Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ze zijn allebei fout vind ik,zowiezo die oude dat hij z'n kinderen drugs toedient gaat te furrrr.maar die kinderen hadden natuurlijk kunnen weigeren of zijn ze gedwongen want,dan wordt het anders!!"
"Vond het zowiezo al een rare,met z'n nichterige danspasjes. aanpakken die gast!!"
"sterkte aan familie vrienden en bekenden. De wereld is soms zo ziek!!"
"Wiet-hash-xtc-paddo's-smartshop shit-poppers."
"Ik snuif niet alleen zuurstof dan."
"1-Hash 2-Wiet 3-Xtc"
"Vind Trainspotting erg goed. Verder Blow-Scarface superfilms"
"Nope nooit gepakt. 1 keer in discotheek mee naar achter genomen om te checken of ik wat bij had omdat,ik volgens hun te lang in de wc bleef. Beetje vaag maar,die sukkels waren zo dom om voor me te gaan lopen dus,kon ik die shit (pillen) makkelijk weggooien."
"Niet echt gek veel wiet en nicotine!!"
"Wel triest om alles op 't blowen te steken"