Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRebeltronics w/ Bong-ra, DJ Scotch Egg & Promo [19 02 '10]

Rebeltronics w/ Bong-ra, DJ Scotch Egg & Promo [19 02 '10]

17 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat de fuck is het met februari en vette feesjes. In dat weekend ook kindzadza en eentje met hellfish.

Ik haat zonder geld zitten :angry:
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Dopezilla
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Info hier, hier, en hier.

Dikke avond met DJ Promo, Bong-ra, Dj Scotch Egg en Shitmat.

Dit gaat een avondje gierende pleurisherrie worden! :rock:

Who's with me? :grin:

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben hier zowiezo bij, maar dat wist je al Olle...

Wat een gruwelijk feest gaat dit worden!! :hearteyes: :grin: :hearteyes:

Zie je daar jongen!!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hakken, springen, stuiteren, rennen op Scotch Egg!!!

Ik zal je daar treffen. :rock:

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#5
Olle,
Maak eventjes een topic over Audio Assault aan joh:grin:

Die is pas dikkkkkkkkkkkkkkkk
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
kindzadza
Klik om te vergroten...
Wat? Toffe shit!

Beanhead zei:
hellfish
Klik om te vergroten...
niet getreurd, die kerel komt nog wel weer een keer of 100
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
nultien zei:
Olle,
Maak eventjes een topic over Audio Assault aan joh:grin:

Die is pas dikkkkkkkkkkkkkkkk
Klik om te vergroten...
Doe het lekker zelf joh, ik weet niet eens waar je het over hebt. :P

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
OnderDeEik zei:
Beanhead zei:
kindzadza
Klik om te vergroten...
Wat? Toffe shit!

Beanhead zei:
hellfish
Klik om te vergroten...
niet getreurd, die kerel komt nog wel weer een keer of 100
Klik om te vergroten...

Ja kindzadza word wel weer gestoord worden :hearteyes: . Ja, zal hem wel is een keertje zien maar ach ik vind het altijd spijtig dat ik feesjes mis :tearsofjoy:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopezilla zei:
nultien zei:
Olle,
Maak eventjes een topic over Audio Assault aan joh:grin:

Die is pas dikkkkkkkkkkkkkkkk
Klik om te vergroten...
Doe het lekker zelf joh, ik weet niet eens waar je het over hebt. :P

Olle
Klik om te vergroten...

Zomaar niet weten
tssssssss


http://partyflock.nl/party/171691:Audio_Active_XXL.html
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Scotch egg staat de 27ste ook in watt met Rotterdam Termination Source, Weet alleen nog niet of ik het zelf ga redden om die avond te komen. Moet de 27ste ook optreden met m'n band. :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dj Scotch Egg komt helaas niet... Ik lees het net op de Tivoli-site...
What a bugger... In de plaats komt SICKBOY!!!

Dat word dus echt pure chaos komende vrijdag!! :grin:

D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen Scotch Egg? Nou ja, Sickboy is altijd mooi, maar toch is het jammer.

Overigens, 'k weet niet zeker of ik ga, aangezien ik nog altijd geen gezelschap heb weten te vinden.

MAAR IK WIL WEL!

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ah, Audio Active. Ja, daar ga ik ook heen. Maar Rebeltronics moet je ook niet missen vanwege Shitmat en Scotch Egg, muhfucker.

Beter ga je ook.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sickboy>Scotch Egg
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Geen Scotch Egg? Nou ja, Sickboy is altijd mooi, maar toch is het jammer.

Overigens, 'k weet niet zeker of ik ga, aangezien ik nog altijd geen gezelschap heb weten te vinden.

MAAR IK WIL WEL!

Olle
Klik om te vergroten...

Nu moet je wel... net je kaartje uitgeprint! :grin:

En btw... et voila: ge hebt gezelschap! :P

Tot vanavond!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het was een geslaagd feest. :grin:

Er werd lekker gedraaid, het geluid was goed (al kon het wel harder), en het bier in Tivoli is best te zuipen. :grin:

En het was leuk je te ontmoeten, -spaceman-! :grin:

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja was zeker goed. Tegen de verwachtingen in vond ik DJ Promo zeer geslaagd. Z'n halve set was heerlijke breakcore.. Ook Bong-Ra was zeer lekker bezig, vooral met z'n dubstep-achtige tunes.

Was ook leuk om je te ontmoeten...

Grappig dat je daarna nog naar mn bijna ex-tweede-huis bent geweest. Intermezzo in Nieuwegein, ik kwam er zo veel over de vloer...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, die draaide erg lekker ja. Bong-ra uiteraard ook, maar hij doet niet anders dan lekker draaien, geloof ik.

De helden waren toch wel Shitmat en Sickboy, denk ik.

Heb je je fiets nog fatsoenlijk terug kunnen vinden, trouwens?

Olle
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."