#1
Tnx man
, laat jij ook maar horen wat je er van vind als je geweest bent. Ga je gebruiken als je eventueel gaat?
Groettttt
Groettttt







SmartieAndMe zei:nog nooit een psytrance feest, maar kan psytrance altijd erg waarderen dus dit feestje staat al een tijdje in de planning!
SmartieAndMe zei:Oh ik bedoelde eigenlijk de 4-FAmaar ben ook wel benieuwd naar hoe het feestje was als ik zelf niet ga!
Zal niet extreem gaan gebruiken maar een lijntje ofzo gaat er sowieso wel in als ik ga![]()
Weet jij ergens een pagina met info over dat feestje? Op de site van Ruigoord staat niets en de site van Trance Orient Express werkt hier niet![]()

mandragora zei:SmartieAndMe zei:nog nooit een psytrance feest, maar kan psytrance altijd erg waarderen dus dit feestje staat al een tijdje in de planning!
Doen! Eenmaal zo'n feestje gedaan kan je't niet meer missen![]()
Zelf vind ik die old school goatrance feestjes de beste.
Heerlijk onbezorgd, pure vrijheid....
DuGeakste zei:SmartieAndMe zei:Oh ik bedoelde eigenlijk de 4-FAmaar ben ook wel benieuwd naar hoe het feestje was als ik zelf niet ga!
Zal niet extreem gaan gebruiken maar een lijntje ofzo gaat er sowieso wel in als ik ga![]()
Weet jij ergens een pagina met info over dat feestje? Op de site van Ruigoord staat niets en de site van Trance Orient Express werkt hier niet![]()
Zelf kan ik ook geen concrete informatie vinden, op de site van Trance Orient Express staat alleen de naam van het feest zelf...![]()
grt![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."