Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 4-Flave op Ruigoord.

Eerste keer 4-Flave op Ruigoord.

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tnx man :wink: , laat jij ook maar horen wat je er van vind als je geweest bent. Ga je gebruiken als je eventueel gaat?

Groettttt :stoned:
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste medegebruikers,

Nu wil ik zaterdag voor het eerst op Ruigoord (psytrance feest) 4-Flava gebruiken. Nu heb ik al het 1 en ander gelezen en gehoord over dit goedje en wekt het mijn interesses op. Echter heb ik wel een aantal vragen; ik ben van plan om ongeveer een doses te nemen vaan 100mg, hoelang gaat dit dan werken? Verder vraag ik me af wat je er precies bij voelt (had al wel gelezen dat het iets weg neemt van MDMA) en of je ''the day after'' last hebt van een katerig gevoel of misschien zelfs wat depri bent. Natuurlijk weet ik dat het van persoon tot persoon scheelt, maar hoor ik toch graag wat ervaringen van mensen die het goedje vaker hebben gebruikt! Denken jullie dat het een goed idee is om in die setting 4-Flava te gebruiken?

Grtzz, DuGeakste :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
He DuGeakste,

Heb het zelf 2 weken geleden voor het eerst getest, relaxed goedje! Viel me wel op dat het vrij lang werkt. Ik had twee bommetjes van zo'n 75 tot 100mg gemaakt (niet zoals het hoort, inschatting). Eentje ingenomen om half 5 's nachts en eentje om 7 uur 's ochtends. Heb echt de hele nacht (tot half 9 's ochtends) uit m'n naad lopen rammen op de muziek, zo belachelijk veel energie :grin:

Toen tot 19:30 wakker gebleven. Redelijk geslapen maar toen ik de volgende ochtend wakker werd voelde ik hem nog steeds. Ben er die dag de hele dag zo'n beetje op wakker gebleven nog (ik voelde dat ik moe was maar dat iets me wakker hield :wink: ).

Ik zou het omschrijven als speed 2.0, een amfetamine waar je vrolijk van wordt zegmaar...

Je blijft wel erg helder in je hoofd, dus het hangt er een beetje vanaf wat er gedraaid wordt. Als het echt Goa stijl beuken wordt kun je er prima op feesten maar als het wat trager en zweveriger wordt zit je net niet helemaal lekker met 4-FA denk ik. Maar dat is uiteraard een mening.

Day after heb ik, op wat vermoeidheid na, totaal geen last van gehad.

Is het Trance Oriënt Express waar je heen gaat? Toevallig enig idee of er dit weekend goede DJ's komen? Wil ook nog steeds een keer een psytrance feestje doen op Ruigoord namelijk :rock:
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heey man,

Tnx voor je nuttige, tevens interessante informatie! Het klinkt inderdaad als een leuk goedje.

De organisatie van het feest heet inderdaad Trance Orient Express, het feest zelf wordt The Fairy Trail spread yr wings t.o.e. fly genoemd. Verder weet ik vrij weinig over welke DJ's er komen, het is namelijk mijn eerste keer Ruigoord,eerste keer psytrance party en tevens de eerste keer dat ik 4-Flava ga proberen! Erg spannend dus, maar heb er zin in :rock:

Jij had dus meer genomen (qua mg) dan wordt aangeraden? Je blijft er wel lang wakker van zeg! Maar no problem, het feestje gaat door tot in de vroege ochtend uurtjes.. Ben jij ook van de partij?

Grtz, dugeakste :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had inderdaad een vrij flinke dosis alles bij elkaar. Na de eerste bom vond ik het een beetje medium, dus er kon nog wel wat bij. Weet niet exact wat mijn dosis was omdat ik op het oog en op ervaring twee bommetjes had gemaakt, niet zo slim maar ik had geen weegschaal :wink:

Misschien dat ik het daarom ook zo lang gevoeld heb, don't know!

Zit er wel sterk aan te denken om ook richting Ruigoord te gaan ja! Hangt er even vanaf of ik het geld kan missen. Heb hetzelfde als jij, nog nooit op Ruigoord geweest en nog nooit een psytrance feest, maar kan psytrance altijd erg waarderen dus dit feestje staat al een tijdje in de planning!
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, oke man! Misschien tot daar :wink:..

:rock: :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
You'll never know! Als ik heen ga kijk ik wel of ik iemand heel erg hoog zie stuiteren met zo'n :grin: smile en zulke :openmouth: ogen, dan ben jij het waarschijnlijk :P

Veel plezier in ieder geval en laat even horen hoe het beviel!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh ik bedoelde eigenlijk de 4-FA :wink: maar ben ook wel benieuwd naar hoe het feestje was als ik zelf niet ga!

Zal niet extreem gaan gebruiken maar een lijntje ofzo gaat er sowieso wel in als ik ga :mrgreen:

Weet jij ergens een pagina met info over dat feestje? Op de site van Ruigoord staat niets en de site van Trance Orient Express werkt hier niet :rolleyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
nog nooit een psytrance feest, maar kan psytrance altijd erg waarderen dus dit feestje staat al een tijdje in de planning!
Klik om te vergroten...

Doen! Eenmaal zo'n feestje gedaan kan je't niet meer missen :wink:
Zelf vind ik die old school goatrance feestjes de beste.
Heerlijk onbezorgd, pure vrijheid....
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Oh ik bedoelde eigenlijk de 4-FA :wink: maar ben ook wel benieuwd naar hoe het feestje was als ik zelf niet ga!

Zal niet extreem gaan gebruiken maar een lijntje ofzo gaat er sowieso wel in als ik ga :mrgreen:

Weet jij ergens een pagina met info over dat feestje? Op de site van Ruigoord staat niets en de site van Trance Orient Express werkt hier niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zelf kan ik ook geen concrete informatie vinden, op de site van Trance Orient Express staat alleen de naam van het feest zelf... :rockband:

grt :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
mandragora zei:
SmartieAndMe zei:
nog nooit een psytrance feest, maar kan psytrance altijd erg waarderen dus dit feestje staat al een tijdje in de planning!
Klik om te vergroten...

Doen! Eenmaal zo'n feestje gedaan kan je't niet meer missen :wink:
Zelf vind ik die old school goatrance feestjes de beste.
Heerlijk onbezorgd, pure vrijheid....
Klik om te vergroten...

Sowieso, heb het thuis wel eens aanstaan. Vind het echt relaxte muziek, gewoon lekker doorbeuken :grin: Ben er alleen totaal niet bekend mee nog, ken bijna geen muziek en bijna geen feestjes :wink:

DuGeakste zei:
SmartieAndMe zei:
Oh ik bedoelde eigenlijk de 4-FA :wink: maar ben ook wel benieuwd naar hoe het feestje was als ik zelf niet ga!

Zal niet extreem gaan gebruiken maar een lijntje ofzo gaat er sowieso wel in als ik ga :mrgreen:

Weet jij ergens een pagina met info over dat feestje? Op de site van Ruigoord staat niets en de site van Trance Orient Express werkt hier niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zelf kan ik ook geen concrete informatie vinden, op de site van Trance Orient Express staat alleen de naam van het feest zelf... :rockband:

grt :stoned:
Klik om te vergroten...

Bummer. Nou ja waarschijnlijk gaat het hem toch niet worden... M'n geldboompje is kaalgeplukt, kan alleen nog wat toppen oproken :tearsofjoy: :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
He DuGeakste,

http://www.goatrance.net/modules.php?op=modload&name=psyevents&file=index

Hier staat info over Ruigoord morgen! Veel plezier :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hé man! Hoe was het op Ruigoord en vooral, hoe was de 4-FA bevallen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."