Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pff ik heb hier ook last van, maar alleen bij bepaalde RC's; vooral als je mensen gaat zien zijn korsten en schilfers onder je neus erg confronterend. Ik ben een vrouw dus kan aardig wat oplossen met make up, maar het zou natuurlijk fijn zijn als ik mijn neusschot in tact kan houden. Ik gebruik tussendoor veel neusspray, en hou het continu vet met veel lippenbalsem. Ik probeer korsten en velletjes zo veel mogelijk los te maken en als ik heb gedoucht 'scrub' ik velletjes onder mijn neus weg met de handdoek. Daarnaast probeer ik geen dingen te gebruiken die sterk mijn slijmvliezen aantasten (bij coke heb ik er nooit echt last van, 3cmc gebruik ik niet meer omdat ik daar heel erg last van korsten kreeg, met 2fa heb ik dat niet, met 3mmc had ik het per batch wel of geen last van)"
"Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?"
"Zal ik maar zelf beginnen met een antwoord? Ik kan mijn baan verliezen, mijn familie, mijn vrienden, mijn relatie"
"Ik bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed"
"Diamant zei: Ik bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed Klik om te vergroten... Maar ben me zeer bewust dat dit als een kaartenhuis ineen kan storten"
"M’n verhaal? Heb ik niet echt denk ik Ik functioneer gewoon erg goed ondanks verschillende verslavingen"
"Hoe kom je nu nog aan 3mmc?"
"XTC Speed 4fmp benzo fury (6apb) Coke GHB Ketamine 3MMC Pyrazolam 3CMC 2FA"
"Ik wil het zeker niet stimuleren om de wet te overtreden, maar… Ik heb een keer 2 gram coke meegenomen *modknip* . Ik treinde met vriendinnen die geen drugs doen en zich ook niet kunnen voorstellen dat iemand coke mee zou nemen in de trein. *Modknip* De heenweg ging goed. Ik nam de coke deels mee voor een vriendin die daar woonde, dus op de terugweg had ik niks bij me. Ik nam de metro naar centraal om daar de ICE terug naar Nederland te pakken. Toen ik die metro uitstapte, stapten er 2 agenten met een hond die metro in. Dus ze controleren wel echt. Ik was blij dat ik toen niets bij me had en dat ik ook nog die metro uitstapte toen zij erin stapten haha. Ik zou t dus niet aanraden en als je t doet denk dan heel goed na over hoe je t doet. XTC kan je daar trouwens makkelijk krijgen, en speed kan je denk ik ook makkelijk meenemen. Succes en veel plezier!"
"LSD, heb daar zulke leipe verhalen over gehoord en zelf totaal niet de behoefte om een andere realiteit te ervaren. Ben daar te controlefreakerig voor"