#1
Vrienden,
Mijn vriendin heeft pas haar plantje buiten gezet.
Na een paar dagen merkte ze dat er gaatjes in de bladeren zaten.
Wat kan ze het beste doen?
Alvast bedankt.
Mijn vriendin heeft pas haar plantje buiten gezet.
Na een paar dagen merkte ze dat er gaatjes in de bladeren zaten.
Wat kan ze het beste doen?
Alvast bedankt.