Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"welke 2 c heeft de beste visuele effecten, en zo min mogelijk mindfuck? wat is het verschil prezies tussen D,C,B en I? Welke van de 4 heeft de minste bodyload? welke raden jullie aan voor een beginner met de 2c serie? ik wil zowiesow 1 keer een 2c/X proberen omdat ik erg houd van het xtc-happy-love-feelin' en ook van visuals. ik hou niet van nadenken(wat ik bij blowen ook doe, de motivatie om te stoppen voor mij) en ojah, 2cb ga ik nie proberen, nie te verkrijgen voor mij. dus eigenlijk bestaat me keuze uit D C en I. Hartelijk bedankt en ik zal een tripreportje plaatsen als toning van dankbaarheid"
"Fishhead0707 zei: Meeste visuals 2C-P en 2C-E. Mindfucks hebben ze allemaal wel, ilgt beetje aan je lichaam en dosering en gevoeligheid. Ik zou beginnen met 2C-B. Maar die kan je niet verkrijgen dan zou ik de C,D of I doen. C en D zijn vrij gelijk uit wat ik lees. Maar I lijkt me de beste dan. Ik zou je even goed inlezen verder in de 2C's. Klik om te vergroten... ik lees best veel over de 2c serie, maar ik heb begrepen dat de 2cp en 2ce erg duistere of diepe trips kunnen geven (zowiets als paddos?), wat me niet egt tof lijkt aangezien ik met paddos vrij heftige bad trip ervaring heb gekregen. Ben zeker niet bang om te trippen, maar kies wel bewust voor een tripmiddel die zachter is op de geest, en een soort happy feelin geeft. Ook lijkt het me egt totaal niet chill om zwaar misselijk te zijn zoals 2ci geeft volgens de informatie van drugsforum. ben opzich vrij gevoelig voor drugs en drank, maar kan er ook heel erg van genieten. vandaar ook; Beter voorzichtig dan een minder leuke ervaring. heel erg bedankt Fishhead0707 Heeft iemand ervaring met meerdere 2c's? zoja, zou je me dan de verschillen kunnen uitleggen om me op weg te helpen met een goede keuze te maken uit al die 2c's? alvast bedankt Gr v DopeJoo"
"tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten."
"Fishhead0707 zei: Dopejoo zei: tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten. Klik om te vergroten... Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties. Klik om te vergroten... haha daar heb je een punt ja. 2c-b is nu onvindbaar voor mij. kga gwoon een gokje wagen en zo soon as possible de 2cc kopen. Als de tijd rijp is ff uitproberen en reportje schrijven."
"kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen. Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan. Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar. Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn) wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg) (2cc en 2cd zown 80 en 100 p g) Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd? en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien. mvg doopi"
"Ik heb hier phenazepam, en een weegschaal die tot de 0,01 gram nauwkeurig (voor zover ik weet) afweegt. De normale dosering zou tussen de 0,5 en 1,5 mg zitten. Dit verschilt per persoon natuurlijk. Nou zat ik te denken, als ik dit nou 1 op 100 met poedersuiker(vanwege de houdbaarheid) meng, kan ik het veiliger afwegen en doseren. Dus 100 mg phenazepam met 9,9 gr poedersuiker. Hoe krijg ik het egt helemaal goed versneden, dat elke 100 mg van de mix egt prezies even sterk zal zijn kwa dosis? Kben een noob wat versnijden betreft, en wil het liefst zo veilig mogelijk afwegen. alvast bedankt"
"danke voor de tip, maar ik ga capsules maken, en ik heb et liefst elke capsule dezelfde dosering. Over 4 weken komt mijn 0,001 weegschaal binnen. En is het op te lossen in water? en dan door poedersuiker(of iets anders) heenmengen om et goed gemengt te krijgen?"
"ik wacht zowiesow op de weegschaal die al bestelt is. Maar ik heb dus begrepen dat et ONMOGELIJK is om het te versnijden met een ander poeder zoals poedersuiker? hoe doen ze dat dan met coke? et lijkt mij dat et egt wel mogelijk is om het goed te mixen/mengen met poedersuiker..."
"probeer eens pure wiet en hasj te roken op et moment dat de 2cb inslaat. Timing is belangrijk, egt het moment van inslaan moet je rustig aan jointje roken. Ik werd altijd misselijk van 2cb, maar pure wiet of puur hasj met bong doet wonderen. Tabak en alcohol is ook een dikke Don't bij 2cb. Wiet en hasj hebben namelijk ook een werking op de maag(denk aan vreetkick of een leeg gevoel). Het verdooft je lichaam ook een soort van, het laat je lichaam anders aanvoelen."
"beetje late reactie. maar ik laat phenazepam wel voor wat het is. Leek me een goedkope vervanger voor diazepam en clonazepam. Maar veiligheid voor alles natuurlijk!!!! Bedankt voor de reacties ."