Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat je teveel op de negatieven effecten hebt gelet van je lichaam, dat kan soms allemaal te veel worden. Meestal kan je het maar beter op je af laten komen zodat die lekkere ''rush'' op je afkomt en je helemaal in de ban bent van het MDMA gevoel"
"Jongeman, 19 jr, en ik ben hier net nieuw op het forum. Zelf smoke ik nu 2,5 jaar waarvan het laatste jaar dagelijks. Wel is een poging gedaan om te stoppen, maar nooit voor lang. Het volgende wat ik mijzelf afvraag; welke veranderingen heb jij doorgemaakt toen je na een lange tijd blowen was/bent gestopt? En dan bedoel ik het vooral op psychisch gebied.. Ik lees vaak wat er lichamelijk bij men verbeterd (meer energie, stukken helderder, meer ondernemingslust etc) maar hoe zit het dan qua waarnemingen en emotioneel gebied na het stoppen? Hoe beleef en zie je dingen weer anders? Komen er weer gevoelens van vroeger terug die jij toen beleefde en simpelweg door het blowen niet opmerkte? Hier graag jou eigen, persoonlijke ervaring!"
"Tnx man , laat jij ook maar horen wat je er van vind als je geweest bent. Ga je gebruiken als je eventueel gaat? Groettttt"
"Midden in de nacht gingen we chillen bij een restaurant waar de tafels en stoelen nog buiten stonden met een jointje , iedereen had al aardig wat pillen op. En wat denk je? De focking politie komt er opeens aan ! Wij snel die joint uitmaken en net doen of er niks aan de hand is. Vervolgens al onze pillen nog gewoon bij ons. Schijnen ze met een zaklamp in onze bek: Wat doen jullie hier zolaat nog? We zeiden dat we gewoon aan het chillen waren, en vervolgens vroegen ze onze ID. Kut!, ik had hem niet bij me dus had een boete opgelopen. Gelukkig ging de politie daarna weg en hebben ze niks gemerkt van onze wauze hoofden Eind goed al goed"
"Eerste keer 2, 2de keer 2,5"
"Beste medegebruikers, Nu wil ik zaterdag voor het eerst op Ruigoord (psytrance feest) 4-Flava gebruiken. Nu heb ik al het 1 en ander gelezen en gehoord over dit goedje en wekt het mijn interesses op. Echter heb ik wel een aantal vragen; ik ben van plan om ongeveer een doses te nemen vaan 100mg, hoelang gaat dit dan werken? Verder vraag ik me af wat je er precies bij voelt (had al wel gelezen dat het iets weg neemt van MDMA) en of je ''the day after'' last hebt van een katerig gevoel of misschien zelfs wat depri bent. Natuurlijk weet ik dat het van persoon tot persoon scheelt, maar hoor ik toch graag wat ervaringen van mensen die het goedje vaker hebben gebruikt! Denken jullie dat het een goed idee is om in die setting 4-Flava te gebruiken? Grtzz, DuGeakste"
"Heey man, Tnx voor je nuttige, tevens interessante informatie! Het klinkt inderdaad als een leuk goedje. De organisatie van het feest heet inderdaad Trance Orient Express, het feest zelf wordt The Fairy Trail spread yr wings t.o.e. fly genoemd. Verder weet ik vrij weinig over welke DJ's er komen, het is namelijk mijn eerste keer Ruigoord,eerste keer psytrance party en tevens de eerste keer dat ik 4-Flava ga proberen! Erg spannend dus, maar heb er zin in Jij had dus meer genomen (qua mg) dan wordt aangeraden? Je blijft er wel lang wakker van zeg! Maar no problem, het feestje gaat door tot in de vroege ochtend uurtjes.. Ben jij ook van de partij? Grtz, dugeakste"
"Hehe, oke man! Misschien tot daar .."
"SmartieAndMe zei: Oh ik bedoelde eigenlijk de 4-FA maar ben ook wel benieuwd naar hoe het feestje was als ik zelf niet ga! Zal niet extreem gaan gebruiken maar een lijntje ofzo gaat er sowieso wel in als ik ga Weet jij ergens een pagina met info over dat feestje? Op de site van Ruigoord staat niets en de site van Trance Orient Express werkt hier niet Klik om te vergroten... Zelf kan ik ook geen concrete informatie vinden, op de site van Trance Orient Express staat alleen de naam van het feest zelf... grt"
"Beste mensen, Onlangs (zie; maart) ben ik aangehouden wegens het beledigen van een ambtenaar in functie. (reden doet er niet zozeer toe) Vervolgens vroegen ze om mijn ID en viel er dus een wit zakje uit mijn portomonnee.(deze was overigens niet van mij) Ben toen meegenomen naar het politiebureau en ondervraagd.. Vandaag moest ik weer even op het bureau langs komen (vanwege het incident in maart) en hebben zij mij verteld dat het witte poeder is getest. Resultaat; 0,01 Gr. amfetamine.(speed) Vervolgens moest ik natuurlijk weer een verklaring afleggen.. Nu heb ik van de beste agent gehoord dat ik wel eens strafrechtelijk vervolgd kan worden...? Ik weet best dat harddrugs verboden zijn en dat je het niet op zak mag hebben (mits het eigen gebruik is etc) maar om mij hier nou strafrechtelijk voor te vervolgen lijkt me een beetje sterk... Hoe denken jullie hier over?? Gr. Dugeakste"