Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHangen hier nog 'oudere jongeren' omgeving Den Haag?

Hangen hier nog 'oudere jongeren' omgeving Den Haag?

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#1
26 jaar, schilderswijk, momenteel gestopt met blowe en ff aan de kk zooi :smoke:
M
Mistress_JDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat grappig. Ik krijg veel meer reacties dan ik had verwacht!

Ik ben ooit begonnen met speed. Een vriendin belde me op dat ze aan speed had kunnen komen (allebei begin 20) en of ik zin had om te proberen. Nu was ik altijd wel nieuwsgierig, dus lacherig hebben we onze eerste lijn ooit op een spiegeltje zitten maken. Dit hadden we ooit in de film wel gezien... Toen op de fiets naar de kroeg. En elkaar maar aankijken.... merk jij al wat? Toen ik mijn fiets op slot zette kwamen er twee jongens voorbij en een maakte een bijdehandte opmerking. En ik flap er zo iets uit! Toen merkte ik het voor het eerst.

Daarna volgde op de tweede Thunderdome in Heerenveen mijn eerste pilletje XTC. Iedereen was geweldig en leuk, de echte love drug, toen nog.
Later veranderden de pillen langzaam in speedbommen en stond je de hele nacht strak passen te trekken. Via de gabbers in de Techno terecht gekomen. Tot ik nogal heftige dips kreeg na gebruik en de fun niet meer tegen de dip op woog.

Met die zelfde vriendin van alles geprobeerd. Geweldige ervaringen gehad. Nooit rot, maar ook altijd binnen mijn grenzen gebleven. En nu kan ik via een vriend aan goede speed komen en heb ik dus weer even een leuke fase op de speed.

Ik heb mijn man leren kennen en gelukkig stond die ook niet negatief tegenover een experimentje. Dus kunnen we nu samen af en toe genieten. Ooit wil ik hem nog eens de echte ouderwets goede papertrips laten ervaren. Maar tot nu toe heb ik ze nog niet kunnen vinden.

Dat vind ik ook het enige nadeel aan mijn huidige leventje, je komt eigenlijk niet meer rechtstreeks met de party-people in aanraking. Vroeger kwam je op feesten genoeg mensen tegen die je aan leuke dingen konden helpen. Altijd wel een adresje of telefoon nummer. Maar ja, op een schoolplein of bij de C1000 spreek je natuurlijk niemand aan. Nu heb ik dan weer een via via kontakt, maar dat loopt naar A'dam en rechtstreeks lukt dus niet. Dus is het maar weer afwachten wanneer ik mijn vingers weer eens op wat pep kan krijgen. Wel verdomd zuiver spul, dus zeker de moeite waard, dat kontakt.

Hoe doen jullie dat? Hoe komen jullie aan je kontakten als je niet meer in de scene zit? Kijken of ik nog wat van jullie kan leren. Regelen jullie ook alles via via? Of kennen jullie de mensen van vroeger nog? Ik ben uit het Noorden naar de Randstad gekomen, dus die kontakten zitten te ver weg nu.

Wisten jullie dat er nog zo veel oude hippies rondwaren onder al die drukke gesettelde mensen op het schoolplein? Ik vind het heel leuk om dit te lezen zeg!

Keep the stories coming!! :smoke:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
laten we gewoon een keer via pm afspreken met wat ouwe hippies in de stad of aan het strand, lekker relaxen ergens? dan komen de verhalen wel hier terecht :wink:
l
lostwithoutyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
is 33 oud genoeg? Vlakbij den haag ook.
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou gewoon iemand op straat aanspreken in 1 van de 'leuke' wijken :wink: type's met petjes kunnen je vast wel helpen :grin:
M
Mistress_JDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmmmmm, Dreamcatcher, lijkt me een minder goed idee. Ze denken vast dat ik bij de politie hoor of zo. Van mij verwachten ze in elk geval niet de vraag of ze toevallig speed kunnen verkopen :grin: Die keer dat ik een keer een growshop binnen liep met een vraag, keken ze me ook al aan met zo'n blik van wat-moet-jij-nou-hier. Hahahahahaha

Het voorstel van Erwin lijkt me wel leuk. Een mini-meeting voor mensen met een hippie-hart. Beetje verhalen en ervaringen uitwisselen. Ik dacht gelijk aan een keer in een strandtent op het Noorderstrand, maar die staan er nog niet natuurlijk. Of is er ergens een andere leuke tent?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
een pep meeting ?

:hearteyes:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee 25-er, hippies uit DH zijn geen speedgebruikende Amsterdammers. Ik geloof niet dat dat werkt.
Noorderstrand is normaal gesproken zeker een prima idee maar nu het winter is zie ik een niet bij naam te noemen coffeeshop voor me waar je ook een biertje kan drinken.. :) JD, neem jij het PM initiatief, ik doe mee?!
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand mijn inschrijfformulier gevonden?

Kan het hier nergens meer vinden, en mijn eiland is toch niet eens zo groot

;o)

ignor
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#10
btw... ik zit een beetje te peinzen....

een mini meeting, is dat niet een ultra kleine mini meeting...

zo eentje van:

"hallo, hi alles wel?"
-"Ja hoor, leuk je hier eens te zien, nou dag"...

of moet ik een ontmoeting van oude hippies zien plaatsvinden in een geparkeerde mini ergens voor een koffiesjop aan het strand? (mag je der nog roken?)

Wat wordt er eigenlijk gemeten?

Soms he,
zo gecompliceerd

IgNor
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke fair enough :rolleyes: je moet ervoor zorgen dat ze je stoute schoenen goed zien he :beer:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#12
niks zieliger dan iemand van 40+ aan de speed :rolleyes:
M
Mistress_JDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hai,
Ik ben hier maar eens een kijkje komen nemen, nu ik weer eens een speed-fase heb. Ik ben inmiddels 39 en heb vanaf mijn 20-ste ongeveer verschillende recreatieve drugs gebruikt (wiet, xtc, speed, lsd, dmt). Soms in vlagen wat meer en soms een hele tijd niet. Maar ik blijf het erg leuk vinden allemaal.
Heel grappig om soort van 'gesettled' te zijn en dan toch af en toe lekker uit je bol. Sommige mensen om me heen of op mijn werk moesten eens weten, hahahahaha :sunglasses:
Nu zie ik hier veel jongeren en vroeg ik me af of er nog meer 'oudere jongeren' als ik zijn die nog steeds op een leuke manier af en toe van drugs genieten, voor de leuk. Nog ouwe snelle hippies hier??
Grtz Mistress_JD
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zijn er hier genoeg. :mrgreen:
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier Leiden, (eh omstreek)

Alternatieve man van 42 jr, zelfde verhaal als jij, alleen niet zo gesetteld, in de zin van huissie boompje beessie vrees ik ;o)

Nu klein jaartje weer alleen blowend tot de volgende, zoals jij hem noemt speedfase.

Blijft voor mij wel steeds weer een stap terug in de tijd ergens
Op zoek naar de stoute dingen die je vroeger deed...

IgNor
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent echt niet alleen .....


:hearteyes: genoeg antiqair hier ....
M
Mistress_JDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha, lachen! Ik dacht al dat ik niet de enige was. Maar omdat ik niet meer naar feesten ga, zie ik eigenlijk ook geen andere gebruikers meer. Vrienden zijn vaak toch uiteindelijk gestopt of zitten ver weg.

IgNor Beam zei:
Hier Leiden, (eh omstreek) ]
Blijft voor mij wel steeds weer een stap terug in de tijd ergens
Op zoek naar de stoute dingen die je vroeger deed...
IgNor
Klik om te vergroten...
Dat beleef ik niet zo. Kan wel genieten van de herinneringen, maar weet mijn huidige uitspattingen prima in te passen in mijn leven nu. Het heeft nog steeds een stout randje maar dan op een andere manier.

Leuk om jullie tegen te komen :)
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mistress_JD zei:
Hahaha, lachen! Ik dacht al dat ik niet de enige was. Maar omdat ik niet meer naar feesten ga, zie ik eigenlijk ook geen andere gebruikers meer. Vrienden zijn vaak toch uiteindelijk gestopt of zitten ver weg.

IgNor Beam zei:
Hier Leiden, (eh omstreek) ]
Blijft voor mij wel steeds weer een stap terug in de tijd ergens
Op zoek naar de stoute dingen die je vroeger deed...
IgNor
Klik om te vergroten...
Dat beleef ik niet zo. Kan wel genieten van de herinneringen, maar weet mijn huidige uitspattingen prima in te passen in mijn leven nu. Het heeft nog steeds een stout randje maar dan op een andere manier.

Leuk om jullie tegen te komen :)
Klik om te vergroten...

Het woordje stout was ook wat ongelukkig gekozen, bedacht ik me wat later.

Het contrast tijdens gebruik van speed met de beleving met de nuchtere wereld, -die van baantje, pensioen binnen halen, en wordt er weer eentje depresief van het mislopen van de postcodeloterij, hoe groen IS eigenlijk het gras van de buren wel niet, en zit mijn haarwel goed tussen de middag aan het schoolplein...- is best groot te noemen.

Vroeger kon ik me daar al niet goed in vinden, en nu nog steeds niet zo, al heb ik een goede baan, voldoende salaris, en pensioen zal ook wel loslopen

Drugsgebruik relativeert de omgang met het hier niet lekker mee overweg kunnen gaan.

Het zal me wat makkelijker een rotzorg zijn.

Tis als 42jarige wel steeds moeilijker een wereldje erbuiten op na te houden. Tenzij je het niet erg vind alleen de wereld in te wandellen.

Mijn (pijnlijke) ervaring is wel dat eenzijdig speedgebruik, in een wereld waar mensen het dus niet van je weten een gevaarlijke is. Het is niet voor niets dat ik nu al een jaar niets meer gebruik.

Wat dat betreft zat ik vroeger met dat vriendenclubje een stuk safer. Je hield elkaar altijd in de gaten of men niet tever ging. Vriendenclubje is er echter niet meer, of wonen inderdaad elders en ver weg ;o)

Anyway

groeten
Ignor
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#19
*Schrijft zich in*
;o)

IgNor
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aigt, Duh Haag int huis voah 2008! leve de auyevaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."