In 2018 2 x xtc gebruikt na de 2e keer in 3 weken op aaraden van een vriend op een festival xtc gebruikt. Ook teveel aan me gegeven. Hierna was ik eigenlijk mezelf verloren heel angstig en bang. Nu 2023 nog steeds last van bepaalde symptomen zoals dubbel zien(duizelig). Onrustig en niet echt mezelf. Veel spanning in me lichaam.
idee alsof ik nog veel dingen ervaar hppd.wat ik vooral vervelend vindt is de zuizeligheid en de vermoeidheid. Heeft iemand tips! Die dit ook heeft meegemaakt?
Ben je nu/op het moment van schrijven onder invloed? Je bericht is nogal een warboel en onduidelijk… heb je bijvoorbeeld na 2018 nog xtc of andere middelen gebruikt?
Als je deze klachten na 5 jaar niets gebruiken nog ervaart, kun je beter de huisarts bezoeken.
Als je deze klachten na gebruik in de afgelopen tijd weer hebt, zijn de tips in bovenstaande reacties waarschijnlijk voldoende.
Hopelijk kom je bij de volgende keer dat je middelen gaat uitproberen eerst hier met je vragen, of minstens op google. Niet achteraf: dat is vaak te laat.
Ik heb die dingen gegeten alsof t smarties waren. Je bent wss gewoon oververmoeid en wat verminderde weerstand/vitaminegebrek.
Stomme en gevaarlijke reactie. Elke pil en elke pillenslikker is anders. 1 pil (te veel, een verkeerde, medicijngebruik, etc.) kan iemand echt wel beschadigen.
Even los van de inhoud vind ik het best schokkend dat dit soort berichten anno 2023 nog steeds opduiken. Natuurlijk kan je pech hebben maar is even googlen voor je iets in je mik gooit nou echt zo gek of moeilijk?
Zo eens maar zo irreëel. Zelfs mijn meest hoogopgeleide vrienden geloven dat xtc mdma+pep is…
Of moet mdma gewoon maar legaal gemaakt worden in een keurig gedoseerd stripje met bijsluiter en wat tips en tricks van de apotheker?
Yes pls!!!!! Of minstens gewoon echte, eerlijke en volledige voorlichting bij jongeren ofzo: IETS.