Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAppen

Appen

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo,

Ik ben inprenciepe nieuw met een dealer voor het eerst appen, aangezien ik het via via krijg. Wat is de beste manier om een gesprek te beginnen met een dealer

Groetjesss.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon vragen wat hij heeft en hoeveel het kost. Het is ook maar een mens, niet iemand waar je bang voor hoeft te zijn.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tip: spreek niet op/vlakbij je huisadres af maar ergens op een openbare plek.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Tip: spreek niet op/vlakbij je huisadres af maar ergens op een openbare plek.
Klik om te vergroten...
Dit!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ewa, stuur prijslijst ouleh
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Ewa, stuur prijslijst ouleh
Klik om te vergroten...
Ik heb dit net gebruikt bij die van mij en nu zegt 'ie dat ik fittie zoek en dat 'ie straks in zijn waggie komt om batten te brengen. Is dat een goed iets?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heftigekikker zei:
Yoo,

Ik ben inprenciepe nieuw met een dealer voor het eerst appen, aangezien ik het via via krijg. Wat is de beste manier om een gesprek te beginnen met een dealer

Groetjesss.
Klik om te vergroten...
Hey alles goed, kom je hier vaker. 😏

Ik heb je nr van die en die en die zei dat jij wel wat kan regelen 😘😘

Ik wacht op je🤭🤭🤭🤭
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik heb dit net gebruikt bij die van mij en nu zegt 'ie dat ik fittie zoek en dat 'ie straks in zijn waggie komt om batten te brengen. Is dat een goed iets?
Klik om te vergroten...
Iets brengen lijkt me goed. Wel handig om af te spreken wat en voor welke prijs
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Tip: spreek niet op/vlakbij je huisadres af maar ergens op een openbare plek.
Klik om te vergroten...
Waarom niet? Kan prima hoor. Vaak sturen ze toch koeriers.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koffieb00n zei:
Waarom niet? Kan prima hoor. Vaak sturen ze toch koeriers.
Klik om te vergroten...
In het kader van je eigen veiligheid. Je hebt geen idee met wie je te maken hebt. Als je al een tijdje dezelfde dealer hebt vind ik het gevoelsmatig een ander verhaal. Maar een voorbeeld: iemand vertelde dat zijn adres bekend was bij de dealer, hij ongevraagd via de post drugs kreeg en er uiteraard ook betaald moest worden. Daar zit je toch niet op te wachten?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
In het kader van je eigen veiligheid. Je hebt geen idee met wie je te maken hebt. Als je al een tijdje dezelfde dealer hebt vind ik het gevoelsmatig een ander verhaal. Maar een voorbeeld: iemand vertelde dat zijn adres bekend was bij de dealer, hij ongevraagd via de post drugs kreeg en er uiteraard ook betaald moest worden. Daar zit je toch niet op te wachten?
Klik om te vergroten...
Inderdaad niet thuis afspreken. Zorg dat je zo min mogelijk van elkaar weet. Desnoods verzin je een schuilnaam voor jezelf. Ik heb 10 jaar een dealer gehad van wie ik de echte naam niet wist en hij wist alleen mijn voornaam. En dat was eigenlijk nog te veel. Houd er rekening mee dat je met een crimineel te maken hebt wiens enige motivatie geld verdienen is. Als je vertelt dat je op vakantie gaat, halen ze in het ongunstigste geval je huis leeg.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#12
"yo waar zijn mijn medicijnen ai"
Zoiets zeg ik meestal
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
XMR zei:
Gewoon vragen wat hij heeft en hoeveel het kost. Het is ook maar een mens, niet iemand waar je bang voor hoeft te zijn.
Klik om te vergroten...
Is ook zo, maar idk wat hij fijn vondt qua appen, gelijk zeggen wat of eerst een zin met dat hij weet of ik wat wil
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon zeggen , jo heb je nr van die en die, hij zei als ik wat nodig had dat k jou kon bellen. Heb je zo ff tijd en klaar. Tis nie zo moeilijk de rest bespreek je met m als je m face to face ziet
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ewaaa drerrie fakka ik ben je nieuwe klennie, Ik heb de buurt gescant geen ibahesh aanwezig. kifesh niet schetsen niffau dan wordt ik helemaal parra. Kan ik barki zuen halen en een donnie poffen wollah ik pay morgen. dat zou spang zijn want ik krijg snoen van die kechba's anders moet ik rwina zetten.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De pen is van je zus zei:
Ewaaa drerrie fakka ik ben je nieuwe klennie, Ik heb de buurt gescant geen ibahesh aanwezig. kifesh niet schetsen niffau dan wordt ik helemaal parra. Kan ik barki zuen halen en een donnie poffen wollah ik pay morgen. dat zou spang zijn want ik krijg snoen van die kechba's anders moet ik rwina zetten.
Klik om te vergroten...
Ai sterk bro, deze ga ik gebruiken, ik laat weten hoe het ging

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."