Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hartslag tussen de 95 en 110 in rust met behoorlijk wat 3mmc, ben nog nooit boven 120 uit gekomen. Voel soms wel lichte druk op m'n borst en vaag in m'n kop maar verder wel rustig en relaxed beetje spacend zeg maar. Merk wel dat ik snel dingen vergeet. Bijv ik wil een serie gaan kijken maar ga eerst ff pissen. Eenmaal terug op de bank weet ik bij God niet meer wat ik wou kijken😂 maar vind dat wel grappig eerlijk gezegd."
"Nou ik heb meerdere grammen 3mmc weggewerkt laatste 2 dagen en lig nu heerlijk na te spacen met een film en straks wat muziek. Mn hartslag zit op 102 nu, maar gemiddeld tijdens mn gebruik zit ik tussen de 90 en 110max. Gewoon chillend op de bank he geen dansen springen etc. Normaal zit ik tussen de 70 en 80. Last van mn hart heb ik niet, wel beetje vaag in mn kop maar thats it daar stoor ik me niet aan. En een verkrampt gevoel een beetje. Ik eet en drink kleine beetjes tussendoor tegen het hongergevoel. Het relaxede is dat k nu zo vaag ben dat ik de film wel kijk maar snap er geen moer van🤣🤣 Ik heb me ondertussen aangemeld bij tactus en de intake gehad omdat ik wel wil stoppen. Het is niet goed gewoon en de hoeveelheden en regelmaat waarin ik het gebruik al helemaal niet. En ik heb geen zin om me zelf misschien dood te snuiven omdat ik geen maat kan houden. Dus als t op is dan is het klaar voor mij wat mij betreft, zal wel heavy worden maar er moet echt wat veranderen nu..."
"ljuv zei: Ik vind dit soort vragen echt steeds hilarischer worden. “Ben ik verslaafd?” “Gebruik ik te vaak?” “Wanneer is XYZ écht schadelijk?” Als je op df een topic hierover moet aanmaken, dan snuif je te vaak. Klik om te vergroten... Maar echt deze🤣🤣🤣"
"Zwartekat zei: Ik heb net mijn coke in de microgolf gedaan zodat het makkelijker zou zijn om te kappen aangezien die een beetje nat was Nu vraag ik mij af of dit kwaad kan Klik om te vergroten... Haha mischien kan je t nog uitkoken als je wil basen maar dat raad ik je af, snuiven kan je t iniedergeval niet meer. Een maat van mij deed dit ook ooit eens om t "droger" te maken maar het sloeg gelijk zwart uit en plakte aan t bord vast je kon er niks meer mee. Beter weggooien"
"Mijn advies is blijf weg van die bende, tenzij je heel gedisciplineerd je maat kan houden maar dat heb k nog weinig zien doen. Het begon bij mij ook een keer voor de gein toch, niet veel later ging t van maandelijks naar wekelijks naar dagelijks. Het heeft me mn relatie gekost toendertijd, vriendschappen gekost, en niet te vergeten een enorme bak met geld... uiteindelijk is het het niet waard maar dat is mijn mening, het is een vd grootste fouten die ik in mn leven gemaakt heb"
"Tofast zei: Beste mede spacers Ik heb vroeger vaak xtc/M gebruikt, dit word weer de eerste keer na een aantal jaar. Ik ga 200mg gebruiken alleen twijfel ik of ik dit in 1x moet gebruiken of dat ik het beter kan verdelen in 2x 100mg? Weten jullie de voordelen/nadelen? En welke manier brengt het minste schade aan? Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Altijd verdelen, anders wordt t kotsen eerst voor je gaat vliegen🤣 xtc nam k ook altijd eerst een halve om in te komen en als k m voelde de andere helft pas. Staat knap lelijk als je midden in de club over je nek gaat🤣"
"Als ik 3m op heb snap ik t allemaal, weet precies wat verkeerd is gegaan in mn leven en wat ik eraan kan en ga doen. En een 15 min later als ik een film wil opzetten zit ik naar een leeg scherm te kijken en vergeet ik de hele film aan te doen😅"
"Je zegt dat je trading goed loopt toch, hou dat dan ook zo en kap met de drugs erbij. Onder invloed handel je vaak impulsief en ben je iets te overtuigd van je zelfvertrouwen waardoor je ook foute beslissingen kan nemen. Bijv mensen die gokken in een casino beginnen rustig en bescheiden, maar voeg hier wat coke en drank aan toe en je klapt zo alles er doorheen omdat jij overtuigd van je geluk was. Gewoon koffie of redbull Gap of wat van zon pre workout daar krijg je ook een stoot energie van, maar je blijft dan wel helder😉 Succes go make that money💪"
"Ik heb die dingen gegeten alsof t smarties waren. Je bent wss gewoon oververmoeid en wat verminderde weerstand/vitaminegebrek. Goed slapen gezond eten paar dagen dan ben je er zo weer bovenop😉 blauwe bessensap met limoen haalde k altijd zon flesje, en veel kiwis vreten voor vitamine c en serotonine bijvullen"
"5 en een halve dag toen m'n oma overleden was, ook 7 gram coke erdoor gejaagd en de nodige drank.... En t heeft niks geholpen eigenlijk. Wou me verdoven en beter voelen. Maar ben er geen moer mee opgeschoten. Nu een tijd geen coke gebruikt maar 3mmc, was een goedkope vervanger en na 3lijntjes merk je amper verschil. Alleen is het veel goedkoper en veel verslavende. In het begin valt de kater mee, maar hoe langer je gebruikt, en hoe vaker de kater word verschrikkelijk. De cravings zijn als je 3mmc gebruikt t ergste, duurt ruim een uur en in die tijd doe je alleswat je kan bedenken om de volgende lading te halen. Mijn raad aan de jongere generatie is blijf er alsjeblieft bij weg."