Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor mij is dat lekker rustig biertjes drinken en dan wiet erbij"
"Weet ik niet, ik zou sowieso niet voor de middenweg gaan. Of alles eerlijk opbiechten of de risico's zo veel mogelijk beperken. Klik om te vergroten... Niet om te zeiken, maar dat is juist niet de middenweg :P Dat zijn twee extremen. OT: Mij lijkt het dat post omsturen naar een ander adres erg slim, als je echt niet wilt dat je ouders het weten.."
"Haha. Sorry, compleet verkeerd gelezen.."
"Dit heb ik een aantal keer gehad. Ik neem aan dat dit gewoon een mogelijk effect is van thc, vind het persoonlijk erg relaxed. Misschien heb je er meer kans op als je onwijs stoned bent oid? Kan je niet helpen bij de precieze reden maar volgens mij is het niet erg vreemd."
"Ik heb weinig tot geen ervaring met drugs en niemand kent mij hier (zeer waarschijnlijk). Toch zou ik graag mijn bijdrage leveren op een wijze die iemand anders al bemerkt had. Namelijk het doorlezen van de stukjes om te bepalen of ze wel duidelijk zijn voor een leek (mezelf dus) en het controleren op grammatica en dergelijke."
"Eén vraag, krijg ik een PM o.i.d? Of moet ik het zelf gaan zoeken in het subforum (dat er nog niet is maar zeer waarschijnlijk zal komen). Of is het nog helemaal niet duidelijk hoe dit alles gaat gebeuren en moet eerst het boek geschreven worden? :P Vragen, vragen.."
"Coffeeshop Cremers in Den Haag. Lekker wat Cherry Bomb opgepikt"
"Algemene vragen Gebruikt u recreatief of om medische redenen? Recreatief Hoe vaak gebruikt u drugs? Wiet vier á vijfmaal per week, Alcohol 2 á 3maal. Nicotine 1maal per week (uitgaansroker) Welke 3 drugs gebruikt u het vaakst? Alcohol, wiet en nicotine Welke vindt u de goede kanten aan druggebruik en welke de negatieve? Positief: Ik heb er plezier van en word er empatischer van. Negatief: Als ik mezelf niet langer onder controle heb kunnen er vervelende dingen gebeuren. Heeft u ervaring met de negatieve bijeffecten van drugs? Luiheid en onverschilligheid tegenover sommige verantwoordelijkheden. Worden drugs getolereerd in uw omgeving? Door velen niet (meer dan driekwart van de mensen met wie ik omga). Raad u anderen af drugs te gebruiken? Nee, ik raad het echter ook niet aan. Welke activiteiten doet u het liefst onder invloed van drugs? Praten en ontspannen. Ontwikkeling en verslaving Wanneer, waarom en in welke situatie gebruikte u voor het eerst? Alcohol rond m'n 14e begonnen met het vaker dan sporadisch drinken. Het willen proberen en groepsdruk. Wiet rond m'n 17e, het willen van iets anders. Alcohol alleen in uitgaanssituatie. Wiet voor ontspanning (meestal ook uitgaanssituatie). (Indien hierboven niet vermeld) Welke drug was dat? - Hoe lang gebruikt u al? Zie bovenstaande. Kan u uzelf verslaafd noemen? Zoja aan welke drug? Ik ben licht verslaafd aan blowen. Maar nog niet afhankelijk o.i.d. Zoniet, kent u anderen die verslaafd zijn ? Welke ervaringen heeft u met verslaafden/verslaving? Ja, aan blowen. En 1 alcoholist-in-wording. Softdrugs Gebruikt u softdrugs? Zoja welke? Ja, wiet en af en toe hasj. Verkrijgt u softdrugs via legale weg? Ja. Wanneer gebruikte u voor het eerst softdrugs? Harddrugs Gebruikt u harddrugs zoja welke? Mdma eenmaal gebruikt, wil de meeste psychedelische middelen uitproberen. Waar verkrijgt u uw harddrugs? Via via. Wanneer gebruikte u het eerst harddrugs? Een half jaar geleden. Op m'n 17e. Indien u medicinale drugs gebruikt waar verkrijgt u deze dan en met welk doel gebruikt u ze (recreatief/medische redenen)"
"Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Ik zit inmiddels al een aantal maanden op dit forum (Tot voor kort niet meer als guest) en alles boeit me ontzettend en ik lees me in over alles. Ik ben qua drugsgebruik niet verder gegaan dan wiet/hasj en ben dit eigenlijk ook niet van plan tot m'n 18e/tot ik klaar ben met m'n middelbare school. Mijn vrienden verklaren me voor gek en vinden het raar dat ik zoveel interesse heb voor al die drugs terwijl ik eigenlijk niks gebruik (ze zijn dan ook wel meer dan enigzins intolerant tegenover drugs..). Ik heb een ''onverklaarbare interesse in drugs''. Je bent dus niet de enige. Overigens ben ik 17 jaren oud."
"Vermaal de truffels en laat ze ongeveer 20 minuten in citroensap weken. Drink vervolgens alles op. viewtopic.php?f=21&t=24785 http://www.hipforums.com/newforums/show ... p?t=358357"