Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanaf je hoest, ben je megastoned

Vanaf je hoest, ben je megastoned

57 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

quentin tarantino = :rockband:
Klik om te vergroten...

dit lijkt naar mijn bescheiden mening dikke flauwe kul. je hoest toch na het inhaleren direct de rook terug uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is het geen onzin je zet vlak voor je hoest druk op je longen :wink: meer hoef ik volgens mij niet te zeggen...
D
DoodkapjeLid
PePhenkie___// zei:
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

Klik om te vergroten...

dit lijkt naar mijn bescheiden mening dikke flauwe kul. je hoest toch na het inhaleren direct de rook terug uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is het geen onzin je zet vlak voor je hoest druk op je longen :wink: meer hoef ik volgens mij niet te zeggen...
Klik om te vergroten...

ooowww jaaa nu snap ik het... ttssss :rolleyes:
P
PePhenkie___//Lid
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

ooowww jaaa nu snap ik het... ttssss :rolleyes:
Klik om te vergroten...

en anders maar niet...
j
jasperLid
ik snap het niet, leg maar uit ...
P
PePhenkie___//Lid
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ok probeer het maar es adem in en hoest dan voel je druk op je borst

:P :P :P :P :stoned: :stoned: :stoned: :P :P :P :P
D
DoodkapjeLid
ja ik weet het ondertussen :wink:
j
jasperLid
ik zou er volgens mij alleen maar pijn in m'n borst van krijgen :smoke:
P
PRINCEZS_Lid
dat ligt aan de wiet of ik er van hoest of niet
m
maiskorrelLid
als je een trekje super snel inademt (zeg maar net doen alsof je schrikt) dan word je ook veel sneller stoned :)
A
AnonymousLid
ik hoest alleen af en to van een puur bluntje of kriebels van het hijsen, maar dat is bijna nooit
r
raging_bullLid
ik heb eigenlijk altijd 7 op de 10 keer onegeveer dat ik smoke dat ik hem pas ga voelen nadat ik die rilling door mijn lichaam hem krijg die je ook altijd hebt als je schrikt als als je het koud krijgt.
D
DoodkapjeLid
maiskorrel zei:
als je een trekje super snel inademt (zeg maar net doen alsof je schrikt) dan word je ook veel sneller stoned :)
Klik om te vergroten...

ja maar dat pikt heel erg in je keel... :grin:
t
teeboLid
de titel van je post is wel nogal slecht voor het imago van dit forum
D
DoodkapjeLid
teebo zei:
de titel van je post is wel nogal slecht voor het imago van dit forum
Klik om te vergroten...

en dan bedoel je????
E
Exceptional InsightLid
Fuck hoesten trouwens. Ik moest net niezen, dat is veel toffer :mrgreen:
t
teeboLid
moest ik dit forum voor het eerst lezen en dan zie ik "vanaf je hoest ben je megastoned" zal ik mn vraag ergens anders posten denk ik

mopje é :)
D
DoodkapjeLid
@teebo : ik snap je grapje niet... ligt het aan mij en mijn nacht doorhalen of aan jou grap? :wink:
j
jasperLid
Doodkapje zei:
@teebo : ik snap je grapje niet... ligt het aan mij en mijn nacht doorhalen of aan jou grap? :wink:
Klik om te vergroten...
zijn grap :P :wink:
O
Osi`Lid
Ierewiere :stoned:
D
Dub23Lid
als je hoest zet je idd een soort druk op je hoofd, aangezien stoned zijn iets te maken heeft met wat er in je hoofd gebeurd kan het best zijn dat je jezelf idd nog meer stoned gaat voelen. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."