Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B --> knoop in maag

2C-B --> knoop in maag

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liever een knoop in m'n maag, dan een butplug in m'n kont zeg ik dan maar.... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een buttplug is ook meteen wel ff iets heel anders, denk ik dan....maar goed, ieder zijn ding :wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah, ik ga gewoon niks, dus ook geen drugs in m'n kontgat drukken :beer:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je pilletjes hebt of kristal kan je er mss een paar vloeitjes ronddoen zodat het pas in je darm-stelsel knalt.
Wat je ook zou kunnen doen is 2 capsules nemen, 1 grote en in die grote een kleine, houd ook wat langer uit...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel water van te voren drinken :P werkt ook goed
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thuis heb ik nog wel lege capsules in verschillende maten...

Ik denk dat ik es een combinatie van flashkop en telefoon's tips ga proberen :)

Beter als in m'n kont drukken :wave:
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer eens pure wiet en hasj te roken op et moment dat de 2cb inslaat.

Timing is belangrijk, egt het moment van inslaan moet je rustig aan jointje roken.

Ik werd altijd misselijk van 2cb, maar pure wiet of puur hasj met bong doet wonderen.

Tabak en alcohol is ook een dikke Don't bij 2cb.

Wiet en hasj hebben namelijk ook een werking op de maag(denk aan vreetkick of een leeg gevoel). Het verdooft je lichaam ook een soort van, het laat je lichaam anders aanvoelen.
K
KanatzuLid
01-01-2024, 00:00
#8
een raar gevoel in de keel heb ik hierna wel ... een raar slikgevoel zeg maar ... na 1dag is het wel voorbij , het went wel :tongueout:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi!

Ik vroeg me af of er iemand tips heeft bij het gebruik van 2C-B om dit gevoel te vermijden of minder te maken.

Als ik 2C-B neem krijg ik altijd (met vlagen) een erg naar gevoel in m'n maag, en ik lees veel op internet dat andere mensen dit ook krijgen.
Het maakt niet uit of je een lege maag hebt of iets gegeten hebt.

Was benieuwd of er misschien dingen zijn die je kan doen om dit te verminderen, het is namelijk het enige nadeel die ik bij deze drugs kan opmerken! :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De bodyload is onvermijdbaar met de 2CB ...

Ik eet veel zodra dar rommelige gevoel komt niet dat het echt helpt.

Minder 2CB nemen ?

ik neem alleen maar meer ... hehe

Stonie
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laatste keer was 25 milligram, maar toen had ik 2 uur van te voren gegeten.
Ik zou niet gauw nog meer nemen, wel hetzelfde en dan zorgen dat ik een lege maag heb.

Ik omschrijf het gevoel ook wel als een extreem hongerig gevoel, maar ik had zelf ook al gemerkt dat eten niet echt helpt.

Toch maar es de combi met keta uitproberen, dan voel je je lichaam tenminste ook niet meer :grin:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien ook een kwestie van gewenning? alle 2c's slaan even op je maag qua spanning maar een maal door de come-up heen hebben de meesten nergens echt last van. Zeggen ze...

EK
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmmmm, ik begin ermee, en ik eindig ermee :P

Zelfs als ik al een tijdje weer nuchter ben voel ik het nog...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer eens een rennie of maagzout. Als het niet werkt ligt het niet aan de zuurgraad en hoort het toch echt als bijwerking bij jou. Dan weet je wel gelijk dat het spiertrekkingen zijn en geen maagwandperforatie. Heb ik overigens nooit van gehoord hoor, maar ik probeer me twee oorzaken voor te stellen. De inwerking van de stof als directe prikkel op de maagwand en spieren en de invloed van de stof op je hersenen die verkeerde prikkels afgeven.

Heb je het ook bij snuiven van kleine beetjes 2c?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem wel medicijnen (nexium) maagzuurremmers omdat ik last heb van reflux (heartburn).
Rennie is volgens mij ook gewoon een maagzuurremmer toch?

Maar ik kan pillen, paddo's, zo'n beetje alles slikken zonder dat ik ook maar 1 keer last heb van m'n maag, alleen met 2C-B heb ik last :)

Wat ik merk, en ook anderen die het gebruiken is dat je ook veel gaat boeren als je 2C-B ophebt.

Snuiven doe ik zowieso niet aan :wave:

Als ik op wikipedia lees:

# Increased awareness of ones body; Attention may be brought to perceived 'imperfections' or internal body processes.
# Possible side effects include: mild diarrhea, gas, and nausea. However, these effects are rare and the drug is generally easier on the body than MDMA (Ecstasy).
Klik om te vergroten...

Dus is wel bekend dat je misselijk kan worden, maar dat wil ik het niet noemen, is echt hongergevoel/knoop in je maag.

"Increased awareness of ones body" misschien is het de 2C-B die zegt, er is wat mis met je maag! Ja duh, daarvoor heb ik al maagzuurremmers :grin:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus waar hebben we het over; Als je al weet dat het fouten aan het licht brengt is dit en beetje een nontopic geworden. Dat had wat posts gescheeld,in elk geval relaxed dat je nu zegt dat je iets aan je maag hebt. Ander blijven we aan de gang he :wink:

Als je het gevoel wat je omschrijft vervelender vindt dan de positieve werking, er is niemand die je dwingt iets te nemen toch?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcp zei:
Ik omschrijf het gevoel ook wel als een extreem hongerig gevoel, maar ik had zelf ook al gemerkt dat eten niet echt helpt.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet juist wat er met 'bodyload' bedoeld wordt, maar ik krijg ook altijd keiveel honger als ik 2cb genomen heb. Which is nice.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ehm meneer Krol:

jcp zei:
Maar ik kan pillen, paddo's, zo'n beetje alles slikken zonder dat ik ook maar 1 keer last heb van m'n maag, alleen met 2C-B heb ik last :)
Klik om te vergroten...

+ dat ik ook al aangaf dat andere mensen dit ook krijgen, en ik me gewoon afvroeg of er een handigheidje is om dit te verminderen.

Net zoals ik van vrienden geleerd heb dat wat koud water op m'n polsen en even op mijn hurken gaan zitten helpt als XTC er hard inslaat.

Ik dacht ook pas later aan mijn medicijnen omdat ik ALLES nog gewoon kan eten, en verder nooit last van mijn maag heb, zoals ik al zei, ze zijn tegen reflux, dat betekend dat het eten weer omhoog wil komen.

Misschien is het wel zo dat 2C-b agressiever is op je maagwand dan andere drugs?

Het nare gevoel weegt niet op tegen het chille effect van 2C-b, maar sinds wanneer is dat op een drugsforum een reden om niet te discussieren of daar wat aan te verbeteren valt?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sure, verbetering van neg effecten is altijd goed, alleen het praat wat makkelijker als duidelijk is dat je al iets met je maag hebt.
Als bovenstaande niet werkt is het enige dat ik kan bedenken een lokaal verdovingsmiddel doorslikken. Coke( niet teveel anders is je 2c overstemt), procaine, of iets anders.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Procaine had ik nog nooit van gehoord, maar als verdovingsmiddel heb ik nog wel wat ketamine liggen dus die combo ga ik dan wel even proberen, ook extra wazig wat nooit mis is natuurlijk :mrgreen:

Ik heb iig bij ketamine gebruik vaak helemaal geen idee meer dat ik uberhaupt een lichaam heb :grin:

Opzich is er niks mis met mijn maag, maar met mijn maagklepje, die sluit niet goed waardoor er eten omhoog komt, dit is niet hetzelfde gevoel als het nare gevoel wat met 2c-b gebruik opkomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."