Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de smartshop kan je die toch gemakkelijk vinden?"
"Ik heb afgelopen weekend ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mijn vriendin dropte een halfje en ging ongelofelijk hard. Ik nam er 2 en voelde me enkel wat vrolijk jammer genoeg"
"Heb het 1 maal in mijn leven gekend en dat was met de befaamde blauwe driehoeken. Voor de rest nooit iets gevoeld."
"SchilDpadDo zei: superjoint, Klinkt als een joint met een cape, die je chille momenten komt redden ... :P Klik om te vergroten... Dacht ik ook al aan"
"Mdma, speed, alcohol, hasj, wiet en een beetje lsd waar ik niets van voelde"
"Alcohol,wiet,speed,ghb"
"Leuke redenering Probeer het eens :P"
"Het enige wat ik voelde was een extreem frisse neus :P"
"Ben gestopt met drinken door het blowen dus zou het niet weten peace"
"Ja, dat ken ik wel. Heb dit wel enkel bij men eerste keer meegemaakt. Had toen net een blauw 3hoekje binnengewerkt en plots krijgt iemand van onze groep ruzie.. Na een half uur voelde ik me letterlijk scheef trekken van de hele situatie. Ben toen met een maat naar buiten gegaan, was btw ijskoud, maar de frisse lucht deed me zo een goed dat ik heel de nacht heb gedanst."