Zelf nog nooit geprobeerd, maar aangezien st-janskruid de opname van serotonine en dopamine afremt, lijkt het me geen goeie combi met xtc
eyebeekaii zei:Mijn vader gebruikt het ook, haalt in duitsland soortgelijk iets, alleen dan 6× zo zwaar als sint janskruid geloof ik... Word hier om wat voor reden dan ook niet verkocht.
Heb inderdaad vaker gehoord dat het niet gebruikt moet worden met XTC, benzo's, ayahasca en nog een aantal dingen. Ik zou hier zeker per drug onderzoek naar doen voor je het gebruikt ! Gevolgen zijn in de meeste gevallen, zoals met XTC, de ervaring niet waard.
Wat ik je echter wel kan vertellen is dat mijn vader er ook gewoon bij blowd, en dat geen problemen opleverd.
jcutter123 zei:DMT is veel beter dan alle anti depressieva van de wereld.
jcutter123 zei:DMT is veel beter dan alle anti depressieva van de wereld.
htweeoo zei:Neem GEEN St Janskruid met XTC. Ik wist dit niet. Dus ik had zo een 5 tabletten gebruikt en dan 10 xtc pillen. Ik ben een week kapotgegaan, echt net of ik doodging ik wist niet hoe het kwam.
Dus na dagen brak is het voorbij gegaan.

Nee, dan zou je eens aan zware medicijnen en vlees injecties moeten gaan denken. Sport zou je ook veel goed doen!eyebeekaii zei:jcutter123 zei:DMT is veel beter dan alle anti depressieva van de wereld.
Maar ik denk niet de klachten die stelselmatig SSRI gebruik oplossen, ook door DMT verholpen kunnen worden....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."