Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlijvende hoofdpijn

Blijvende hoofdpijn

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen zaterdag heb ik 3 pilletjes en een lijntje speed genomen, de volgende dag had ik wat hoofdpijn omdat ik niet veel water gedronken had...De dag daarna leek het over, maar in de avond kreeg ik opeens last van een soort stroomstootjes achter in m'n hoofd/nek, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het zijn van die korte hevige rillingen door m'n hersens waarvan ik opeens heel erg duizelig wordt en zwart voor m'n ogen zie...Het is nu al 3 dagen bezig, zo'n 10x per dag dat ik het voel en ff een paar minuten duizelig ben, moet ik me zorgen gaan maken? Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Het voelt iig niet aan als normale hoofdpijn :confused:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Dreamcatcher!

Ik heb ook weleens 'brain zaps' na een avondje teveel pillen slikken en / of MDMA kristallen. Wat goed helpt is een potje 5-HTP of L-Tryptofaan te kopen en voor het slapen gaan een capsule te nemen, en er een als je opstaat, dan ben je er binnen 2-3 dagen vanaf. Het onstaat namelijk door een ernstig serotonine tekort. Regelmatig een warme douche nemen helpt ook tijdelijk maar lost het probleem niet op.

Veel succes!
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmzz nu je het zegt....normaal nam ik altijd Tryptofaan na een x-dagje maar omdak er zulke para nachtmerries van krijg ben ik er onlangs mee gestopt....maar goed, tog maar een paar naar binnen gooien dan, thx :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."