Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"helemaal mee eens, maarja tis maar wat die agenten onder "inleven" verstaan. Willen ze echt de motieven begrijpen of is het louter een soort van infiltratie-actie om meer inside-information te krijgen, ik gok die 2e..."
"haha echt he Ik vraag me af hoe ver die vrouwelijke agente is gegaan"
"26 jaar, schilderswijk, momenteel gestopt met blowe en ff aan de kk zooi"
"Ik zou gewoon iemand op straat aanspreken in 1 van de 'leuke' wijken type's met petjes kunnen je vast wel helpen"
"oke fair enough je moet ervoor zorgen dat ze je stoute schoenen goed zien he"
"Zelf nog nooit geprobeerd, maar aangezien st-janskruid de opname van serotonine en dopamine afremt, lijkt het me geen goeie combi met xtc"
"dubbel t zei: blauwe mitsu's for life Klik om te vergroten... i have to agree on that one...ik hep nog niet veel ge-x-perimenteerd, tot nu toe 5 soorten, maar dat blauwe driehoekje sloeg in als hiroshima"
"DJ tiesto - Silence Als ik m nu weer hoor krijg ik flashbacks"
"wat sosa om de saaie maandag goed te maken"
"en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt... Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder"