#1
helemaal mee eens, maarja tis maar wat die agenten onder "inleven" verstaan. Willen ze echt de motieven begrijpen of is het louter een soort van infiltratie-actie om meer inside-information te krijgen, ik gok die 2e...
haha same here. Ik dacht ook dat ze gewoon stopte met hun baan en daadwerkelijk het zwerfers leven meemaken :P-spaceman- zei:Na de titel dacht ik heel wat anders!


Nick de Neger zei:haha same here. Ik dacht ook dat ze gewoon stopte met hun baan en daadwerkelijk het zwerfers leven meemaken :P-spaceman- zei:Na de titel dacht ik heel wat anders!

Dreamcatcher zei:helemaal mee eens, maarja tis maar wat die agenten onder "inleven" verstaan. Willen ze echt de motieven begrijpen of is het louter een soort van infiltratie-actie om meer inside-information te krijgen, ik gok die 2e...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."