
HessaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
space scientist zei:
ik lees hem te laat

net 3 gram gehaalt, 100 euro aan uitgegeven :(
Klik om te vergroten...

Spacescientist, hoe is het nou met je?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
voel me achteraf er schuldig over. er komt zometeen iemand langs om wat te kopen van me, in ieder geval 50 euro terug, maar heb gisteravond binnen 1 1/2 uur bijna 3 packy's opgemaakt.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
space scientist zei:
voel me achteraf er schuldig over. er komt zometeen iemand langs om wat te kopen van me, in ieder geval 50 euro terug, maar heb gisteravond binnen 1 1/2 uur bijna 3 packy's opgemaakt.
Klik om te vergroten...

Super van je dat je de helft nu verkoopt! Dat vind ik echt wel sterk... Snap dat je je schuldig voelt, maar daar schiet je niks mee op. Het is gebeurt, en het enige wat je kunt doen is vanaf nu weer goed bezig gaan... Superveel succes!

Gr Technora (die ook eens in ongeveer dezelfde situatie zat...)
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#12
space scientist zei:
voel me achteraf er schuldig over. er komt zometeen iemand langs om wat te kopen van me, in ieder geval 50 euro terug, maar heb gisteravond binnen 1 1/2 uur bijna 3 packy's opgemaakt.
Klik om te vergroten...

Hoop dat je eruit komt... hou je taai... het is mij ook gelukt... liefs *knuffel*
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
en dan nog wel dat ik heb gelogen om aan een telefoon nummer te komen, had alles verwijderd. Maar ik had gezegt dat ik het nummer nodig had voor een vriend, omdat die dealer van hem niet opnam. Hij vertrouwde mij :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verbazingwekkend om te zien wat die rotzooi met je doet dan.. en dat voor fucking dikke 40 eu de gram, om je een uurtje Rick Astley te voelen.
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#15
space scientist zei:
en dan nog wel dat ik heb gelogen om aan een telefoon nummer te komen, had alles verwijderd. Maar ik had gezegt dat ik het nummer nodig had voor een vriend, omdat die dealer van hem niet opnam. Hij vertrouwde mij :(
Klik om te vergroten...

Probeer sterk te zijn... geloof me... ik weet hoe moeilijk het is... maar je kunt het... echt waar!

*knuffel*
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb het af kunnen slaan, eindelijk een keer, werd me aangeboden en niet genomen

Weet niet hoelang ik nu al weer clean ben, maar ben nog steeds een vrak, geen conditie of wat dan ook.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey anders zet je het ff in je sig :')

Nouja veel succes dan maar, eens zien of je de ballen ervoor hebt..
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben weer begonnen, na wat problemen, Ben sinds 22-08-2007 woensdag clean

heb bijna werk, ben goed bezig met familie, vrienden, en ouders.
ben bezig met me hele levensstijl aan het veranderen.


Ik hoop echt dat dit hem word
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes! :)
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#20
je mag echt niet opgeven
ik ben er nu een zeven tal maanden van af en sinds ik het niet meer gebruik is mijn leven weer rooskleurig.
de eerste 3 tot 4 maanden ga je het mentaal nog heel moeilijk krijgen
maar als die voorbij zijn gaat het alleen maar beter en beter.
zorg er voor det je die vrienden van vroeger niet meer ziet want de kans is heel groot dat je het terug gaat gebruiken.

don't give up !!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."