Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijkt me sterk?

Lijkt me sterk?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Onlangs (zie; maart) ben ik aangehouden wegens het beledigen van een ambtenaar in functie. (reden doet er niet zozeer toe) Vervolgens vroegen ze om mijn ID en viel er dus een wit zakje uit mijn portomonnee.(deze was overigens niet van mij) Ben toen meegenomen naar het politiebureau en ondervraagd.. Vandaag moest ik weer even op het bureau langs komen (vanwege het incident in maart) en hebben zij mij verteld dat het witte poeder is getest. Resultaat; 0,01 Gr. amfetamine.(speed) Vervolgens moest ik natuurlijk weer een verklaring afleggen.. Nu heb ik van de beste agent gehoord dat ik wel eens strafrechtelijk vervolgd kan worden...? :confused: :confused: Ik weet best dat harddrugs verboden zijn en dat je het niet op zak mag hebben (mits het eigen gebruik is etc) maar om mij hier nou strafrechtelijk voor te vervolgen lijkt me een beetje sterk... Hoe denken jullie hier over??

Gr. Dugeakste :rock:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
0,01 Gr. amfetamine
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je de doodstraf krijgt.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#3
ze liegen er zou minmaal 10% cafeine in moeten zitten want ik had het versneden, sorry ouwe ik moest nog tanken.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liesette zei:
ze liegen er zou minmaal 10% cafeine in moeten zitten want ik had het versneden, sorry ouwe ik moest nog tanken.
Klik om te vergroten...


Je krijgt die speed al voor 3 droppies, en dan nog versnijden ook :tearsofjoy:
D
DaireLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je wel rekening moet houden met executie!

Nee 0.01gr dat is wel heel weinig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."